kapot
maandag 20 februari 2012 om 14:21
maandag 20 februari 2012 om 14:46
ik reageer zo ff op TO eerst wil ik even het volgende zeggen:
het kan ook aan mij liggen hoor maar het valt me op dat er zo vaak meteen met psychologen en huisartsen "gesmeten" word, word dit nou niet een beetje te snel gedaan?
ik bedoel je moet het toch echt allemaal zelf doen, wel met behulp van natuurlijk maar toch..
maargoed TO
kun je positief denken?
en hoe komt het dat je niet kunt slapen?
ik snap je gevoel wel , maar het kan zoveel erger en dat bedoel ik echt niet lullig echt niet maar,
mijn moeder ligt op sterven, ze rot voor mijn ogen weg en ik kan niets doen, dat is pas om je machteloos en negatief van te voelen, toch doe ik dat niet, behalve machteloos dat voel ik me natuurlijk wel.
kijk naar de dingen die je wel hebt de dingen die wel leuk zijn,
bijvoorbeeld, schrijf aan het einde van je dag eens 1 negatief punt op en daarna zoveel positieve dingen als je wilt
met dat negatieve punt kun je dan misschien aan de slag
heb je je gedachten al eens opgeschreven?
dat kan ook helpen namelijk
het kan ook aan mij liggen hoor maar het valt me op dat er zo vaak meteen met psychologen en huisartsen "gesmeten" word, word dit nou niet een beetje te snel gedaan?
ik bedoel je moet het toch echt allemaal zelf doen, wel met behulp van natuurlijk maar toch..
maargoed TO
kun je positief denken?
en hoe komt het dat je niet kunt slapen?
ik snap je gevoel wel , maar het kan zoveel erger en dat bedoel ik echt niet lullig echt niet maar,
mijn moeder ligt op sterven, ze rot voor mijn ogen weg en ik kan niets doen, dat is pas om je machteloos en negatief van te voelen, toch doe ik dat niet, behalve machteloos dat voel ik me natuurlijk wel.
kijk naar de dingen die je wel hebt de dingen die wel leuk zijn,
bijvoorbeeld, schrijf aan het einde van je dag eens 1 negatief punt op en daarna zoveel positieve dingen als je wilt
met dat negatieve punt kun je dan misschien aan de slag
heb je je gedachten al eens opgeschreven?
dat kan ook helpen namelijk
maandag 20 februari 2012 om 15:04
als je door angst niet kunt slapen , daar heb je goede slaapmedicatie voor, als steuntje,
en als je jezelf walgelijk blijft vinden zul je niet vooruit komen , en welk leven?
bouw een leven op zou ik zeggen
ik weet het het klinkt erg makkelijk en ik weet ook dat dat verre van makkelijk is.
watvoor angst heb je?
en als je jezelf walgelijk blijft vinden zul je niet vooruit komen , en welk leven?
bouw een leven op zou ik zeggen
ik weet het het klinkt erg makkelijk en ik weet ook dat dat verre van makkelijk is.
watvoor angst heb je?
maandag 20 februari 2012 om 19:04