Onvoorspelbare jongens!

18-02-2012 18:15 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee!

In de afgelopen tijd heb ik 2 dates gehad met een jongen. Het klikte goed en het was erg gezellig! In de eerste paar dagen dat we elkaar spraken wou al direct al afspreken en na die date begon hij over een 2e date! Het zag er allemaal goed dacht ik.. Een dag voor onze 3e date gaf hij ineens aan dat hij nu nog niet toe is aan een serieuze relatie! En het standaard praatje dat het echt niet aan mij lag, maar aan hem.. Ook gaf hij aan dat er misschien nog wel een relatie aan zat te komen als we elkaar deze zomer ofzo een keer weer zien.. Wat moet ik hier nu mee? Het is toch raar dat hij wel initiatief neemt en dan ineens geen relatie wil? Heb maar aangegeven dat het van hem afhangt of we elkaar nog weer gaan zien.. Een vriendin van me zei al: nu niet, nooit niet! Maar hij is toch wel heel erg leuk! Op dit moment sms ik hem ook niet meer.. Wil niet achter zijn kont aanlopen..

Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Hmm, irritant. Sommige mensen houden van veroveren, en zodra de buit binnen is, is de interesse weg. Ik zou 'm fijn negeren en vergeten. Er zijn leuke mannen!
Oja, en je vriendin heeft gelijk.
Doen wat je nu doet... Niks dus.
Uhhh hij wil niets van je. Niets dus. En van mij zou hij in de zomer niet weer hoeven aankloppen.
Ergens op afgeknapt. Ziet een relatie niet zitten. Is niet meer verliefd. Met zo'n mededeling is het voor hem afgedaan. Voor jou dus verder zoeken.
Ja hoor zo herkenbaar, ook pas meegemaakt. Eindelijk weer een leuke jongen ontmoet, zat echt achter mij aan en opeens wil ie geen relatie....meteen exit, geen zin meer in.

Niet meer aan denken en gewoon een jongen zoeken die wel voor je wil gaan! Die zijn er echt (hoop ik )
'Heb maar aangegeven dat het van hem afhangt of we elkaar nog weer gaan zien.. '

Eh ik zou dit omdraaien en zeggen dat het van jou afhangt of je hem nog wil zien en dat je antwoord Nee is.

Baai
Dankjullie voor de adviezen! Denk ook wel dat het beter is om hem te vergeten ook al is dat nu nog wel moeilijk mja:)
Je vriendin heeft helemaal gelijk
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ja die vriendin heeft volkomen gelijk.
Moeilijk? Waarom, je kent hem pas een paar dagen en 2 dates.
@taura: kende hem al wel langer maar dan alleen van naam en gezicht. Sinds een paar weken hadden we redelijk veel contact
Nee, na een paar dagen contact 2 dates en tussendoor veel aan de telefoon gezeten. Dat is anders dan iemand kennen/langer kennen.

Een paar weken geleden wist je niet eens dat hij bestond. Hoe kan het dan nu ineens moeilijk zijn om zonder hem verder te gaan en hem achter je te laten?
Weet al een paar jaar dat hij bestaat. Denk dat het nu ff moeilijk is omdat er een goede klik was en dat ineens door hem is afgekapt..
Dus het kan he-le-maal niets te maken hebben met je eigen verwachtingen, die je uiteraard ook helemaal zelf kunt bijstellen?
Ik zou m'n adem niet inhouden, in ieder geval.

Ga lekker door met je leven.
Ach, sommige mensen zegen wel meer gekke dingen. Als je hem leuk vindt, gewoon er achter aan zitten. Hou de drie-keer regel aan. Je geeft 'm nog drie keer een seintje om iets leuks te doen. Hapt 'ie niet, dan opgeven.
quote:bloempje46 schreef op 18 februari 2012 @ 18:15:

In de afgelopen tijd heb ik 2 dates gehad met een jongen. Het klikte goed en het was erg gezellig! In de eerste paar dagen dat we elkaar spraken wou al direct al afspreken en na die date begon hij over een 2e date! Het zag er allemaal goed dacht ik.. Een dag voor onze 3e date gaf hij ineens aan dat hij nu nog niet toe is aan een serieuze relatie!

Wat is daar raar aan? Ik zou pas op m'n hoede zijn als iemand al na 3 dates wél een serieuze wil.

quote:En het standaard praatje dat het echt niet aan mij lag, maar aan hem..

Dat hoeft sowieso niet 'aan iemand te liggen'. Alsof het iets vreemds is dat je geen trek hebt in een vaste relatie. Apart dat het lijkt alsof hij daar een soort 'excuus' voor verzint.

quote:Wat zouden jullie doen in deze situatie?Je niet zo druk maken en gewoon lekker blijven daten. Geniet van elkaar op de momenten dat je samen bent, en verder zit je nergens aan vast.
@kristos: Eigenlijk heb je helemaal gelijk met dat er een jongen moet zijn die voor je gaat! En niet een jongen zoals in dit geval..
quote:joop_2000 schreef op 19 februari 2012 @ 02:40:

[...]

Wat is daar raar aan? Ik zou pas op m'n hoede zijn als iemand al na 3 dates wél een serieuze wil.

Dat is nou ook juist zo jammer. Dat iemand dat meteen zegt. Daardoor maak je het onnodig zwaar. Want wie zegt dat er een relatie uit voortvloeit?? Doordat iemand dat na 2 dates al zegt legt ie meteen al lekker de domper erop. Je ziet wel of het een relatie wordt ja of nee. Daar hoef je het in het begin helemaal nog niet over te hebben en zeker niet op deze wijze.
Idd.. Je moet toch eerst elkaar te tijd gunnen om elkaar echt te leren kennen. daarna kun je nog wel verder kijken met wat je gaat doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven