Benieuwd!!
woensdag 15 februari 2012 om 18:30
Oh leuke vraag altijd
Ik ken mijn vriend van vrijwilligerswerk maar vond hem niet echt heel speciaal. Kwam hem een week later tegen in een tent en toen was ie wat losser en dus leuker. Vriendin daagde me uit om hem te versieren maar hij had een giga-bord voor z'n kop. Hij is een stuk langer dan mij dus zoenen lukte niet, hij had m'n hints niet door.. dus toen hij naar huis ging ben ik gewoon achterop gaan zitten en mee gegaan. Veel gepraat, gelachen, seks gehad maar ik had niet zo'n zin in een relatie. Maar goed, hij hield aan en won, nu bijna 3 jaar samen!
Ik ken mijn vriend van vrijwilligerswerk maar vond hem niet echt heel speciaal. Kwam hem een week later tegen in een tent en toen was ie wat losser en dus leuker. Vriendin daagde me uit om hem te versieren maar hij had een giga-bord voor z'n kop. Hij is een stuk langer dan mij dus zoenen lukte niet, hij had m'n hints niet door.. dus toen hij naar huis ging ben ik gewoon achterop gaan zitten en mee gegaan. Veel gepraat, gelachen, seks gehad maar ik had niet zo'n zin in een relatie. Maar goed, hij hield aan en won, nu bijna 3 jaar samen!
woensdag 15 februari 2012 om 19:01
Mijn vriend is een oud-huisgenoot van me. Toen we nog bij elkaar in huis woonden, konden we het niet zo heel erg goed met elkaar vinden, sloegen elkaar nog net niet de hersens in af en toe..
Een paar maanden geleden kwamen we via verkeerd bezorgde post weer in contact met elkaar. Vroeger zei ik "die jongen weet nog niet dat hij leuk is", nu bleek er een flinke klik te zijn. De mails werden steeds langer..dus een avondje uit aan vast geplakt..
En sindsdien eigenlijk niet meer zo vaak zonder elkaar geweest
Een paar maanden geleden kwamen we via verkeerd bezorgde post weer in contact met elkaar. Vroeger zei ik "die jongen weet nog niet dat hij leuk is", nu bleek er een flinke klik te zijn. De mails werden steeds langer..dus een avondje uit aan vast geplakt..
En sindsdien eigenlijk niet meer zo vaak zonder elkaar geweest
woensdag 15 februari 2012 om 19:03
Op de sportschool. Eerst een paar weken stiekem elkaar wel interessant vinden. Toen kwamen we elkaar toevallig tegen in het park, even gekletst, ben ik bij m gaan eten. Ik vond hem een beetje dom en arrogant, hij mij een zeikwijf. Avond ernatoch gaan stappen.(want toch wel aantrekkingskracht) En sinds de avond daarna 5x per week bij elkaar slapen.
En nog steeds geen officiele relatie trouwens
En nog steeds geen officiele relatie trouwens
woensdag 15 februari 2012 om 19:31
Gezien op een feestje bij een wederzijdse vriendin. Info gevraagd bij vriendin, tegelijk het nummer ook maar ff, aangezien zij het wel een leuk idee vond Heen en weer gesms en gebel, en toen de eerste date, toen hij tegenover me kwam zitten (had hem nog niet gezien buiten op een foto via de gsm, en foto is altijd anders) tijdens het etentje en me aankeek, was ik verkocht. Na half jaar bijeen gaan wonen en nu nog samen.
woensdag 15 februari 2012 om 19:36
woensdag 15 februari 2012 om 19:37
Nadat het misging met mijn vriend waar ik mee samen woonde ging ik naar een studentenhuis. Vanaf de eerste avond kon ik heel goed met 1 van mijn huisgenoten opschieten, de eerste drie maanden zag ik alleen maar als een goede vriend maar op kerstavond belande we samen in bed.... Nu meer dan zes jaar later hebben we samen een huis gekocht.
woensdag 15 februari 2012 om 19:45
Hij was mijn nieuwe overbuurman in het appartementencomplex, overigens het enige goede aan dat complex. Inmiddels wonen we bijna 2 jaar samen en hebben afgelopen nov een huis gekocht.
We maakten wat praatjes op de gang en hij nodigde mij uit eens een bakkie te komen doen. Ondanks mijn twijfels toch gedaan, wilde geen verkeerde verwachtingen wekken. En wat baalde hij toen ik hem dat zei, maar hij liet niks blijken. Ik nodigde hem wel terug uit, want we hadden goede gesprekken, heel open en rustig. Ik werd verliefd op hem, dus hij had alle moeite niet voor niks gedaan. Toen ik het hem vertelde wat ik voor hem voelde was hij heel verbaasd, dat had ie niet meer durven hopen. Toen ging het snel, we hebben eigenlijk nooit ge-dated. Na 6 mnd woonden we samen, dat kwam ook omdat we tegenover elkaar woonden.
We maakten wat praatjes op de gang en hij nodigde mij uit eens een bakkie te komen doen. Ondanks mijn twijfels toch gedaan, wilde geen verkeerde verwachtingen wekken. En wat baalde hij toen ik hem dat zei, maar hij liet niks blijken. Ik nodigde hem wel terug uit, want we hadden goede gesprekken, heel open en rustig. Ik werd verliefd op hem, dus hij had alle moeite niet voor niks gedaan. Toen ik het hem vertelde wat ik voor hem voelde was hij heel verbaasd, dat had ie niet meer durven hopen. Toen ging het snel, we hebben eigenlijk nooit ge-dated. Na 6 mnd woonden we samen, dat kwam ook omdat we tegenover elkaar woonden.
strawberrie wijzigde dit bericht op 15-02-2012 19:51
Reden: Je vroeg nog meer.
Reden: Je vroeg nog meer.
% gewijzigd
woensdag 15 februari 2012 om 19:53
Op de verjaardag van mijn vriendin (waar ik een jaar eerder ook iemand tegenkwam maar dat bleek een lul) daar hebben we plannen gemaakt voor een concert waar we beiden naartoe wilden, via facebook en msn wat gekletst en weer wat later afgesproken op een terras.Toen ie daar aan kwam lopen was ie nog leuker dan ik me herinnerde.
Mijn familie heeft ie ontmoet op een crematie nog voordat we echt wat hadden, die kennismaking was bijzonderder dan de onze dus
Mijn familie heeft ie ontmoet op een crematie nog voordat we echt wat hadden, die kennismaking was bijzonderder dan de onze dus
woensdag 15 februari 2012 om 19:56
Ik ben Française, na mijn studie in Frankrijk naar de VS vertrokken voor een studie daar. Ik was er net een paar dagen en zat mezelf heel erg zielig te vinden, zo in mijn uppie op mijn kamer. Besloot mezelf een schop onder mijn derrière te geven en op pad te gaan. Halverwege de campus liep ik langs een man die op een bank een boek zat te lezen. Heel saai boek. Oersaai. Maar de man zag er wel lekker uit. Ja, serieus, dat was mijn eerste gedachte. Nou ja, ik heb hem aangesproken en gevraagd waarom hij op zo'n mooie dag zo'n saai boek zat te lezen als hij ook mij kon rondleiden. Paar uur later lag ik bij hem in bed, hele korte rondleiding gehad.
Inmiddels zijn we zo'n 20 jaar en 5 kinderen verder. En hij is nog net zo lekker als toen.
Inmiddels zijn we zo'n 20 jaar en 5 kinderen verder. En hij is nog net zo lekker als toen.
woensdag 15 februari 2012 om 19:57
Tijdens een dorpsfeest..
Hij was een vriend van oud klasgenoten van mij. Deze oud klasgenoten en mijn vrienden wilden het niet te laat maken omdat zij de volgende dag colleges hadden, en zo bleven wij samen over..
Leuke avond samen gehad, gezoend en daarna een half jaar om elkaar heen gedraaid. Vervolgens toch maar gaan daten en binnen een week onafscheidelijk!
Hij was een vriend van oud klasgenoten van mij. Deze oud klasgenoten en mijn vrienden wilden het niet te laat maken omdat zij de volgende dag colleges hadden, en zo bleven wij samen over..
Leuke avond samen gehad, gezoend en daarna een half jaar om elkaar heen gedraaid. Vervolgens toch maar gaan daten en binnen een week onafscheidelijk!
woensdag 15 februari 2012 om 20:25
woensdag 15 februari 2012 om 20:49
Via relatieplanet
We hebben een weekje gemaild en zijn daarna af gaan spreken. Vonden elkaar meteen leuk (kwamen we naderhand achter dat het meteen wederzijds was), maar hij nogal verlegen/afwachtend qua relatie, dus zette ik de eerste stap door hem te zoenen (best stoer van mezelf, haha). Vanaf toen was het ijs gebroken en ging de relatie in één rechte lijn opwaarts. Dat is nu 3/4 jaar geleden, en inmiddels zijn we op zoek naar een huisje.
We hebben een weekje gemaild en zijn daarna af gaan spreken. Vonden elkaar meteen leuk (kwamen we naderhand achter dat het meteen wederzijds was), maar hij nogal verlegen/afwachtend qua relatie, dus zette ik de eerste stap door hem te zoenen (best stoer van mezelf, haha). Vanaf toen was het ijs gebroken en ging de relatie in één rechte lijn opwaarts. Dat is nu 3/4 jaar geleden, en inmiddels zijn we op zoek naar een huisje.
woensdag 15 februari 2012 om 20:58