Napraat deel 2

10-02-2012 01:42 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
( eerlijk gejat )

er is een groot verschil

tussen napraten en napraten

je kunt napraten over napraten

maar ook napraten napraten

zo was er eens een nageprate naprater

die ook napraatte wat hij napraten kon

zodat de naprater die hém napraatte

feitelijk niet wist waar zijn tekst begon

toen ze daar later samen over napraatten

hadden ze niet eens in de gaten

dat ze het napraten ook nog konden laten

't zou de napraters dus niet baten

om over het napraten nóg eens na te praten

ondertitel: krijg een leven!

Off topic is ook een optie. Net zo goed als even zeggen dat je weer on topic wilt. Gewoon,............. zoals het altijd ging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hmm, ze laten ons wel wachten zeg . Iemand anders al bericht of iets van die strekking gehad?

En zijn BGB en Meds alweer gesignaleerd?
Ik nog geen van beiden.
Ik dacht dat ze afgelopen maandag er op terug zouden komen?

Of is dat verplaatst naar aankomende maandag of de maandag daarop.. of ... tot het als een nachtkaars uitgaat?

Vroeg het me af.

Heb er zelf geen persoonlijk belang bij maar ik neem toch aan dat mensen wel eens willen weten waar ze aan toe zijn?

Dat Meds er niet is, is op zich niet zo opvallend.

Zij had er dacht ik zelf voor gekozen niet meer te komen en ook duidelijk gemaakt waarom.

Dat BGB er schijnbaar niet is, is dan weer wel opvallend maar het kan van alles zijn. Misschien is er wel iets loos in de privésituatie, je weet het niet hè.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Je hebt gelijk Shahla, er kan natuurlijk irl wat aan de hand zijn. Ik hoop wel dat ik Meds en BGB binnekort weer mag lezen op het forum.

Wat betreft een update over de permagebanden en andere zaken komt er volgende week meer nieuws las ik in het modtopic.
Nou, nou? Kom maar op mods met de update! We hebben nu lang genoeg gewacht hoor.
Ik vind ook dat ze onderhand over de brug mogen komen. In elk geval over de kwestie van de onzinnige permabannen.

Daar zouden ze al eerder op terug komen dan vandaag.

Misschien hopen ze dat het overwaait?
Hm, nu begin ik me toch ook wel af te vragen waar BGB is gebleven.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ooooh Bianca, wat stoer joh! Je hebt het gewoon veel te druk met het redden van de planeet! quote:Xena-actrice opgepakt tijdens Greenpeaceprotest

27/02 Lucy Lawless, de actrice die Xena vertolkte, is gearresteerd omdat ze protesteerde met Greenpeace. "We moeten iets ondernemen nu het nog kan."

De actrice klom vrijdag met 6 anderen op de boortoren van een schip van oliemaatschappij Shell in Nieuw-Zeeland. Ze wilden zo beletten dat het schip olie ging boren op de Noordpool. "Ik heb het gevoel dat ik dit moet doen voor mijn kinderen en kleinkinderen", aldus de 43-jarige actrice.

De activisten wisten wat de gevolgen waren. "We weten dat we gearresteerd worden maar dit is een morele beslissing voor ons", aldus Lawless.

Tijdens het protest zwaaiden ze met spandoeken met 'Stop Shell' en 'Red de Noordpool'. De actrice verzond ook tweets om haar volgers up-to-date te houden. Na 77 uur haalde de politie hen naar beneden. Ze werden gearresteerd en beschuldigd van inbraak maar zijn op borg vrij. "Dit hoofdstuk mag afgesloten zijn maar het gevecht om de noordpool te redden is nog maar net begonnen", zei Lawless.

Donderdag komen ze voor de rechter.

Ilse Van Thielen

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
You know how I know? Because I reeaally think so!

77 uur op een boortoren?

Wow.
Dana
Wow, dappere aktie, wat een Viva meid betaamd, een vrouw met een eigen mening.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven