Teasetips
zondag 12 februari 2012 om 18:47
Hi!
Ik wil graag wat tips voor het teasen van mn vriendje. Ik ben dol op seks maar weet soms niet goed hoe ik op een leuke manier hem geil kan maken ipv alleen over zijn lul te wrijven ofzo om dat duidelijk te maken...
Ik ben van plan om binnenkort als we thuis zitten misschien tijdens het tv kijken of kletsen of weet ik t wat, naar de "wc" te gaan en dan in lingerie terug te komen lopen. Maar wat doe ik dan? Een lapdance vind ik nog iets te ver gaan.. maar hoe verleid ik hem verder?
En wat is nog meer geil qua aanrakingen bij een man? Wat vinden ze lekker?
Ook is het zo dat als ik lekker uitgebreid wil pijpen dat ik dan eerst wat sabbel en lik maar hij wil al snel rechttoe rechtaan op en neer pijpen..
Lijkt me leuk om hier ideeen en tips te delen over een man teasen! En dan niet op afstand met geile smsjes ofzo. Dat heb ik al onder de knie En geile praat gebruik ik ook al, als we bezig zijn dus meer op de manier dat je nog niet al bezig bent met de echte seks.
Ik wil graag wat tips voor het teasen van mn vriendje. Ik ben dol op seks maar weet soms niet goed hoe ik op een leuke manier hem geil kan maken ipv alleen over zijn lul te wrijven ofzo om dat duidelijk te maken...
Ik ben van plan om binnenkort als we thuis zitten misschien tijdens het tv kijken of kletsen of weet ik t wat, naar de "wc" te gaan en dan in lingerie terug te komen lopen. Maar wat doe ik dan? Een lapdance vind ik nog iets te ver gaan.. maar hoe verleid ik hem verder?
En wat is nog meer geil qua aanrakingen bij een man? Wat vinden ze lekker?
Ook is het zo dat als ik lekker uitgebreid wil pijpen dat ik dan eerst wat sabbel en lik maar hij wil al snel rechttoe rechtaan op en neer pijpen..
Lijkt me leuk om hier ideeen en tips te delen over een man teasen! En dan niet op afstand met geile smsjes ofzo. Dat heb ik al onder de knie En geile praat gebruik ik ook al, als we bezig zijn dus meer op de manier dat je nog niet al bezig bent met de echte seks.
zondag 12 februari 2012 om 19:06
Wat ik persoonlijk al heb uitgeprobeerd is m'n vriend blinddoeken en dan in spanning laten over wat je volgende stappen zullen zijn. Daarna kun je zelf beslissen wat je doet: een lapdance waarbij hij volledig gekleed is en jij naakt of in lingerie (hij ziet niks maar voelt wel vanalles), je kunt hem langzaam uitkleden (met je handen of mond, whatever
) en de plekjes kussen die bloot komen te liggen, etc. Door de blinddoek voeg je een soort spanning toe over "wat gaat er nu komen". Zeker als je een gewone lapdance wat te eng vindt, is dit een goede manier om ermee te starten, want hij kan dan niks zien maar voelt wel hoe jij over zijn lichaam beweegt.
Qua pijpen heb ik nog een leuke tip, heb m'n vriend ooit (hij was toen ook geblinddoekt) verrast met een pijpbeurt waarbij ik telkens ofwel een slokje hete drank in m'n mond nam en daarna een slokje van een ijskoude drank. Hij kon niet zien wat ik deed maar voelde wel telkens heel duidelijk het verschil aan in temperatuur, wat hem nog meer opwond
. Hierbij zorg je er best wel voor dat je een handdoekje onder hem legt, want je morst zo wel nogal eens... Hij vond dit alvast erg leuk, misschien vind jouw vriend dat ook
. Veel plezier ermee!
Qua pijpen heb ik nog een leuke tip, heb m'n vriend ooit (hij was toen ook geblinddoekt) verrast met een pijpbeurt waarbij ik telkens ofwel een slokje hete drank in m'n mond nam en daarna een slokje van een ijskoude drank. Hij kon niet zien wat ik deed maar voelde wel telkens heel duidelijk het verschil aan in temperatuur, wat hem nog meer opwond
Niks moet... niksen mag
zondag 12 februari 2012 om 19:09
hmmm sanne...
die gozer heeft geluk met jou. Maar je hoeft niet meteen in zijn kruis te grijpen hoor, wat dacht je van nekzoentjes, fluiterdingen, of idd....naakt van de wc komen
je kan ook alleen je bh uit doen, naast em gaan zitten en dan zijn hand onder je kleding sturen. Als ie dan merkt dat je geen bh aan hebt... phoe eh.
Nu moet mijn vriendin ook ff meelezen eigenlijk
die gozer heeft geluk met jou. Maar je hoeft niet meteen in zijn kruis te grijpen hoor, wat dacht je van nekzoentjes, fluiterdingen, of idd....naakt van de wc komen
je kan ook alleen je bh uit doen, naast em gaan zitten en dan zijn hand onder je kleding sturen. Als ie dan merkt dat je geen bh aan hebt... phoe eh.
Nu moet mijn vriendin ook ff meelezen eigenlijk
zondag 12 februari 2012 om 20:05
Oh voor als je lui bent...zonder ondergoed lepeltje lepeltje gaan slapen. Laatst gedaan na de seks(gewoon te lui om mn ondergoed te zoeken) en werd om 4 uur 's nachts opeens soort van bijna wakker-gesekst want meneer was wakker geworden met mijn blote billen tegen zich aan en kon zich echt niet inhouden de volgende dag bood hij excuses aan. hij vond het zo zielig dat hij me wakker had gemaakt want ik moest om 6 uur op
maandag 13 februari 2012 om 10:44
Je kunt met eenvoudige middelen heel veel doen.
Begin er eens mee om hem volledig te scheren, gladde penis, gladde zak en daarboven alles heel kort getrimd. Gebruik een cockring, zelf gebruiken wij RVS ringen van 3 verschillende afmetingen. Essentieel is dat de ringen de juiste afmetingen hebben, anders wordt het een pijnlijk en onaangenaam gebeuren.
De grootste ring gebruik ik om die achter zijn balzak te plaatsen, dat is een subtiel onderdeel van het liefdesspel. Voorzichtig masseer ik eerst zijn beide ballen door de ring om daarna de nog slappe penis erdoorheen te halen. De erectie treedt direct hierna in. Het is zaak voldoende ruimte van de balzak door de ring heen te halen zodat de ballen voldoende ruimte hebben als de penis opzwelt.
Afhankelijk van mijn of zijn zin plaats ik de middenmaat ring aan de onderzijde van de schacht tegen de balzak aan.
We kunnen nu verschillende dingen doen, ik laat toe dat hij mij penetreert of ik masturbeer hem terwijl ik onderwijl zijn ballen masseer. Ook laat ik hem soms zichzelf masturberen. Ik geniet ervan dat ik hem van geilheid zie kronkelen en hoe hij krachtig spuitend klaar komt. Daarna is hij uitgevloerd.
Als we de kleine ring gebruiken plaats ik die direct achter de eikelrand. De penis zwelt dan behoorlijk op.
Het is hem dan onmogelijk om zelf te masturberen, ik heb hem dan sexueel volledig onder controle totdat hij op 't laatst mij temet smeekt om te mogen penetreren. De ring gaat dus gewoon mee naar binnen. Zijn orgasme daarna is ook geweldig en heerlijk om te voelen.
Soms ga ik er toe over om zijn zak op te binden, wij gebruiken daar een zachtleren koordje voor. Het ziet er uit als een bal op een steeltje. Als hij daarna bij mij binnenkomt is het een heerlijk gevoel om die bal tegen mij aan te voelen slaan. Zijn orgasme daarna is ook geweldig en heerlijk om te voelen.
Maar ook met een opgebonden zak is het heerlijk om hem te ( laten ) masturberen, vooral als die zak volledig in mijn mond verdwenen is.
Je ziet dat er veel mogelijkheden zijn die in feite eenvoudig te realiseren zijn.
Begin er eens mee om hem volledig te scheren, gladde penis, gladde zak en daarboven alles heel kort getrimd. Gebruik een cockring, zelf gebruiken wij RVS ringen van 3 verschillende afmetingen. Essentieel is dat de ringen de juiste afmetingen hebben, anders wordt het een pijnlijk en onaangenaam gebeuren.
De grootste ring gebruik ik om die achter zijn balzak te plaatsen, dat is een subtiel onderdeel van het liefdesspel. Voorzichtig masseer ik eerst zijn beide ballen door de ring om daarna de nog slappe penis erdoorheen te halen. De erectie treedt direct hierna in. Het is zaak voldoende ruimte van de balzak door de ring heen te halen zodat de ballen voldoende ruimte hebben als de penis opzwelt.
Afhankelijk van mijn of zijn zin plaats ik de middenmaat ring aan de onderzijde van de schacht tegen de balzak aan.
We kunnen nu verschillende dingen doen, ik laat toe dat hij mij penetreert of ik masturbeer hem terwijl ik onderwijl zijn ballen masseer. Ook laat ik hem soms zichzelf masturberen. Ik geniet ervan dat ik hem van geilheid zie kronkelen en hoe hij krachtig spuitend klaar komt. Daarna is hij uitgevloerd.
Als we de kleine ring gebruiken plaats ik die direct achter de eikelrand. De penis zwelt dan behoorlijk op.
Het is hem dan onmogelijk om zelf te masturberen, ik heb hem dan sexueel volledig onder controle totdat hij op 't laatst mij temet smeekt om te mogen penetreren. De ring gaat dus gewoon mee naar binnen. Zijn orgasme daarna is ook geweldig en heerlijk om te voelen.
Soms ga ik er toe over om zijn zak op te binden, wij gebruiken daar een zachtleren koordje voor. Het ziet er uit als een bal op een steeltje. Als hij daarna bij mij binnenkomt is het een heerlijk gevoel om die bal tegen mij aan te voelen slaan. Zijn orgasme daarna is ook geweldig en heerlijk om te voelen.
Maar ook met een opgebonden zak is het heerlijk om hem te ( laten ) masturberen, vooral als die zak volledig in mijn mond verdwenen is.
Je ziet dat er veel mogelijkheden zijn die in feite eenvoudig te realiseren zijn.
maandag 13 februari 2012 om 16:03
Ik heb van de week ook mijn stoute schoenen aangetrokken omdat ons sexleven ook n beetje in n sleur begon te raken. ben gewoon tijdens n avondje tv naar boven gegaan en heb mezelf van onderen volledig kaal geschoren. (*zijn al 10 jaar samen en heb altijd n smal streepje) Heb n nachtjurkje aangetrokken en uiteraard het ondergoed boven laten liggen. lekker geurtje op en make-up opgedaan. Mannen hebben blijkbaar niet veel nodig want hij werdt meteen dol toen ik beneden tegenover hem ging zitten haha. Uiteraard net zo dat hij mijn doosje goed kon zien. Toen hij aan me wilde zitten heb ik hem afgewezen, en tegenover hem zittend mezelf beginnen te strelen. nachthemd aangelaten want helemaal naakt is ook maar helemaal naakt. Toen ik al enkele minuten met mezelf bezig was kreeg ik n beetje spijt met m, dus heb ik zijn broek uitgetrokken en zijn hand om zijn eigen penis gedaan. ik weer terug tegenover hem met mezelf bezig en hij ook met zichzelf.....elkaar heerlijk aankijkend. rest van de avond heeft enkele uurtjes geduurd. echt n aanrader, maar niet elke week want dan is de lol hier ook weer snel af.
maandag 13 februari 2012 om 17:22
Lingerie doet het altijd goed: hoge hakken,jaretelletje,kousen en een mooi setje.
Maar trek dit eens op een ander tijdstip aan.
Bijv als je gaat koken en daarna eten. In lingerie.
Doe je ding en doe het op een elegante en verleidelijke manier.
Leuk ook als je een open keuken hebt.
Daarna eten, aan tafel.
Hij mag alleen naar je kijken.
Ook leuk: in zn broodtrommeltje naar zijn werk een briefje met een geile wens van jou opschrijven.
Of een briefje in zijn jaszak stoppen.
Uit eten gaan en hem aan tafel een mooi ingepakt cadeautje geven.
Daarin een afstandsbediening van een trileitje wat je thuis al had ingebracht.
En vooral niet zeggen wat het is, alleen laten blijken.
Laat hem maar uitvogelen wat het is.
Nog meer?:P
In de auto onderweg ergens naar toe of terug naar huis pijpen.
kost even wat handigheid, maar is zeker te doen.
Of alsje nog niet samen woont:
Lingerie met alleen een lange jas er over heen aantrekken en dan bij hem op de stoep staan.
Als hij thuis komt al op de bank met jezelf aan het spelen zijn.
Ook succes verzekerd.
Maar trek dit eens op een ander tijdstip aan.
Bijv als je gaat koken en daarna eten. In lingerie.
Doe je ding en doe het op een elegante en verleidelijke manier.
Leuk ook als je een open keuken hebt.
Daarna eten, aan tafel.
Hij mag alleen naar je kijken.
Ook leuk: in zn broodtrommeltje naar zijn werk een briefje met een geile wens van jou opschrijven.
Of een briefje in zijn jaszak stoppen.
Uit eten gaan en hem aan tafel een mooi ingepakt cadeautje geven.
Daarin een afstandsbediening van een trileitje wat je thuis al had ingebracht.
En vooral niet zeggen wat het is, alleen laten blijken.
Laat hem maar uitvogelen wat het is.
Nog meer?:P
In de auto onderweg ergens naar toe of terug naar huis pijpen.
kost even wat handigheid, maar is zeker te doen.
Of alsje nog niet samen woont:
Lingerie met alleen een lange jas er over heen aantrekken en dan bij hem op de stoep staan.
Als hij thuis komt al op de bank met jezelf aan het spelen zijn.
Ook succes verzekerd.
dinsdag 14 februari 2012 om 09:35
Nou dat van zomerland zijn eigenlijk geen teasetips meer die sexontlokkend zijn en spanning oproepen.
Dat zijn meer tips hoe je de sex zelf een hele andere draai kan geven. Daarbij is dat ook een stapje verder in de sex en kan dit voor sommigen al iets te extreem zijn.
Aan zo iets moet je wel echt toe zijn.
Dat zijn meer tips hoe je de sex zelf een hele andere draai kan geven. Daarbij is dat ook een stapje verder in de sex en kan dit voor sommigen al iets te extreem zijn.
Aan zo iets moet je wel echt toe zijn.
dinsdag 14 februari 2012 om 10:09
Hmm... teasetips.
Kleed je mooi aan, elegant met strakke rok, mooie blouse, iets open dat je een blik op je decolleté hebt, pumps. Knip het kruis uit je panty en ga naast hem zitten, kus hem zachtjes in zijn nek en stuur zijn hand onder je rok.
Samen douchen, blinddoek hem, zeep hem langzaam in, knijp zacht/hard in zijn tepels,glijdt met je handen langzaam over zijn lichaam naar beneden maar iedere keer net niet waar hij het liefst wil, plaag hem daar een beetje.
Tijdens het autorijden ondeugende voorstellen in zijn oor fluisteren terwijl je zijn kruis masseert en hem opwinden tot je thuis bent ( al doet een goede pijpbeurt het onderweg ook goed, let wel op dat hij nog veilig in het verkeer kan deelnemen! )
Beetje afgezaagd maar wel een gouwe ouwe, tijdens een etentje naar het toilet gaan , je slip uit doen en hem dat subtiel in zijn handen geven.
Mannen zijn over het algemeen visueel ingesteld, dus lingerie, jarattels, geen bh, hoge hakken etc
Tijdens een alledaags gesprek je nek strelen, je decolleté en voor zijn neus met je tepels spelen.
Hem commanderen over 10 minuten naar boven te komen, kledingstukken op de trap laten slingeren en op bed alvast met jezelf spelen.
Pikante foto van jezelf maken en naar zijn foon sturen met pikante text( wel goed vertrouwen kunnen hebben in elkaar)
Leuke teasers in bed.
ijsklontjes
kaarsvet( voor de iets gewaagdere aanpak)
blinddoek
nou ja...
Leef je uit, the sky is the limit!
veertjes
Spiegel naast je bed plaatsen.
Kleed je mooi aan, elegant met strakke rok, mooie blouse, iets open dat je een blik op je decolleté hebt, pumps. Knip het kruis uit je panty en ga naast hem zitten, kus hem zachtjes in zijn nek en stuur zijn hand onder je rok.
Samen douchen, blinddoek hem, zeep hem langzaam in, knijp zacht/hard in zijn tepels,glijdt met je handen langzaam over zijn lichaam naar beneden maar iedere keer net niet waar hij het liefst wil, plaag hem daar een beetje.
Tijdens het autorijden ondeugende voorstellen in zijn oor fluisteren terwijl je zijn kruis masseert en hem opwinden tot je thuis bent ( al doet een goede pijpbeurt het onderweg ook goed, let wel op dat hij nog veilig in het verkeer kan deelnemen! )
Beetje afgezaagd maar wel een gouwe ouwe, tijdens een etentje naar het toilet gaan , je slip uit doen en hem dat subtiel in zijn handen geven.
Mannen zijn over het algemeen visueel ingesteld, dus lingerie, jarattels, geen bh, hoge hakken etc
Tijdens een alledaags gesprek je nek strelen, je decolleté en voor zijn neus met je tepels spelen.
Hem commanderen over 10 minuten naar boven te komen, kledingstukken op de trap laten slingeren en op bed alvast met jezelf spelen.
Pikante foto van jezelf maken en naar zijn foon sturen met pikante text( wel goed vertrouwen kunnen hebben in elkaar)
Leuke teasers in bed.
ijsklontjes
kaarsvet( voor de iets gewaagdere aanpak)
blinddoek
nou ja...
Leef je uit, the sky is the limit!
veertjes
Spiegel naast je bed plaatsen.