Napraat deel 2
vrijdag 10 februari 2012 om 01:42
( eerlijk gejat )
er is een groot verschil
tussen napraten en napraten
je kunt napraten over napraten
maar ook napraten napraten
zo was er eens een nageprate naprater
die ook napraatte wat hij napraten kon
zodat de naprater die hém napraatte
feitelijk niet wist waar zijn tekst begon
toen ze daar later samen over napraatten
hadden ze niet eens in de gaten
dat ze het napraten ook nog konden laten
't zou de napraters dus niet baten
om over het napraten nóg eens na te praten
ondertitel: krijg een leven!
Off topic is ook een optie. Net zo goed als even zeggen dat je weer on topic wilt. Gewoon,............. zoals het altijd ging.
er is een groot verschil
tussen napraten en napraten
je kunt napraten over napraten
maar ook napraten napraten
zo was er eens een nageprate naprater
die ook napraatte wat hij napraten kon
zodat de naprater die hém napraatte
feitelijk niet wist waar zijn tekst begon
toen ze daar later samen over napraatten
hadden ze niet eens in de gaten
dat ze het napraten ook nog konden laten
't zou de napraters dus niet baten
om over het napraten nóg eens na te praten
ondertitel: krijg een leven!
Off topic is ook een optie. Net zo goed als even zeggen dat je weer on topic wilt. Gewoon,............. zoals het altijd ging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 16 februari 2012 om 14:20
quote:nerd_ schreef op 16 februari 2012 @ 11:38:
[...]
Ik heb inderdaad totaal geen idee wie de oude forummers zijn, of ik sommigen nog net heb gezien, hoeveel 't er zijn, en van hoe lang geleden.
Je hoorde me niet zeggen dat ik dacht, je kan je er behoorlijk mee in de vingers snijden, maar dat ging natuurlijk ook wel 'ns door me heen. Misschien voelde je dat, of merkte je dat.
De Mod's zullen natuurlijk ook niet alleén maar streng zijn geweest.
Maar wat ik nu vaak uitsprak, van gooi de deuren maar open, daar ben ik niet echt bang voor.
Misschien is 't ook naief. Het is vooral omdat ik 't gevoel heb, dat er teveel "bloed" weg is. Moet zijn geweest.
Maar ook wel, omdat voor zover ik weet, nergens, of 't moeten extreme gevallen zijn, definitief geband wordt.
Dan heb ik iets van ' Laat maar komen."
[...]
Ik hoop dat degenen die "vroeger" kenden, nu aangeven of dat alleen heel leuke mrensen waren.
Lastig geeft niet, als het 't soort is dat bij leuk hoort.
Die zie ik graag terug. Ben benieuwd wie dat waren.
En misschien kunnen zij (die vroeger kenden) ook aangeven of er drie procent of zeventig procent was, waarmee 't forum gelijk naar de knoppen zou gaan.
En of je dat in de hand kan houden.
En hoe.
En zonder teveel "administratie."
Misschien weet iedereen wel wie de oude garde was, en is 't ok. Maar 't kan ook zij dat niemand wat durft te zerggen.
Maar goed, ik sta er "naief" in. Ken hen niet. Mis "bloed."
Denk, laat maar komen. Met twee bannen, of zo.
Merano, je schudde wakker.
Weet niet of jij een beeld hebt.
Zou ook VC wel willen horen.
En bv. Shahla, Waranaka. .
Kan 't? Eventueel met "hoe."
[...]
Gebanden terug op het forum?
Op die vraag heb ik geen antwoord, als het erom gaat of ik dat een goed idee zou vinden of niet. Allereerst weet ik van de meesten niet waarom mensen een ban hebben gekregen en heb ik in die gevallen al helemaal geen oordeel over of dat terecht was of niet. Daar zijn moderators voor en ik laat dat aan hen over. Als zij vinden dat gebanden terug moeten kunnen komen, dan zij dat zo.
Als er forummers terug komen waarvan ik het zelf erg prettig vind dat zij verdwenen zijn, dan doe ik wat ik daarvoor ook deed: om hen heen forummen en zo min mogelijk aandacht aan hen besteden. Of alleen dan wanneer ik denk dat het zinvol is. Of ik mijd het forum, als ik het zat word. Indertijd hadden we de negeerknop nog niet en die zal van pas komen bij mensen die ik liever niet lees.
[...]
Ik heb inderdaad totaal geen idee wie de oude forummers zijn, of ik sommigen nog net heb gezien, hoeveel 't er zijn, en van hoe lang geleden.
Je hoorde me niet zeggen dat ik dacht, je kan je er behoorlijk mee in de vingers snijden, maar dat ging natuurlijk ook wel 'ns door me heen. Misschien voelde je dat, of merkte je dat.
De Mod's zullen natuurlijk ook niet alleén maar streng zijn geweest.
Maar wat ik nu vaak uitsprak, van gooi de deuren maar open, daar ben ik niet echt bang voor.
Misschien is 't ook naief. Het is vooral omdat ik 't gevoel heb, dat er teveel "bloed" weg is. Moet zijn geweest.
Maar ook wel, omdat voor zover ik weet, nergens, of 't moeten extreme gevallen zijn, definitief geband wordt.
Dan heb ik iets van ' Laat maar komen."
[...]
Ik hoop dat degenen die "vroeger" kenden, nu aangeven of dat alleen heel leuke mrensen waren.
Lastig geeft niet, als het 't soort is dat bij leuk hoort.
Die zie ik graag terug. Ben benieuwd wie dat waren.
En misschien kunnen zij (die vroeger kenden) ook aangeven of er drie procent of zeventig procent was, waarmee 't forum gelijk naar de knoppen zou gaan.
En of je dat in de hand kan houden.
En hoe.
En zonder teveel "administratie."
Misschien weet iedereen wel wie de oude garde was, en is 't ok. Maar 't kan ook zij dat niemand wat durft te zerggen.
Maar goed, ik sta er "naief" in. Ken hen niet. Mis "bloed."
Denk, laat maar komen. Met twee bannen, of zo.
Merano, je schudde wakker.
Weet niet of jij een beeld hebt.
Zou ook VC wel willen horen.
En bv. Shahla, Waranaka. .
Kan 't? Eventueel met "hoe."
[...]
Gebanden terug op het forum?
Op die vraag heb ik geen antwoord, als het erom gaat of ik dat een goed idee zou vinden of niet. Allereerst weet ik van de meesten niet waarom mensen een ban hebben gekregen en heb ik in die gevallen al helemaal geen oordeel over of dat terecht was of niet. Daar zijn moderators voor en ik laat dat aan hen over. Als zij vinden dat gebanden terug moeten kunnen komen, dan zij dat zo.
Als er forummers terug komen waarvan ik het zelf erg prettig vind dat zij verdwenen zijn, dan doe ik wat ik daarvoor ook deed: om hen heen forummen en zo min mogelijk aandacht aan hen besteden. Of alleen dan wanneer ik denk dat het zinvol is. Of ik mijd het forum, als ik het zat word. Indertijd hadden we de negeerknop nog niet en die zal van pas komen bij mensen die ik liever niet lees.
donderdag 16 februari 2012 om 21:22
quote:nerd_ schreef op 16 februari 2012 @ 20:27:
Vraag me onderwijl af, waarom er geen mensen komen die al die fantástiche mensen beschrijven, van "vroegah."
Sjah damagnie he, praten over gebanden.
Ik kan alleen zeggen dat die BAM heel erg leuk was.
En Mamalief, die ook.
Verder moet je ze zelf maar leren kennen als ze terug komen.
Denk dat je er wel een paar van kent hoor, zo nieuw ben je niet meer.
Vraag me onderwijl af, waarom er geen mensen komen die al die fantástiche mensen beschrijven, van "vroegah."
Sjah damagnie he, praten over gebanden.
Ik kan alleen zeggen dat die BAM heel erg leuk was.
En Mamalief, die ook.
Verder moet je ze zelf maar leren kennen als ze terug komen.
Denk dat je er wel een paar van kent hoor, zo nieuw ben je niet meer.
donderdag 16 februari 2012 om 21:56
Ik wil niet nieuw zijn.
Als ik nieuw wilde zijn hoefde ik toch niet terug? Dan kan ik toch gewoon een nieuwe nick nemen?
Ik kan niet eens nieuw zijn, ik verraad mezelf toch heel snel.
Het leuke vind ik juist dat je velen al kent en zij jou.
Uitpakken hoeft van mij niet, inpakken kan ik daarentegen weer wel.
Als ik nieuw wilde zijn hoefde ik toch niet terug? Dan kan ik toch gewoon een nieuwe nick nemen?
Uitpakken hoeft van mij niet, inpakken kan ik daarentegen weer wel.
donderdag 16 februari 2012 om 22:04
quote:ikwilterug schreef op 16 februari 2012 @ 21:56:
Ik wil niet nieuw zijn.
Uitpakken hoeft van mij niet, inpakken kan ik daarentegen weer wel.Ben je nou nog niet terug als jezelluf?
Ik wil niet nieuw zijn.
Uitpakken hoeft van mij niet, inpakken kan ik daarentegen weer wel.Ben je nou nog niet terug als jezelluf?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 16 februari 2012 om 22:20
donderdag 16 februari 2012 om 22:23
donderdag 16 februari 2012 om 22:29
donderdag 16 februari 2012 om 23:07
donderdag 16 februari 2012 om 23:08