geen valentijn
dinsdag 14 februari 2012 om 21:15
Vorig jaar met valentijn zat ik met mijn vriendje op de bank en was alles nog redelijk goed. Kort daarna is het uitgegaan en ben daar echt heel erg lang kapot van geweest. Toen heb ik even weer gescharreld met een jongen waar ik 3 jaar geleden ook mee scharrelde. Jammer genoeg kregen wij ook vaak ruzie en sinds een paar weken negeerd hij mij. De reden waarom heb ik vandaag onder ogen gekregen via facebook, hij heeft een nieuwe 'scharrel' misschien zelfs vriendin? Bijna al mijn vriendinnen hebben een relatie en zijn zo gelukkig, en ik geniet genoeg van mijn leven, maar toch mis ik sinds een tijdje liefde. Ik wil ook weer is gelukkig en blij zijn met iemand. Heb echt al een paar maand niemand ontmoet die nieuw is. Ik walg van andere mannen, hoe graag ik ook wel een relatie zou willen, als een man tegen mij begint te praten is arrogant doen het enige wat ik kan terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Ontmoet ik nou nooit iemand meer? Pff waarom bestaat valentijn Verder gefeliciteerd voor alle gelukkige stelletjes hoor
dinsdag 14 februari 2012 om 21:18
dinsdag 14 februari 2012 om 21:18
dinsdag 14 februari 2012 om 21:22
dinsdag 14 februari 2012 om 21:28
Ik heb wel een relatie, maar ''vier'' desondanks geen Valentijn hoor. En samen met mij een heleboel andere stellen ook niet. Dus die Valentijdsgedachte kun je sowieso wel schrappen. Los daarvan blijft het gevoel wat je nu hebt klote. Als je er zo van baalt, waarom schrijf je je dan niet in op een datingsite? Singles genoeg!
dinsdag 14 februari 2012 om 22:10
quote:isabellajosephine schreef op 14 februari 2012 @ 21:18:
Pff, wat ben jij zielig zeg. Een van de 366 dagen in het jaar, get over it! Ik ben al 3,5 jaar single en niemand heeft mij ooit horen klagen. Ik wil ook best een relatie, maar zolang ik de juiste persoon nog niet heb ontmoet, is single ook prima.Zo is dat meid!
Pff, wat ben jij zielig zeg. Een van de 366 dagen in het jaar, get over it! Ik ben al 3,5 jaar single en niemand heeft mij ooit horen klagen. Ik wil ook best een relatie, maar zolang ik de juiste persoon nog niet heb ontmoet, is single ook prima.Zo is dat meid!
dinsdag 14 februari 2012 om 23:05
quote:itsssme schreef op 14 februari 2012 @ 21:15:
Bijna al mijn vriendinnen hebben een relatie en zijn zo gelukkig, en ik geniet genoeg van mijn leven, maar toch mis ik sinds een tijdje liefde.
Weet je het zeker, dat ze ook allemaal gelukkig zijn? Een partner hebben, is geen garantie voor een gelukkig leven.
Ik walg van andere mannen, hoe graag ik ook wel een relatie zou willen, als een man tegen mij begint te praten is arrogant doen het enige wat ik kan terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil.
Zo te lezen ben jij nog niet aan een man toe.
Ontmoet ik nou nooit iemand meer?
Daar kan ik geen zinnig antwoord op geven.@isabellajosephine, heb ik wat gemist.? Welke maand heeft voortaan een extra dag?
Bijna al mijn vriendinnen hebben een relatie en zijn zo gelukkig, en ik geniet genoeg van mijn leven, maar toch mis ik sinds een tijdje liefde.
Weet je het zeker, dat ze ook allemaal gelukkig zijn? Een partner hebben, is geen garantie voor een gelukkig leven.
Ik walg van andere mannen, hoe graag ik ook wel een relatie zou willen, als een man tegen mij begint te praten is arrogant doen het enige wat ik kan terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil.
Zo te lezen ben jij nog niet aan een man toe.
Ontmoet ik nou nooit iemand meer?
Daar kan ik geen zinnig antwoord op geven.@isabellajosephine, heb ik wat gemist.? Welke maand heeft voortaan een extra dag?
dinsdag 14 februari 2012 om 23:33
woensdag 15 februari 2012 om 18:01
Wanhopig en zielig. Hier nog zo 1. Itsssme, ik begrijp je wel. Ik heb dat ook.
Iemand schreef dat het gewoon 1 van de dagen is van t jaar. BIIIIIIG deal (not). Amen. Ja, dat is ook zo. Het is maar 1 van die dagen, en ik wou dattie mij NIET zo onder de huid kruipt want rationeel begrijp ik wel dat de commercie dit heeft ingebracht, dat t eigenlijk toch voor singles is etc etc.
Maar gevoelsmatig heb ik hetzelfde als jij, TO. Ik voelde me gisteravond ook zwaar zielig. Het was een soort nadenkmoment. Ik dacht, jeetje, hoe was dat nou afgelopen Valentijnsdagen (not nice met erg wispelturige ex) en vooral kwam bovendrijven wat ik mis. Want ik wil heel graag. Gewoon, man, huis boom beest, plezier.
Dus ja, ik baalde ook gisteren. Op 1 van die dagen van t jaar, maar 1 waar liefde "in your face is" waar je maar kijkt, onbereikbare vriendinnen omdat ze in bios zaten te zwijmelen, en gewoon een diep gevoel van verlangen in mij dat op een gruweldag vol rozen en chocolade ongewenst toch in me zat.
Ondanks al die relativerende gedachten.
Liefs en een zonnetje naar jou!
Misia
Iemand schreef dat het gewoon 1 van de dagen is van t jaar. BIIIIIIG deal (not). Amen. Ja, dat is ook zo. Het is maar 1 van die dagen, en ik wou dattie mij NIET zo onder de huid kruipt want rationeel begrijp ik wel dat de commercie dit heeft ingebracht, dat t eigenlijk toch voor singles is etc etc.
Maar gevoelsmatig heb ik hetzelfde als jij, TO. Ik voelde me gisteravond ook zwaar zielig. Het was een soort nadenkmoment. Ik dacht, jeetje, hoe was dat nou afgelopen Valentijnsdagen (not nice met erg wispelturige ex) en vooral kwam bovendrijven wat ik mis. Want ik wil heel graag. Gewoon, man, huis boom beest, plezier.
Dus ja, ik baalde ook gisteren. Op 1 van die dagen van t jaar, maar 1 waar liefde "in your face is" waar je maar kijkt, onbereikbare vriendinnen omdat ze in bios zaten te zwijmelen, en gewoon een diep gevoel van verlangen in mij dat op een gruweldag vol rozen en chocolade ongewenst toch in me zat.
Ondanks al die relativerende gedachten.
Liefs en een zonnetje naar jou!
Misia
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)