Wat te doen met vazen
maandag 13 februari 2012 om 22:13
maandag 13 februari 2012 om 22:32
Gelukkig ben ik niet zo gooiirig of hoe je dat ook schrijft. Mozaïeken heb ik momenteel geen geduld voor.
Takken erin heb ik ook aan gedacht, oa. met van die gele bloemetjes. Dacht al aan paastakken met ieniemienie hangertjes.
Lichtjes worden het niet, zelf vind ik dat iets meer voor kerst.
Het is dat ze ongebruikt best veel ruimte innemen. Ik slaap er nog een nachtje over.
Container wordt het sowieso niet, dan inderdaad kringloop.
Takken erin heb ik ook aan gedacht, oa. met van die gele bloemetjes. Dacht al aan paastakken met ieniemienie hangertjes.
Lichtjes worden het niet, zelf vind ik dat iets meer voor kerst.
Het is dat ze ongebruikt best veel ruimte innemen. Ik slaap er nog een nachtje over.
Container wordt het sowieso niet, dan inderdaad kringloop.
dinsdag 14 februari 2012 om 00:09
dinsdag 14 februari 2012 om 11:38
Verplaats ze in dien mogelijk naar de slaapkamer en wie weet als je er een nachtje over hebt geslapen dat je dan een werelds idee hebt bedacht. Zelf zou ik ze denk ik weg hebben gedaan,als ik ze al zolang niet meer gebruikt zou hebben. Maar dan wel na de paas dagen omdat het best wel een goed idee is om er inderdaad iets van takken in te doen. (Word er niet binnen kort ergens een inzamelings actie of tombola gehouden door de voetbalclub of padvinderij dat je ze kunt doneren of zo als prijs)
dinsdag 14 februari 2012 om 15:10
quote:limelight schreef op 13 februari 2012 @ 22:50:
[...]
Die witte zonder plant, lijkt op de ene vaas (ronde recht omhoog)Oh dat zijn echt grote dan ja! Ik dacht om er tot de helft verschillende kleuren/lagen zand in te doen en dan een plantje of iets erin maar dat heeft niet zoveel zin als ze niet doorzichtig zijn. Wil je er geen plant ( (fruit)boompje?) in zetten?
[...]
Die witte zonder plant, lijkt op de ene vaas (ronde recht omhoog)Oh dat zijn echt grote dan ja! Ik dacht om er tot de helft verschillende kleuren/lagen zand in te doen en dan een plantje of iets erin maar dat heeft niet zoveel zin als ze niet doorzichtig zijn. Wil je er geen plant ( (fruit)boompje?) in zetten?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie