Mening over brede jarretelles !
woensdag 15 februari 2012 om 13:03
woensdag 15 februari 2012 om 13:12
quote:Artpiraat schreef op 15 februari 2012 @ 13:04:
Mooie bretels!
Haha dat was ook de eerste gedachte die bij mij op kwam.
Ik vind de brede jarretelgordels op deze foto niet mooi.
Veel te grof en te aanwezig.
M'n blik wordt teveel naar de jarretelgordels getrokken in plaats van het totaalplaatje.
Nee, ik vind de dunne en subtielere jarretels veel mooier en sierlijker,
Mooie bretels!
Haha dat was ook de eerste gedachte die bij mij op kwam.
Ik vind de brede jarretelgordels op deze foto niet mooi.
Veel te grof en te aanwezig.
M'n blik wordt teveel naar de jarretelgordels getrokken in plaats van het totaalplaatje.
Nee, ik vind de dunne en subtielere jarretels veel mooier en sierlijker,
woensdag 15 februari 2012 om 13:21
Oew nee. Sorry. Kijk ik snap dat het prachtig is om naar te kijken. Maar trek het eens aan.......... Ik vind het niks. Ik vind het echt niet lekker dragen. Doe mij maar gewoon kousen met een heel breed elastiek desnoods van kant maar dat blijft ook prima zitten althans ik hoef ze als ik ze draag nooit omhoog te hijsen.
woensdag 15 februari 2012 om 15:23
woensdag 15 februari 2012 om 15:31
quote:anouar schreef op 15 februari 2012 @ 15:23:
Zolang ze maar niet de hele tijd los schieten, in die zin zijn brede misschien wel praktischer. Niet mooier wat mij betreft.
Zoek nog steeds naar kousen die echt uit zichzelf blijven zitten, misschien kun je daar nog eens een topic voor openen, Willem? Nu je toch zo vlijtig bezig bent?
Verdorie, had ik morgen willen doen.
Maar ja, nu is het al uitgelekt.
Komt er straks natuurlijk één of andere John de Mol-type die hier al een topic over gaat openen.
Zit ik er weer naast.
Zolang ze maar niet de hele tijd los schieten, in die zin zijn brede misschien wel praktischer. Niet mooier wat mij betreft.
Zoek nog steeds naar kousen die echt uit zichzelf blijven zitten, misschien kun je daar nog eens een topic voor openen, Willem? Nu je toch zo vlijtig bezig bent?
Verdorie, had ik morgen willen doen.
Maar ja, nu is het al uitgelekt.
Komt er straks natuurlijk één of andere John de Mol-type die hier al een topic over gaat openen.
Zit ik er weer naast.