Bruin op bepaalde plaatsen

18-02-2012 15:47 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okay, beetje een domme vraag misschien maar ik vraag het me al een tijdje af en na een opmerking van mn broertje gisteravond ga ik het toch maar vragen.

'Jezus mijk, waarom is je rug zo bruin?'

Ja, geen idee dus.

Ik zonnebank ongeveer 1x per 2 weken even zodat ik geen melkfles wordt (Ik ben zo wit van mezelf dat mensen vragen of ik ziek ben in de winter)

Maar alleen mn benen en mn rug worden bruin..

Mn armen zijn nog 'wit' in verhouding tot de rest, hoe kan dit?

Ik gebruik speciaal zonnebank spul maar dat smeer ik over mn hele lichaam, niet bepaalde plekken.

Ik ben benieuwd!
Internagelaktisch
Ik word ook minder snel bruin op mijn benen en gezicht dan op armen en rug.. Maar waar dat aan ligt?
Je zult in bepaalde delen van je lichaam wel meer pigment aanmaken. Is heel normaal hoor.
Ik vind het overigens niet erg dat mn benen lekker bruin zijn hoor :p Draag altijd jurkjes enzo dus dan zijn ze van de zomer al lekker bruin! Maar die witte armen vallen dan wel op haha
Internagelaktisch
Ik heb dat ook, maar net even anders. Mijn armen en schouders worden heel bruin, mijn rug en buik ook, maar mijn benen blijven de hele zomer gesponsord door de welbekende melktoko. Zal inderdaad wel een pigmentdingetje zijn.
Ja, ik heb het ook, sterker nog, mijn bovenarmen zijn witter dan mijn onderarmen. Ziet er niet uit.

Zie soms mensen lopen met zo'n prachtige egale kleur, zelfs in het gezicht. Dat had ik vroeger toen ik klein was ook.

What happened?
Ja ik wil ook egaal zijn :'(

Mn gezicht is ook bruin trouwens viel me net op..

Zou het helpen om een tijdje alleen mn armen in te smeren ofzo?
Internagelaktisch
Maaique, niet doen, krijg je alleen maar vlekken van.

Ben jaloers, wil ook een bruin gezicht....
Nee vlekken wil ik al helemaaaaal niet!

Ik scrub mn gezicht wel vaak.. Zal daarom ook wel bruin worden

Mn nek is dan weer wel iets witter maar dat is normaal denk ik..
Internagelaktisch
Ja scrubben is wel beter.

Ik wil ook een zonnebank kuurtje!
Mijn armen, schouders en gezicht worden altijd heel bruin. Maar mijn hals blijft wit. Mijn buik duurt ook altijd lang en mijn voeten worden veel bruiner dan mijn benen.

Denk dat maar weinig mensen helemaal perfect egaal worden.
Ja, mijn kinderen wel. Mijn dochter vind haar prachtige donkere olijfkleur lelijk. Maarja, die is 13, ze vind alles lelijk!
Ik was als kind ook altijd overal poepiebruin.. 1 dag op t strand spelen en ik was zwart..

Nu ga ik een week naar spanje en ben ik nog wit whaha
Internagelaktisch
Ja, en dan doe je er nog moeite voor ook, hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven