kapot

20-02-2012 14:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik denk nog steeds aan hem na wat hij mij heeft geflikt ik betekende niks voor hem ,voor niemand.'S nachts en overdag ben ik alleen met mijn gedachten ,ik ben hier in de zon de schaduw van mijn leven aan het overdenken.Alleen ik kan mezelf horen schreeuwen
Vraag een verwijzing naar een psych. Je praat jezelf de grond in.
Je wist dat het een scharrel was, je had geen telefoonnummer of email. Zoek psychiatrische hulp want je lijkt het hard nodig te hebben
Je kan jezelf helpen door eens bij je huisarts binnen te stappen. Dan krijg je hulp bij het jezelf helpen. En dat zal je fijn vinden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:feeks schreef op 20 februari 2012 @ 14:24:

Je wist dat het een scharrel was, je had geen telefoonnummer of email. Zoek psychiatrische hulp want je lijkt het hard nodig te hebben
Cintiao?
Je hebt wel gevoel voor drama.
ik reageer zo ff op TO eerst wil ik even het volgende zeggen:

het kan ook aan mij liggen hoor maar het valt me op dat er zo vaak meteen met psychologen en huisartsen "gesmeten" word, word dit nou niet een beetje te snel gedaan?

ik bedoel je moet het toch echt allemaal zelf doen, wel met behulp van natuurlijk maar toch..

maargoed TO

kun je positief denken?

en hoe komt het dat je niet kunt slapen?

ik snap je gevoel wel , maar het kan zoveel erger en dat bedoel ik echt niet lullig echt niet maar,

mijn moeder ligt op sterven, ze rot voor mijn ogen weg en ik kan niets doen, dat is pas om je machteloos en negatief van te voelen, toch doe ik dat niet, behalve machteloos dat voel ik me natuurlijk wel.

kijk naar de dingen die je wel hebt de dingen die wel leuk zijn,

bijvoorbeeld, schrijf aan het einde van je dag eens 1 negatief punt op en daarna zoveel positieve dingen als je wilt

met dat negatieve punt kun je dan misschien aan de slag

heb je je gedachten al eens opgeschreven?

dat kan ook helpen namelijk
@evelien: w.b. TO-> loepje

en in het algemeen, liever te vroeg dan te laat met psychische klachten naar de HA.
@maja ja uiteraard , loepje? zal eens kijken.
ik kan wel positief denken denk ik maar het is moeilijk

door angst kan ik niet slapen

juist omdat het zoveel erger kan ben ik walgelijk ik zou me niet moeten aanstellen en gewoon mijn leven leiden.maar welk leven dan?
als je door angst niet kunt slapen , daar heb je goede slaapmedicatie voor, als steuntje,

en als je jezelf walgelijk blijft vinden zul je niet vooruit komen , en welk leven?

bouw een leven op zou ik zeggen

ik weet het het klinkt erg makkelijk en ik weet ook dat dat verre van makkelijk is.

watvoor angst heb je?
angst om te falen alweer angst om mislukt te zijn

angst voor mezelf angst voor mezelf
Je klinkt echt heel depressief en het komt op mij over dat het niet alleen aan die scharrel ligt. Je moet je eigenwaarde op gaan bouwen en er voor gaan zorgen dat je voor jezelf iets betekent. Je leven overdenken is goed, investeren in je toekomst nog beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven