prins albert piercing
zaterdag 18 februari 2012 om 11:18
Ben je niet bang dat ie bij jou... ergens aan vast blijft zitten ofzo (vanbinnen) brr... Of is dat een of ander horrorbeeld wat ik me in mijn hoofd heb gehaald hihi. On topic, sorry geen idee en geen ervaring! Maar het lijkt me dat 1 vrijpartij niet dramatisch is (tenzij jullie dagen bezig zijn :p) en bovendien: als jij het niet prettig vindt (waarom eigenlijk niet, als ik vragen mag?) dan vind ik dat hij daar wel rekening mee zou kunnen houden...
zaterdag 18 februari 2012 om 11:25
Mijn man heeft ook een PA. Hij kan er makkelijk even uit tijdens het vrijen hoor. Na het vrijen de boel even opfrissen en dan de piercing er weer in. Mijn man heeft hem al langer en kan hem rustig een paar dagen uitlaten. Maar soms moet ie dan een maatje ring terug. Hoe dik is de PA van je man? Wil hij oprekken? Mijn man vond de dunne ring niet prettig, gaf een snijdend gevoel. Maar een vriend van ons heeft er weer geen last van, is persoonlijk denk ik.
Waar heb je last van tijdens het vrijen? Dat het balletje bij het penetreren blojft hangen? Mijn ervaring is dat je voorzichtig moet 'binnendringen', als ie er eenmaal inzit, is het prima;) Moet zeggen dat we meestal zonder piercing vrijen hoor.
Waar heb je last van tijdens het vrijen? Dat het balletje bij het penetreren blojft hangen? Mijn ervaring is dat je voorzichtig moet 'binnendringen', als ie er eenmaal inzit, is het prima;) Moet zeggen dat we meestal zonder piercing vrijen hoor.
zaterdag 18 februari 2012 om 11:33
quote:byrd schreef op 18 februari 2012 @ 11:25:
Mijn man heeft ook een PA. Hij kan er makkelijk even uit tijdens het vrijen hoor. Na het vrijen de boel even opfrissen en dan de piercing er weer in. Mijn man heeft hem al langer en kan hem rustig een paar dagen uitlaten. Maar soms moet ie dan een maatje ring terug. Hoe dik is de PA van je man? Wil hij oprekken? Mijn man vond de dunne ring niet prettig, gaf een snijdend gevoel. Maar een vriend van ons heeft er weer geen last van, is persoonlijk denk ik.
Waar heb je last van tijdens het vrijen? Dat het balletje bij het penetreren blojft hangen? Mijn ervaring is dat je voorzichtig moet 'binnendringen', als ie er eenmaal inzit, is het prima;) Moet zeggen dat we meestal zonder piercing vrijen hoor.Mag ik vragen waarom je man dan zo'n piercing heeft? (puur nieuwsgierigheid hoor)
Waar heb je last van tijdens het vrijen? Dat het balletje bij het penetreren blojft hangen? Mijn ervaring is dat je voorzichtig moet 'binnendringen', als ie er eenmaal inzit, is het prima;) Moet zeggen dat we meestal zonder piercing vrijen hoor.Mag ik vragen waarom je man dan zo'n piercing heeft? (puur nieuwsgierigheid hoor)
zaterdag 18 februari 2012 om 11:34
Niet alles in het leven hoeft toch 100% nuttig te zijn? Ookal vrijen we vaak zonder, het is met wel een extra stimulans voor beide partners. Als je iedere dag onder de douche stapt, is er niets onhygiënisch aan hoor. Piercing is van chirurgisch staal en vele malen makkelijker schoon te houden dan bijvoorbeeld een navel- of wenkbrauwpiercing. Ik heb er zelf ook eentje, vind het erg mooi staan:)
zaterdag 18 februari 2012 om 11:41
Hmm quoten wil ff niet lukken op foon.
Maar waarom hij er dan eentje heeft?..
De seks met piercing is gewoon extra intens. Ik doe ook niet altijd hoge hakken en spannende lingerie aan, maar toch heb ik een kast vol. Verder vind hij het gewoon een fijn gevoel die piercing. Hebben er nooit echte diepe gesprekken over, baas over eigen piemel, moet ie lekker zelf weten;)
Maar waarom hij er dan eentje heeft?..
De seks met piercing is gewoon extra intens. Ik doe ook niet altijd hoge hakken en spannende lingerie aan, maar toch heb ik een kast vol. Verder vind hij het gewoon een fijn gevoel die piercing. Hebben er nooit echte diepe gesprekken over, baas over eigen piemel, moet ie lekker zelf weten;)
zaterdag 18 februari 2012 om 17:19
zaterdag 18 februari 2012 om 20:38
Ik ben een tolerant man, maar.... jonge jonge. Is er niemand die denkt "Man, get a life! Een PA"
Als vrouw zou ik er echt gigantisch op af knappen als een man een eikel-piercing zou hebben. Hoe durf je jezelf op die manier te profileren?!
En laat ik maar weer eens een elitaire, provocatieve stelling erin gooien. Dit soort Jambers-gedrag zie je echt in grotere mate in de onderklasse dan onder gestudeerde mensen.
Als vrouw zou ik er echt gigantisch op af knappen als een man een eikel-piercing zou hebben. Hoe durf je jezelf op die manier te profileren?!
En laat ik maar weer eens een elitaire, provocatieve stelling erin gooien. Dit soort Jambers-gedrag zie je echt in grotere mate in de onderklasse dan onder gestudeerde mensen.
zaterdag 18 februari 2012 om 21:44
zaterdag 18 februari 2012 om 23:11
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prins_Albert-piercing
Ik kan er gewoon niet naar kijken zonder rillingen te krijgen....
Ik kan er gewoon niet naar kijken zonder rillingen te krijgen....
zaterdag 18 februari 2012 om 23:31