Partner muzikant
zaterdag 18 februari 2012 om 00:16
Wie heeft er hier ook een partner die muzikant is? Mijn partner is drummer en behalve thuis muziek maken treedt hij ook regelmatig op en moet ie vaak repeteren. Altijd laat in de nacht thuis, zeker als het optreden niet dicht bij huis is. Soms zelfs meerdere dagen naar het buitenland. Dames die soms extra veel aandacht vragen. Hoe bevalt het de eventuele andere dames hier?
zaterdag 18 februari 2012 om 00:37
Hier ook een muzikale partner..
Speelt gitaar, mondharp, percussi, en zang.
Treed niet op in het buitenland.
Dat er hysterische dames zijn..tja.
Daar doet hij niets mee.
Hij is nogal vd entertainment en trekt altijd stelletjes of oudere dames uit het publiek.
Soms ga ik mee, soms niet.
Ik heb geen problemen mee dat hij in de muziek zit.
Is ook ontspanning naast zijn werk..
Dat hij laat thuis is, is logisch.
Tegenwoordig beginnen ze ook pas rond 22.00u of rond middernacht.
Dat laatste proberen ze te voorkomen.
Speelt gitaar, mondharp, percussi, en zang.
Treed niet op in het buitenland.
Dat er hysterische dames zijn..tja.
Daar doet hij niets mee.
Hij is nogal vd entertainment en trekt altijd stelletjes of oudere dames uit het publiek.
Soms ga ik mee, soms niet.
Ik heb geen problemen mee dat hij in de muziek zit.
Is ook ontspanning naast zijn werk..
Dat hij laat thuis is, is logisch.
Tegenwoordig beginnen ze ook pas rond 22.00u of rond middernacht.
Dat laatste proberen ze te voorkomen.
zaterdag 18 februari 2012 om 00:44
Inderdaad beginnen ze vaak pas rond 22.00 uur of later. Ging in het begin vaker mee dan nu.
Vind het fijn voor hem dat ie zo veel kwijt kan in zn muziek. Die dames ja, ik erger me wel eens aan dat soort types, maar ik vertrouw mn vriend. Hij speelt in een folkband, een rockband en een coverband en er lijkt alleen maar meer op m af te komen.
Vind het fijn voor hem dat ie zo veel kwijt kan in zn muziek. Die dames ja, ik erger me wel eens aan dat soort types, maar ik vertrouw mn vriend. Hij speelt in een folkband, een rockband en een coverband en er lijkt alleen maar meer op m af te komen.
zaterdag 18 februari 2012 om 08:50
zaterdag 18 februari 2012 om 09:17
zaterdag 18 februari 2012 om 13:40
Ja hier nog een!
Mijn vriend is ook professioneel muzikant. Speelt in twee bands die beide de afgelopen twee jaar in Nederland zeer succesvol zijn geworden. Paar keer per week optreden, veel repeteren, veel radio-optredens, optredens in het buitenland en in de zomer Lowlands en al die andere festivals.
En ik vind het zo leuk! Ben trots op hem en ben trots dat hij zo nuchter is en niet opschepperig.
Ja, hij is druk, is vaak weg, maar ja dat wist ik al toen ik een relatie met hem kreeg. Natuurlijk ben ik wel eens bozig of teleurgesteld als hij weer eens niet kan afspreken, maar gelukkig vinden we samen onze weg hierin en zijn we erg gelukkig met elkaar.
Mijn vriend is ook professioneel muzikant. Speelt in twee bands die beide de afgelopen twee jaar in Nederland zeer succesvol zijn geworden. Paar keer per week optreden, veel repeteren, veel radio-optredens, optredens in het buitenland en in de zomer Lowlands en al die andere festivals.
En ik vind het zo leuk! Ben trots op hem en ben trots dat hij zo nuchter is en niet opschepperig.
Ja, hij is druk, is vaak weg, maar ja dat wist ik al toen ik een relatie met hem kreeg. Natuurlijk ben ik wel eens bozig of teleurgesteld als hij weer eens niet kan afspreken, maar gelukkig vinden we samen onze weg hierin en zijn we erg gelukkig met elkaar.
zaterdag 18 februari 2012 om 13:48
Die van mij is geluidstechnicus, dus altijd als eerste op locatie, en als laatste weer naar huis. Gelukkig doet hij dat werk niet zo vaak meer als in het begin van ons huwelijk, want hij was toen eigenlijk altijd moe, en door de week nog zijn gewone baan, dat was voor ons gezin gewoon niet leuk meer.
zaterdag 18 februari 2012 om 15:34
Toen ik mijn vriend leerde kennen was ie al wel met muziek bezig maar niet zo druk ermee. Hij heeft er ook nog een baan naast. Nu zit ie in dus in verschillende bands en heeft het er steeds drukker mee. Heel af en toe heb ik het er wel eens moeilijk mee maar ik vind het aan de andere kant ook weer ontzettend leuk. Wat de vrouwen betreft tja die gaan soms erg ver in het "zich opdringen" en soms zou ik ze wel willen schieten maar ach t zijn "lege dozen" zoals m'n vriend ze zelf noemt...... Leuk om de reacties van anderen te horen!
zaterdag 18 februari 2012 om 15:50
Ja!
Mijn vriend speelt trompet, elke dag 2 uur.
Daarnaast voor de lol nog gitaar, drums, en toetsen.
Daarbij draait hij heel veel(drukke) Jazz en klassiek, totaal niet mijn smaak.
Momenteel zit hij niet in een band, maar voorheen altijd wel, daar ging veel tijd in zitten, oefenen, optreden etc..
Op dit moment heb ik geluk en speelt hij in een oefenruimte (alleen op zaterdag), maar meestal is het thuis, weliswaar met demper, maar ik word er soms gek van.
Ik zit vaak in de keuken te forummen, als hij een liedje speelt vind ik het wel leuk, maar die toonladders, daar ben ik nu wel klaar mee
Het is zijn passie dus het is belangrijk dat hij de vrijheid heeft om muziek te maken. Maar soms heb ik het gevoel dat zijn muziek ons leven beheerst..
Mijn vriend speelt trompet, elke dag 2 uur.
Daarnaast voor de lol nog gitaar, drums, en toetsen.
Daarbij draait hij heel veel(drukke) Jazz en klassiek, totaal niet mijn smaak.
Momenteel zit hij niet in een band, maar voorheen altijd wel, daar ging veel tijd in zitten, oefenen, optreden etc..
Op dit moment heb ik geluk en speelt hij in een oefenruimte (alleen op zaterdag), maar meestal is het thuis, weliswaar met demper, maar ik word er soms gek van.
Ik zit vaak in de keuken te forummen, als hij een liedje speelt vind ik het wel leuk, maar die toonladders, daar ben ik nu wel klaar mee
Het is zijn passie dus het is belangrijk dat hij de vrijheid heeft om muziek te maken. Maar soms heb ik het gevoel dat zijn muziek ons leven beheerst..
zaterdag 18 februari 2012 om 21:42
Mijn vriend is ook muzikant, rapper zelfs.
Ik vind het fantastisch dat hij doet wat hij doet en kan leven van zijn muziek (en de dingen die daaruit voortvloeien).
Dat is niet iedereen gegeven; je zal ze de kost moeten geven die wel willen maar de stap niet durven te wagen, of simpelweg niet goed genoeg zijn.
Vrouwelijke aandacht? Tja, op een gemiddeld kantoor wordt ook heel wat afgenast. Maar goed, je staat op een podium en dan ben je voor sommige mensen misschien een trofee. Ik maak me er geen zorgen om, ik vertrouw mijn vriend.
Ik vind het fantastisch dat hij doet wat hij doet en kan leven van zijn muziek (en de dingen die daaruit voortvloeien).
Dat is niet iedereen gegeven; je zal ze de kost moeten geven die wel willen maar de stap niet durven te wagen, of simpelweg niet goed genoeg zijn.
Vrouwelijke aandacht? Tja, op een gemiddeld kantoor wordt ook heel wat afgenast. Maar goed, je staat op een podium en dan ben je voor sommige mensen misschien een trofee. Ik maak me er geen zorgen om, ik vertrouw mijn vriend.
Today is a good day