Spijt van je smartphone met touchscreen?
zondag 19 februari 2012 om 19:23
Ik sta op het punt om de bestelling te plaatsen... een nieuwe smartphone, ditmaal met touchscreen.
Maar iets houdt me tegen. Ik sluit niet uit dat dit mijn gezonde twijfels zijn die ik nu eenmaal heb als ik een paar honderd euro ga uitgeven, maar ik zoek toch nog wat extra zekerheid.
Is een smartphone echt zo fijn? Ik heb wat apps gezien die ik graag zou willen gebruiken. Ik wil soms een pad (maar niet zo vaak) en wat ik daarop wil, zou ik dan nu op de phone kunnen doen.
Maar... het typen zonder knoppen, de vette vingers op het scherm...
Is een touchscreen echt zo fijn? Of hebben jullie er toch spijt van? Viel het toch een beetje tegen?
Of was het juist alles wat je ervan verwacht had en meer?
(en nee, ik ben niet op zoek naar een smartphone met een toetsenbord
)
Maar iets houdt me tegen. Ik sluit niet uit dat dit mijn gezonde twijfels zijn die ik nu eenmaal heb als ik een paar honderd euro ga uitgeven, maar ik zoek toch nog wat extra zekerheid.
Is een smartphone echt zo fijn? Ik heb wat apps gezien die ik graag zou willen gebruiken. Ik wil soms een pad (maar niet zo vaak) en wat ik daarop wil, zou ik dan nu op de phone kunnen doen.
Maar... het typen zonder knoppen, de vette vingers op het scherm...
Is een touchscreen echt zo fijn? Of hebben jullie er toch spijt van? Viel het toch een beetje tegen?
Of was het juist alles wat je ervan verwacht had en meer?
(en nee, ik ben niet op zoek naar een smartphone met een toetsenbord
zondag 19 februari 2012 om 19:28
zondag 19 februari 2012 om 19:28
Ik had een iphone 3 maar na 2 jaar intensief gebruik gaf die de geest. Ik heb 4 wkn moeten overbruggen met wat anders en echt ik was in staat om dat apending door het raam te gooien!
Nu weer een iphone (4s) en ik wil echt nooit meer anders! I love my iphone!
Nu weer een iphone (4s) en ik wil echt nooit meer anders! I love my iphone!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 19 februari 2012 om 19:30
Scherm haal ik altijd even langs mijn broek en dan zijn de vette vingers weer weg. Verder ben ik ook enthousiast over en erg blij met die handige apps. Ik moet wel zeggen dat ik voorheen mijn oude telefoon alleen gebruikte om te bellen of soms te sms'en maar dat ik nu niet meer zonder mijn telefoon kan. Dus ik zou zeggen, doen!!!!!
Ik doe mijn best
zondag 19 februari 2012 om 19:36
Als je een Android telefoon koopt, krijg je ook geen spijt.
Ik heb een Samsung Galaxy S 2 en ben er heel tevreden over. Dat je bij een iPhone een soort chip lijkt te krijgen waardoor je alleen nog maar i-dingen lijkt te willen, is mijn voornaaamste reden om geen iPhone te willen.
Ik heb een Samsung Galaxy S 2 en ben er heel tevreden over. Dat je bij een iPhone een soort chip lijkt te krijgen waardoor je alleen nog maar i-dingen lijkt te willen, is mijn voornaaamste reden om geen iPhone te willen.
Het Viva forum is papaja.
zondag 19 februari 2012 om 19:44
Ik heb zo'n protection shield er op zitten, en merk niets van krassen of vette vingers. Af en toe even langs mijn broek halen en als ik in een heel wilde bui ben, met zo'n brillendoekje.
Ik was ook zo gewend aan de touchscreen, had hiervoor nog gewoon een ouderwetsche telefoon zonder internet en met toetsen.
Ik was ook zo gewend aan de touchscreen, had hiervoor nog gewoon een ouderwetsche telefoon zonder internet en met toetsen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 19 februari 2012 om 19:49
Ik heb de HTC Chacha: touchscreen om het 'algemene menu' te bedienen, toetsjes om mee te typen. Heb wel telefoons gehad met enkel touchscreen, maar ik kon er niet aan wennen: typen op een touchscreen lukte me gewoon niet. De HTC Chacha is voor mij echt perfect, het is mijn mini-computertje wat ik overal mee naar toe neem, ik wil geen andere meer!!