Benieuwd!!
woensdag 15 februari 2012 om 21:48
De eerste ontmoeting en zoen waren tijdens een feestje, waarbij we allebei een borrel teveel op hadden.
Daarna veel gemaild en gesmst, ik was nog altijd niet heel erg onder de indruk, maar stiekem wel een beetje geïnteresseerd. Toen we bij onze eerste date los van elkaar precies hetzelfde voor-, hoofd,- én nagerecht bestelden, was ik om. Dat is nu bijna 3 jaar geleden en we wonen inmiddels heel gelukkig samen, inclusief kat ...
Daarna veel gemaild en gesmst, ik was nog altijd niet heel erg onder de indruk, maar stiekem wel een beetje geïnteresseerd. Toen we bij onze eerste date los van elkaar precies hetzelfde voor-, hoofd,- én nagerecht bestelden, was ik om. Dat is nu bijna 3 jaar geleden en we wonen inmiddels heel gelukkig samen, inclusief kat ...
woensdag 15 februari 2012 om 21:59
Leuk topic! Ik was op stap met een vriendin. We gingen naar een paar bandjes kijken en van een van die bands was hij de zanger. Ik heb met open mond staan kijken, wat was ie leuk! Wat was ik onder de indruk, kan t me nog goed herinneren. We woonden ruim 120km bij elkaar vandaan. Ik heb gezegd dat ie altijd welkom was voor koffie als ie in de buurt was (lekker vrijblijvend, held die ik ben). Hij was dapperder en belde een week later om te vragen wat ik de vlgnde dag voor plannen had. Niet veel. Nou dan kwam hij koffie drinken. En of hij mee mocht eten. Hij heeft die avond de laatste trein gemist en we zijn inmiddels 7 jaar samen en hij is nog steeds net zo leuk als toen
woensdag 15 februari 2012 om 23:12
Ik heb mijn vriend 19/20 jaar geleden voor het eerst ontmoet toen mijn ouders een stacaravan kochten op een camping. Ik was een jaar of tien elf en hij stond daar al langer met zijn ouders. Vanaf het begin hebben we elkaar leuk gevonden en verheugden we ons op de zomervakantie omdat we dan ieder jaar weer een stelletje waren. Na de vakantie was het altijd weer een tijdje verdrietig omdat we dan nauwelijks of geen contact hadden, we woonden simpelweg te ver uit elkaar. 12,5 jaar geleden was het weer zomervakantie en inmiddels al een stuk ouder en in bezit van een rijbewijs hebben we besloten om er maar eens echt voor te gaan en we zijn nog altijd bij elkaar!
donderdag 16 februari 2012 om 08:29
16 was ik toen ik hem voor het eerst zag, een mooie jongen met grote bruine ogen en waar ik niets van begreep. Hij filosofeerde er op los en kreeg ongevraagd geschiedenislessen te horen ik vond hem maar een Nerd. Toch kwamen we elkaar regelmatig tegen, omdat onze vriendengroepen door elkaar heen liepen. Na 2 jaar verloren we elkaar uit het oog toen we beiden elders gingen studeren en ik vergat hem.
5 jaar later kwam ik hem na een avondje wild stappen stappen tegen in "onze" oude kroeg. Ik zag hem al staan, keek in zijn ogen en BAM verliefd. Ik heb hem niet meer laten gaan . We zijn nu ruim 18 jaar samen...
5 jaar later kwam ik hem na een avondje wild stappen stappen tegen in "onze" oude kroeg. Ik zag hem al staan, keek in zijn ogen en BAM verliefd. Ik heb hem niet meer laten gaan . We zijn nu ruim 18 jaar samen...
donderdag 16 februari 2012 om 08:36
donderdag 16 februari 2012 om 09:55
Ik ben met mijn vriend in contact gekomen via een vriendin van mij. Zij had met hem gesproken op een feestje en zij vond hem blijkbaar net wat voor mij.
We zijn wat gaan mailen en smssen en na lang aandringen van zijn kant (ik was niet op zoek en op dat moment nog niet echt geïnteresseerd in hem) gaan daten. Tsja en na onze eerste date was ik verkocht. We zijn nu bijna 2 jaar bijelkaar en wonen inmiddels samen.
We zijn wat gaan mailen en smssen en na lang aandringen van zijn kant (ik was niet op zoek en op dat moment nog niet echt geïnteresseerd in hem) gaan daten. Tsja en na onze eerste date was ik verkocht. We zijn nu bijna 2 jaar bijelkaar en wonen inmiddels samen.