Iemand opzoeken
dinsdag 14 februari 2012 om 16:38
Stel: je hebt een jaar of acht geleden iemand ontmoet. Veel contact gehad enz. En je wilt weten hoe het met diegene is door contact te zoeken, maar je hebt, behalve haar voornaam, geen aanknopingspunten.
Geen achternaam, geen woonplaats (behalve dat je weet dat het 'een dorp in de buurt van Groningen' was) Helemaal niet...
Hoe pak je (ik dus) dat aan! Ik denk dat het een lastig verhaal wordt... Of heeft iemand een tip?
Geen achternaam, geen woonplaats (behalve dat je weet dat het 'een dorp in de buurt van Groningen' was) Helemaal niet...
Hoe pak je (ik dus) dat aan! Ik denk dat het een lastig verhaal wordt... Of heeft iemand een tip?
dinsdag 14 februari 2012 om 16:45
Hoe ben je 8 jaar geleden met deze persoon in contact gekomen?Als het via een vereniging of een school ofzo was, kan je hen benaderen. Veel contact gehad zeg je.. belden jullie elkaar en inmiddels telefoonnummer gewist? Misschien je oude facturen eens doorneuzen (ik kreeg altijd facturen met alle nummers erop).
Schoolbank etc. wordt denk ik ook lastig. Tenzij je mensen 'kent' waarmee zij bevriend zou kunnen zijn, dan beginnen bij deze personen.
Succes!
Schoolbank etc. wordt denk ik ook lastig. Tenzij je mensen 'kent' waarmee zij bevriend zou kunnen zijn, dan beginnen bij deze personen.
Succes!
dinsdag 14 februari 2012 om 16:47
Acht jaar geleden ben ik bij toeval in contact gekomen. Ik werkte bij een bedrijf (dat niet meer bestaat) en zij liep stage bij een bedrijf dat klant bij ons was (weet niet meer welk bedrijf). We belden regelmatig, maar ik belde toen nog pre-paid...
Ik herinner me ook dat we wel eens geschreven hebben... Ik bewaar altijd brieven, dus ik ga eerst daar eens op zoek naar eventuele aanknopingspunten!
Ik herinner me ook dat we wel eens geschreven hebben... Ik bewaar altijd brieven, dus ik ga eerst daar eens op zoek naar eventuele aanknopingspunten!
dinsdag 14 februari 2012 om 17:12
heb je haar naam al eens gewoon gegoogled? Of komt deze zo veel voor dat dit geen zin heeft? Facebook en hyves kan lastig zijn omdat veel vrouwen nu eenmaal de naam van hun partner aannemen en dan onder hun eigen naam niet meer te vinden zijn.
Dorp rond Groningen.... je bent daar niet erg bekend neem ik aan? zou het helpen om een kaart erbij te pakken en namen van plaatsen te bekijken tot het je iets zegt?
naam in de telefoongids intikken wil ook nog wel eens lukken. desnoods met combinatie van meerdere plaatsen rond groningen.
Dorp rond Groningen.... je bent daar niet erg bekend neem ik aan? zou het helpen om een kaart erbij te pakken en namen van plaatsen te bekijken tot het je iets zegt?
naam in de telefoongids intikken wil ook nog wel eens lukken. desnoods met combinatie van meerdere plaatsen rond groningen.
dinsdag 14 februari 2012 om 17:13
woensdag 15 februari 2012 om 11:07
zaterdag 25 februari 2012 om 18:50
je hebt toch van die sites zoals lets meet again.. daar kan je invullen waar je die gene ontmoet hebt etc etc.. en dan is het hopen dat hij het ook op die manier probeert!