Gezondheid alle pijlers

Ontstoken oog? allergisch?

13-02-2012 23:35 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eergisteren werd ik wakker met dikke opgezette ogen. Het leek wel of ik echt ontzettende wallen had. De volgende dag werd het al minder. Vanmorgen toen ik wakker werd waren mijn ogen al weer iets dikker, maar niet zo dik als eergisteren. Mijn oogleden voelen erg droog en stroef aan. Ook onder mijn oog voelt alles erg droog aan. Het is ook een beetje rood. Ik heb zelf al meerdere oorzaken bedacht:

- Ik heb sinds 1,5 maanden nieuwe lenzen

- ik gebruik sinds een maand een nieuwe oogmake-up remover.

- eczeem

Wat denken jullie? Zou het ook een ontstoken oog kunnen zijn?

Het jeukt best wel...word er een beetje gek van
idd even langs de dokter, het kan heel goed een bacteriele infectie zijn en dan zijn druppels een uitkomst. Heb ook anderhalve week met opgezwollen jeukende ogen gelopen en uiteindelijk hielp de tweede soort druppels die ik gebruikte pas

succes ermee
Ben net even naar de dokter geweest, voor de zekerheid. Heb in het verleden een ernstige ooginfectie gehad had hierdoor aan een oog blind kunnen zijn. Dus neem wat mijn ogen betreft altijd het zekere voor het onzekere.

Het is contact eczeem. Eigenlijk kunnen alle make-up producten de boosdoener zijn. Zelfs een product dat je al jaren gebruikt.

Als tip gaf de dokter om de producten elke dag op je hand te smeren (als je wilt weten welk product de boosdoener is)

Niets ernstigs, maar kan wel vervelend zijn. Er zijn geen druppels of zalfjes voor. Je kunt er wel iets vettigs op smeren.

Lenzen mag ik gewoon dragen..maar draag vandaag toch nog even mijn bril .

Zo en dan nu maar nieuwe make-upjes aanschaffen hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven