Wat moet ik doen?

18-02-2012 17:33 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik probeer het even kort uit te leggen. Een week geleden hebben mijn vriend en ik onze relatie beëindigd. Het ging al een paar maanden niet goed meer, het was beter zo. Het probleem is echter dat ik nu contact heb met een jonge die ik al een tijd heel aantrekkelijk vind. Op het begin van het jaar ben ik hem tegen gekomen tijdens het uitgaan. Hij zit op dezelfde school als ik. Tussen de lessen door hebben vaak oogcontact, ik heb hem nooit aangesproken omdat ik een vriend had. Laatst begon hij tegen me te praten, hij wist dus nog wie ik was. Ik kreeg het ontzettend warm en kreeg kriebels in mijn buik. Op de een of andere manier kom ik hem altijd op precies hetzelfde moment tegen.

Ik wil hem graag beter leren kennen, ik zie hem nu 2 weken niet meer maar zat er aan te denken om hem toe te voegen op facebook. Vinden jullie dit te snel? Hij kan dan natuurlijk zien dat ik kort geleden een vriend heb gehad.
Hoe oud ben je?

Toevoegen kan altijd, toch?
Tuurlijk kan dat, elkaar toevoegen op facebook betekent niet dat je dan meteen een relatie hebt.
18, vind je? Ik wil het niet verpesten..
ik ben bang dat hij erop afknapt dat ik net een relatie heb gehad.
Anders wacht je nog even als je het toch niet ziet zitten.
Niet zo onzeker zijn! Je bent single! Dat moet juist leuk voor hem zijn als hij je leuk vindt!
Toevoegen natuurlijk.
Okee, dan ga ik hem zo maar toevoegen =) krijg al gelijk kriebels!
Joh, iemand toevoegen als je elkaar 'in het echt' ook kent is niet raar!

Dus hij zal je heus niet vreemd vinden.
Okee, we gaan het maar doen dan! Danku
Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven