Naam puppy
vrijdag 17 februari 2012 om 15:47
vrijdag 17 februari 2012 om 17:03
Kaknamen zijn inderdaad ook leuk voor een hond. Ik heb mijn kat altijd Jodocius willen noemen. Leek me hilarisch om dat 's avonds aan de achterdeur te roepen Het is er helaas nooit van gekomen.
Ook leuk vind ik namen als 'Meneer Jansen' e.d.
Voor kleine honden Brutus, Wodan en Devil en voor grote honden Sofie e.d. vind ik ook erg lollig
Ook leuk vind ik namen als 'Meneer Jansen' e.d.
Voor kleine honden Brutus, Wodan en Devil en voor grote honden Sofie e.d. vind ik ook erg lollig
vrijdag 17 februari 2012 om 17:27
Billy vind ik ook heel leuk!
Heb mijn huidige hond in eerste instantie zo genoemd (de damesvariant dan, Billie) maar het paste niet zo bij haar dus na een week is ze weer omgedoopt...
Maar zoals al eerder genoemd, is Bobby misschien een vervanging voor Billy, als je dat echt niet ziet zitten?
Andere hond heette Kobus, vind ik ook heel leuk voor een hond.
Houd sowieso van dat soort Hollandse namen voor dieren. Jaap, Teun, Guus etc.
Zwabber kan ook leuk zijn voor zo'n haarballetje.
Heb mijn huidige hond in eerste instantie zo genoemd (de damesvariant dan, Billie) maar het paste niet zo bij haar dus na een week is ze weer omgedoopt...
Maar zoals al eerder genoemd, is Bobby misschien een vervanging voor Billy, als je dat echt niet ziet zitten?
Andere hond heette Kobus, vind ik ook heel leuk voor een hond.
Houd sowieso van dat soort Hollandse namen voor dieren. Jaap, Teun, Guus etc.
Zwabber kan ook leuk zijn voor zo'n haarballetje.
vrijdag 17 februari 2012 om 20:38
quote:sundream schreef op 17 februari 2012 @ 18:29:
Het ras Boomer is mij niet bekend maar ik vind het wel een grappige honden-naam!
Het is ook geen ras.
Het is een verzamelnaam voor diverse kruisingen, ontstaan tussen klein blijvende harige hondjes, met vaak in de voorouders iets van Maltezer en Shih Tzu.
Jip vind ik ook een leuke naam.
"Jippie, hierrrrr" Als je hem dan roept dan wordt je gewoon al blij,
Het ras Boomer is mij niet bekend maar ik vind het wel een grappige honden-naam!
Het is ook geen ras.
Het is een verzamelnaam voor diverse kruisingen, ontstaan tussen klein blijvende harige hondjes, met vaak in de voorouders iets van Maltezer en Shih Tzu.
Jip vind ik ook een leuke naam.
"Jippie, hierrrrr" Als je hem dan roept dan wordt je gewoon al blij,
zaterdag 18 februari 2012 om 15:59
Nee joh, niet die ge-eikte hondennamen...
Ik heb de naam van mijn haarbal niet zelf uitgezocht omdat het een dumpertje is die al haar naam had (en nog leuk is ook hoewel veelgebruikt) maar ik neem me al heel lang voor dat als ik ooit een harig reutje krijg ik heb Barabas ga noemen......
Hahaha, het is weer iets anders.
En alle voornoemde namen zijn overigens top maar hoor ze elke dag, net als mijn haarbal's naam.
Ken 2 Bo's, een Beau, een Jip, Tarzan, Fluffy, Aiko, 3 Buck's, een Frits, een Meneer Jansen, 2 Jules' etc.
Wel leuk is dat iemand 2 Jack Russels had (zijn inmiddels overleden) en die heetten Harrie en Jet, zo geinig)
Barabas dus?
(maar wellicht sta ik bol van plebeische smaak )
Ik heb de naam van mijn haarbal niet zelf uitgezocht omdat het een dumpertje is die al haar naam had (en nog leuk is ook hoewel veelgebruikt) maar ik neem me al heel lang voor dat als ik ooit een harig reutje krijg ik heb Barabas ga noemen......
Hahaha, het is weer iets anders.
En alle voornoemde namen zijn overigens top maar hoor ze elke dag, net als mijn haarbal's naam.
Ken 2 Bo's, een Beau, een Jip, Tarzan, Fluffy, Aiko, 3 Buck's, een Frits, een Meneer Jansen, 2 Jules' etc.
Wel leuk is dat iemand 2 Jack Russels had (zijn inmiddels overleden) en die heetten Harrie en Jet, zo geinig)
Barabas dus?
(maar wellicht sta ik bol van plebeische smaak )
anoniem_145530 wijzigde dit bericht op 18-02-2012 16:07
Reden: aanvullig, ik vergeet nog wel eens wat
Reden: aanvullig, ik vergeet nog wel eens wat
% gewijzigd
zaterdag 18 februari 2012 om 16:11
Overigens zijn boomerhondjes tóp.
En dan......... mijn haarbal heet Lotje. Komt dus ook veel voor bij teefjes.
Niet door mij zo benoemd dus maar eerlijk is eerlijk, ze is een lot uit de loterij en daarbij noemen we haar in het dagelijkse leven van alles en nog wat, geroep naar haar varieert van theedoos tot muts, van haarbal tot tante bertha en van vreetdoos tot lekker ding dus ach.....ze luisterd naar alles.
Zo hebben kennissen zo'n leuke rimpelhond (even het ras kwijt) en die noem ik altijd "Botox"
Maar ik ben dan ook al jaren niet normaal hoor ......
En dan......... mijn haarbal heet Lotje. Komt dus ook veel voor bij teefjes.
Niet door mij zo benoemd dus maar eerlijk is eerlijk, ze is een lot uit de loterij en daarbij noemen we haar in het dagelijkse leven van alles en nog wat, geroep naar haar varieert van theedoos tot muts, van haarbal tot tante bertha en van vreetdoos tot lekker ding dus ach.....ze luisterd naar alles.
Zo hebben kennissen zo'n leuke rimpelhond (even het ras kwijt) en die noem ik altijd "Botox"
Maar ik ben dan ook al jaren niet normaal hoor ......
zaterdag 18 februari 2012 om 16:19