Piercings

19-02-2012 15:03 308 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik erg nieuwsgierig ben geworden...

Wie van de forummers denkt dat mensen met een piercing of tattoo per definitie een psychische stoornis hebben, of gebrek een innerlijke beschaving...?

(dit naar aanleiding van een ander topic waar de term stoornis en een eventueel gebrek aan innerlijke beschaving gesuggereerd werd)

En wat zegt een piercing jou over die andere persoon?

Om de spits af te bijten.

Psychische stoornis: nee.

Gebrek aan innerlijke beschaving: nee.

Wat zegt het:

Kan van alles zijn. Maar een piercing heeft voor mij meestal wel een positieve associatie. Iemand die een beetje anders is. En dat is meestal wel leuk. Een persoon is een totaalplaatje, dus ik hang niet alles op aan het al dan wel of niet hebben van een piercing.
Mooie reactie Merel. Bovendien een hele stoere actie van je om op die beide plekken piercings te laten aanbrengen.

Ik vind het mooi, stoer én spannend (uiteraard) om je daar te laten piercen. De reden om het te doen, lijkt me ook een juiste: iets unieks en iemand anders ziet het niet.

Het is zo'n beetje "jullie-zouden-eens-moeten-weten" en da's natuurlijk superspannend. Dus jouw eigen ding, geheim en naar je volle overtuiging. Respect.
Ik ben bijna een andersommetje. Mensen verwachten van mij dat ik piercings of tattoos heb terwijl dat niet zo is. Ik heb altijd gekscherend gezegd dat ik wel een piercing wil maar dan in zebs tong.

Toen ik iets bij hem mocht aanbrengen heb ik tóch voor zijn linkertepel gekozen. Gezien de reden van zijn vraag was dit de meest symbolische plek.

Nu gaan we scheiden en zijn piercing is er zomaar uitgevallen. (hij had het niet eens gemerkt, middelste doorn vond `m in de douche) Ook weer zo mooi symbolisch....
Psychische stoornis: nee.

Met 12 piercings onder mijn kleren verstopt zou ik zwaar psychisch patient wezen. Ze kunnen mij dan beter opsluiten.

Gebrek aan innerlijke beschaving: nee.

Voor mijn werk moet ik representatief uitzien, het lijkt mij niet verstandig om zichtbare piercings te nemen. Mijn tongpiercing is al op het randje. Na 3 jaar is hij pas ontdekt, dus valt het ok wel mee.

Wat zegt het:

Ik vind mijn piercings gewoon iets van mezelf en van ons samen.

Mijn man vindt het ook super Zelf heeft hij er ook.

Op het strand wordt je wel eens nagestaard, dat risico loop je gewoon.

Mijn ouders vinden het prima. mijn moeder is zelfs meegeweest bij het zetten van mijn clithoodpiercing. Ze zou er zelf ook wel een piercing nemen, maar vindt zich er te oud voor.
12 onder je kleding???

Wow met alle respect wat moet dat een ijzerwinkel zijn down there
quote:ikke.merel schreef op 20 februari 2012 @ 18:14:

Zelf ben ik meer het hippe/trendy type (gestudeerd goede baan), hockey meisje, bij wie piercings helemaal niet passen eigenlijk.

Greetz Merel

idd gezellig topic dit....

Hockey girl gone bad...

;) Leuke post Merel!
quote:debbeb schreef op 20 februari 2012 @ 19:31:

Ik vind mijn piercings gewoon iets van mezelf en van ons samen.

Mijn man vindt het ook super Zelf heeft hij er ook.

Leuk dat jullie er samen 'lol' in hebben, see I like that a lot.
quote:mariamena schreef op 20 februari 2012 @ 20:00:

12 onder je kleding???

Wow met alle respect wat moet dat een ijzerwinkel zijn down there

2 tepelpiercings ringetjes

1 clithood horizontaal ringetje

2 ringetjes in mijn schaamlippen

4 navelpiercings

1 micro dermal tussen mijn borsten

2x 2 micro dermals op mijn liezen.

Valt best mee, er is ook iemand met 25 piercings

Waarschijnlijk komt er nog een 3e op mijn liezen.

Groetjes, Debby
nou ik heb een neus navel en oor piercing en ik heb geen stoornis hoor , zat vriendinnen van mij hebben piercing en die zijn toch echt vrij normaal..

dus ik vind dit eerlijk gezegd een beetje een te beoordeeld topic?
don\'t do things , that i don\"t do.
ik vind piercings btw juist hartstikke mooi..
quote:obsidia schreef op 20 februari 2012 @ 21:02:

nou ik heb een neus navel en oor piercing en ik heb geen stoornis hoor , zat vriendinnen van mij hebben piercing en die zijn toch echt vrij normaal..

dus ik vind dit eerlijk gezegd een beetje een te beoordeeld topic?

Nog EEN keer Het is een spin off van een ander topic

Juist lekker gezellig hier
ohh oke ja dat is ook zo..
Jeetje, dit topic loopt goed. Ik ben alleen wat te lui om alle reacties te lezen

Piercings zouden wat kunnen zeggen over iemand zijn persoonlijkheid, zoals iets over uiterlijke voorkeuren (maar noemen we dat al persoonlijkheid?) of over bepaalde durf op het gebied van pijn. Dat piercings iets zouden zeggen over of iemand psychisch problemen heeft of een gebrek aan innerlijke beschaving is natuurlijk onzin. Het één heeft geen enkel verband met het ander.
Oh en omdat ik dus te lui ben alles te lezen, zal wat ik zeg al wel mosterd zijn
*zwaai naar cc* offtopic,ik weet het
Hey Engeltje!
Hey cc,hoe is het met je meis?

Alles goed?
Ja gaat goed hoor. En met jou?
* h_l_g piercet even 4 paar lippen dicht

we staan hier niet op de AC
Daar wil ik geen piercing!
Zegt dat iets over mijn innerlijk dat ik mijn lippen niet dicht gepiercet wil hebben?
Wordt wel steeds gezelliger hier:-)

Hoe reageert jullie omgeving eigenlijk op jullie piercings?

Bedoel ik ben single, dus date wel een af en toe of heb een one night stand.

En bezoek regelmatig een sauna met vriendinnen of met mijn moeder en zus.

Zonnen op het strand bv gewoon topless.

Ontwijken jullie dat soort dingen sauna/topless, of trek jij je er niets van aan?

En hoe reageert je nieuwe partner of sv erop?

Greetz Merel
Mijn vriend vind het leuk speelgoed.

Heb zelf o.a. een vertical clihood (ringetje van 3 mm dik), 4 outerlabia's (ook ringetjes van 3 mm dikte) en in beide tepels dubbels tepelpiercings (staafjes van 2.4 mm dikte).

Overigens vind hij mijn tattoos ook onwijs sexy. Morgen weer naar de tattooshop!
Oh en in de sauna wordt ik altijd nagestaard en aangegaapt, zelfs op de badkleding dagen. Overigens ook gewoon op straat en in de kroeg, als ik een jurkje/hemdje/rokje whatever aan heb. Ik ben inmiddels niet anders gewend.

Of dat mensen ongevraagd ineens aan je gaan zitten, dat is pas irritant. Dat ze je arm opeens vastpakken en gaan roepen hoe mooi/lelijk/zonde/verminking het vinden. Of dat ze je ineens half uitkleden, omdat ze de rest van je tattoos ook willen zien.
~@ kaatje

Wat voor tattoo heb je?
Ik heb er meerdere.

Ik ben bezig met een bodysuit en ben op de helft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven