Entertainment alle pijlers

Serie(s) gezocht

14-02-2012 12:00 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben een half jaar geleden (ja het klinkt vreemd) voor het eerst een serie gaan volgen. Dat was Chuck en dat vond ik echt een superleuke serie!

Nu ik die dus helemaal heb gezien zoek ik wat nieuws.

Iets wat dus ook liefde, humor, en een goed verhaal heeft. Actie vind ik ook niet erg. Merk dat mijn genre toch wel naar fantasy neigt

Ik weet wel dat ik niet van series zoals GTST houdt ( te overdreven) En het is Nederlands, vind ik toch minder of oude series.

Dank je wel alvast!
Dexter

Soprano's

The Unit

Oz

Gooische vrouwen
Millenium
quote:leeuwin1962 schreef op 14 februari 2012 @ 14:29:

MilleniumMillenium is toch geen serie? Dat zijn gewoon 3 films.
Volgens mij heb ik Californication nog niet voorbij zien komen. Wel wat 'pittiger' dan gemiddeld, met sex redelijk in beeld (als in: niet met je ouders kijken, maar wel met je vriend haha), maar het werd/wordt gewoon op Comedy Central uitgezonden.

Qua humor is het echt een van de meest briljante series die ik ken. En ik ken redelijk wat voor de voorgenoemde!

Veel kijkplezier (ik begin deze week met Breaking Bad, heel wat anders, maar schijnt ook geweldig te zijn...)!
Californication ken ik, het is idd wel leuk.

Maar hoe is het qua verhaallijn? Blijft die er nog een beetje inhangen of draait het echt om seks?

Heb veder trouwens Pushing daisies bijna binnen. (Heerlijk een nerd als huisgenoot :P word zo voor me geregeld.)

En the secret circle en raising hope staan ook aan.

Veder heb ik Grey's anatomy, game of thrones, true blood en desperate housewifes in mijn lijstje staan om sowieso ook te kijken.

En als ik daar langzaam doorheen ben, lees ik dit topic gewoon nog een keer haha!

Want ook oa Bones, Gooische vrouwen en New girl lijken me wel iets.

Maar ik loop over als ik ze allemaal ga kijken.

En mijn harde schijf heeft niet zoveel ruimte haha.
quote:marthesyl schreef op 14 februari 2012 @ 12:12:

moet het op tv zijn of om te downloaden/kopen?

Homeland

Prison Break

Overspel

Moordvrouw

Flikken Maastricht

The Event

Ik voel me echt zwáár genegeerd.....

En er zit een klein (GROOT) drammertje in me...
once upon a time

big bang theory (vol met humor)

Alcatraz

millenium (de serie was ontzettend goed)

Fringe

the walking dead

true blood

ze zeggen dat de serie Grimm ook wel goed is maar deze heb ik nog niet gedownload.
Fringe inderdaad! Maar die wordt steeds gekker naarmate de seizoenen vorderen...
McLeods Daughter is ook een hele mooie serie

Als je van SyFy houd, Stargate!
quote:marthesyl schreef op 14 februari 2012 @ 15:02:

[...]

Ik voel me echt zwáár genegeerd.....

En er zit een klein (GROOT) drammertje in me...

sorry dat ik niet op iedereen reageer.

Ik heb je lijstje onderzocht, en ik hou sowieso de engelse in gedachte. Aangezien ik waarschijnlijk nooit zou kunnen werken moet ik iets te doen hebben, dus kom er sowieso wel aan toe! The event leek me ook interessant.

De Nederlandse series vind ik wat minder, Gooische vrouwen is tot nu toe de enige die ik misschien wel leuk vind.( Maar dat komt ook omdat zelfs mannen het leuk vinden :P).

Ik hou dus ook minder van Nederlandse series. Misschien het acteer talent, misschien is het de taal. Maar het trekt me jammer genoeg niet.

Ben echt blij met alle reacties!

Soms zijn de dagen lastig in te vullen met weinig geld. Dan is een serie kijken veel leuker dan wéér het huis schoonmaken haha

Dank je wel allemaal!
Lost!

Heel verslavend, pas op.
quote:lovelycomplex schreef op 14 februari 2012 @ 15:09:

[...]

sorry dat ik niet op iedereen reageer.

Ik heb je lijstje onderzocht, en ik hou sowieso de engelse in gedachte. Aangezien ik waarschijnlijk nooit zou kunnen werken moet ik iets te doen hebben, dus kom er sowieso wel aan toe! The event leek me ook interessant.

De Nederlandse series vind ik wat minder, Gooische vrouwen is tot nu toe de enige die ik misschien wel leuk vind.( Maar dat komt ook omdat zelfs mannen het leuk vinden :P).

Ik hou dus ook minder van Nederlandse series. Misschien het acteer talent, misschien is het de taal. Maar het trekt me jammer genoeg niet.

Ben echt blij met alle reacties!

Soms zijn de dagen lastig in te vullen met weinig geld. Dan is een serie kijken veel leuker dan wéér het huis schoonmaken haha

Dank je wel allemaal!

haha! Bedankt!!

Klinkt als niet zo'n vrolijke situatie waarin je je bevindt, sterkte daarmee!
Er zijn al heel veel hele leuke en goede series genoemd, maar als ik zelf erg behoefte heb aan een dosis 'feelgood', dan pak ik een willekeurig seizoen Gilmore Girls. Ben de gelukkige eigenaar van de complete serie en grijp met enige regelmaat naar een aflevering voor een beetje 'instant happiness' De kleurrijke karakters, snelle dialogen, de grote hoeveelheid koffie en junkfood, ik hou er van!

Ben nu overigens helemaal gegrepen door Homeland! Wat spannend! Het is dat ik van vriend niet alvast alle afleveringen mag downloaden, maar ik zou ze het liefst allemaal achter elkaar kijken!
Sunlight over me no matter what I do
Net eerste aflevering van Pushing daisies gezien. Super schattig! En leuk!

Denk dat ik de 2de ook opzet... (A)
[quote]dubbelvla schreef op 14 februari 2012 @ 14:33:

[...]

Millenium is toch geen serie? Dat zijn gewoon 3 films.[/quote]

Je hebt inderdaad de Millennium trilogie, naar het boek van Stieg Larsson.. Maar je hebt ook een serie die heet MillenniuM, die gaat over een gepensioneerde profiler die zich aansluit bij de MillenniuM Groep, een team van experts op het gebied van wetshandhaving die vecht tegen de steeds sterker wordende krachten van het kwaad in de wereld.
quote:anouar schreef op 14 februari 2012 @ 15:17:

Lost!

Heel verslavend, pas op.Jammer dat het einde één grote teleurstelling is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Rookie Blue vind ik erg leuk; volgens mij nog niet genoemd. Canadese politieserie is dat.

Verder:

- The good wife (wekelijks op Net5 op zaterdagavond)

- Offspring

- McLeod's Daughters (al genoemd; erg mooi)

- Dexter

- Cold Feet
Leverage en Hustle zijn leuk!

Gaan beide over een groep oplichters (con-men). Vlotte series, vooral in Leverage zitten veel bekende gastrollen!
quote:Tickel schreef op 14 februari 2012 @ 17:12:

[...]

Jammer dat het einde één grote teleurstelling is.

Helemaal mee eens, wat een crappy einde. Maar dat verpest alleen de laatste twee afleveringen, daarvoor heb je gegarandeerd gebrek aan nachtrust omdat je wil blijven kijken!

V.w.b. Californication, tsja, hoeveel verhaal wil je hebben. De afleveringen sluiten op elkaar aan, maar het is niet heel diepgaand. Tenminste, ik heb het niet kunnen ontdekken. Bottomline is uiteraard de relatie met vele problemen en pauzes en een bijdehante dochter. Maar het is toch vooral veel sarcastische grappen en grove (doch doordachte) uitspraken. Ik kijk altijd met een mengeling van fascinatie, jaloezie (vanwege lekker weer en op de goeie momenten de romantische passionele relatie) en plaatsvervangende schaamte
quote:lovelycomplex schreef op 14 februari 2012 @ 16:47:

Net eerste aflevering van Pushing daisies gezien. Super schattig! En leuk!

Denk dat ik de 2de ook opzet... (A)Leuk om te horen.
Even een update.

Voor wie nog een paar leuke ideeën heeft.

Ik heb al aardig wat series gezien, oa

-Secret circle

-Pushing daisies

-Raising Hope

Bijna klaar met Vampire diaries

En heb nu True blood en pretty little liars aanstaan. Vanavond daar de eerste aflevering van kijken. Owja, New girl wil ik ook gaan volgen. Omdat die me grappig lijkt.

Merk dat ik toch wel series zoek met fantasy enz. Lekker ontsnappen van de realiteit ofzo

En het verhaal, de spanning, blijf ik heerlijk vinden.

Het is al een aardig lijstje, maar zoek nog steeds nieuwe series.

Dus kom maar op haha
Rookie Blue is ook een goede serie. Gaat over jonge politie agenten die net van de academie komen en voor het eerst aan het werk gaan. Zit vol actie, humor en heeft ook nog eens een goed verhaal
Ik vind Alcatraz ook een leuke serie,jammer dat het (nog) maar 1 seizoen is.

Rookie blue ook allemaal al gezien.
Ik heb laatst 2 Broke Girls gekeken, 24 afleveringen in 2 dagen. Echt heel leuk!!

True Blood is echt mijn favoriet! En verder vind ik Gossip Girl en Pretty Little Liars ook leuk.

White Collar vind ik ook leuk maar niet om heel veel afleveringen achter elkaar te kijken.
Als je van fantasy houdt: merlin. Het is een engelse serie, het ziet er soms er cheap uit, maar ik vond hem erg leuk (al kan ik niet uitleggen waarom :p)

Andere fantasy serie: legend of the seeker.

Meer 'echte' fantast ken ik eigenlijk niet, wel met weerwolven, vampiers etc.:

- grimm (as in afstammeling gebroeders grimm)

- once upon a time

- being human (de amerikaanse, niet de engelse)

- supernatural

Touch vind ik ook leuk, gaat over een autistisch jongetje dat alle verbanden in de wereld ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven