Naam puppy

17-02-2012 15:47 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan over 3 weken mijn puppy ophalen!!!!!!!

Ben er echt super dol gelukkig mee, heb alles al in huis (mandje, bench, brokken, bakjes, riem etc) maar ik ben nog steeds niet uit over een naam!

Dus bij deze een oproep, wie weet er een leuke naam voor een pup (het is een boomer)
Mannetje of vrouwtje?

Boomer, Diesel, Mo, Spike, Mocy, Billy,

of Molly, Truffel, Sushi, Beau,

enz enz.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Voor brokjes moet je even overleggen met de fokker. Een pup mag je nooit zomaar op ander voer overzetten, dat kan alleen heel geleidelijk en het liefst pas als ze iets groter zijn.

Ik weest geen naam, maar misschien kunnen anderen beter meedenken als je erbij zet of het een reu of een teefje is.
Het is een mannetje, beetje kaneelkleurige vacht met hier en daar zwarte en witte vlekjes. Thanks voor de suggesties! Billy vond ik altijd een heel erg leuke naam, tegenwoordig denk ik direct aan Ikea, hihi.
nummerzoveel, ik heb van de huidige baasjes het merk van het voer dat zij nu gebruiken doorgekregen, dus dat zit wel goed, maar bedankt voor de tip!
Als je Billy leuk vind moet je hem Billy noemen.

De associatie met de Ikea ben je binnen een dag kwijt.
SwifferT
Wij zijn destijds bij de naam gebleven die hij officieel al had gekregen van de fokker. Is dat niets?
Charley en Toby vind ik ook leuke namen voor een hond.
Idd, die gedachte ben je al kwijt als je hem ziet. Behalve als hij je houten Ikea kast te grazen neemt .

Nee leuke naam hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh, ik vind Billy ook wel erg schattig.

Succes TO, met je pup.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat is het voor een hond?

Ik zou een chiuaua geen Brutus noemen (of juist uit de gein wel weer ) bijvoorbeeld.

Edit: lees nu dat het een boomer is...
Max, Abel, Jimmy, of Beau
Vind Billy ook heel leuk!

Verder vind ik het zelf leuk om huisdieren Henk, Truus oid te noemen, maar daar moet je maar net van houden;)
quote:sunstars schreef op 17 februari 2012 @ 15:56:

SwifferTIk zou voor deze gaan
quote:claytoniasibirica schreef op 17 februari 2012 @ 15:53:

Het is een mannetje, beetje kaneelkleurige vacht met hier en daar zwarte en witte vlekjes

Spot

Welke eindklank vind je mooi, a of ee of ie/y of oo?

Ga je voor een nederlandse naam of anders, ga je voor kort en krachtig of luxe, ga je voor een betekenis, iets vanuit de muziekrichting die je mooi vindt????
Henk vind ik ook een hele leuke naam.

Ik ken een rottweiler die Truus heet, vind ik briljant. Maar daar moet je wel van houden inderdaad.
Hij heeft nog geen naam, het is geen puppy van een fokker maar van de buren van mijn ouders, ze noemen de pups nu allemaal schatje (schatje 1, schatje 2 etc) maar dat vind ik dan weer niet zo een geschikte naam Blijf een voorkeur voor Billy hebben! Ga vanavond weer langs en ga het eens op hem uitproberen, of dan de Ikea associatie weg is (heb indd zelf maar liefst 4 Billy's in huis )
Bobby dan..
Ik stem voor Billy! Zo heette mijn vorige ook, dus ik ben bevooroordeeld.
Wij hebben een maltezer puppy en die heet Pip
Dusty? vanwege de kleuren
Edit: Noem hem dan toch Billy als je dat zo´n leuke naam vindt!
Dusty klinkt lief!
Billy is koel!

Ikzelf heb een Bikkel en een Roos (de andere vertel ik niet vanwege herkenbaarheid)

Sam vind ik ook leuk. Kennie, of Frits. Ik heb een JR gehad die Joep-Julius heette. Das ook leuk, zo'n kaknaam. Of Henk-Jan ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven