Nekkus

12-02-2012 21:16 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm laatst voor het eerst goed mogen ontvangen.

De nekkus.

Die eigenlijk elke man moet kunnen.

Je ligt op je buik en je partner half op je en blijft je in je nek zoenen, bijten, likken, zuigen........................Hmmmmm Goddelijk!

(vooral dat netniethard bijten)

Wie heeft er ook zo'n actie in bed die eigenijk iedere goede minnaar onder de knie moet hebben????
dubiootje, 79 seconden geleden

Ik stop mijn vingers wel in mijn oren dan

Handig bij een nek kus. Gaat vast werken zo.
Zou ook zomaar een nieuw standje

kunnen worden natuurlijk. Niks doggy- wij gaan voor nekkie, zoiets!

@dubiootje: no worries- het slaapt hier hardnekkig door (passende woordspeling in dit verband;)
Hand op onderrug en/of daar langzaam lichtjes overheen wrijven. Bv. Als ik voorover gebogen op bank zit..oei oei.

En op een bepaalde manier mijn losse, lange haren uit mn gezicht halen...

Sensueel....
Oeps
Ga in therapie!
Jullie hebben me geinspireerd en nu is het al weer kwart over elf, maar zeker de moeite waard de nek kus is absoluut het geheim tot 99% kans op seks haha
quote:ambrosia9 schreef op 12 februari 2012 @ 23:22:

Jullie hebben me geinspireerd en nu is het al weer kwart over elf, maar zeker de moeite waard de nek kus is absoluut het geheim tot 99% kans op seks haha

Die regio lijkt me niet hoog scoren op van die cliché lijstjes met erogene zones.

Waarom dan de respons op zachte kussen en strelingen daar....overgave...ontspanning...ogen dicht doen en je hoofd naar beneden richten...man achter vrouw houding...en daardoor de vrouw wat onderworpen wordt?
Tja, dat is denk ik zo. Als mijn man het doet kan ik gewoon niet meer denken. het heeft zoveel meer effect dan de cliche plekjes.
Ik had ook niet direct door dat er "nek-kus" bedoeld werd. Ik dacht: Nekkus... nekkus... Moet dat niet Nexus zijn? En wat heeft dat met seks te maken?
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven