alternatief daten...

21-02-2012 13:23 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
OK ik zit even voor mij uit te dromen... wat zou nou een 'bizarre' en toch ontzettend grappige/aparte/andersdananders 1e (of zoveelste) date zijn...

Even denken:

- een picknick in de metro (buiten de spits dat wel)

- naar de Gamma (ja ja)

- een romantisch weekendje weg naar een tankstation aan de Route du Soleil

Nog meer suggesties en rare ideeën?
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 14:03:

Als je het slim speelt en een paar dates in de week scoort heb je je hele huis schoon.En 'ze' vinden het nog humor ook. Of in het meest optimistische geval, doodnormaal. Ik mag jou wel.
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 14:03:

Eh, wat ga ik doen met die klopboor? Volgens mij heb ik genoeg aan een stanleymes en een nietpistool.

.

Ook hier werd de dictator niet blij van. He no be happy now.

Trouwens, stanleymes, nietpistool, hmmm ken je nog meer van die leuke woorden?
Je moet gewoon het maximale uit je date halen.

Daar gaat het om.

En hoe schoner je huis, hoe meer kans op seks.

Gewoon een paar weken volhouden. Poetsen dattie doet joh!
Wat voor associaties heb jij dan met klopboor?
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 14:06:

Je moet gewoon het maximale uit je date halen.

Daar gaat het om.

En hoe schoner je huis, hoe meer kans op seks.

Gewoon een paar weken volhouden. Poetsen dattie doet joh!

Heel belangrijk om oorzaak en gevolg aan elkaar te koppelen. Gelijk erin stampen.

Maximale uit de date: je moet aan jezelf denken, wat voegt het toe aan jouw toch al zo complete bestaan... dat leer je op kanjertraining.
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 14:07:

Wat voor associaties heb jij dan met klopboor? Niks ik heb gewoon een tik met klussen en gereedschap. En waar de gemiddelde man een harde plasser krijgt van een vrouw bij een auto krijg ik em bij gereedschap.
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 13:35:

Of samen naar de sauna.

Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.

Dat is tot nu toe ook het vreemdste verzoek geweest van een man die een date met me wou dus dat heb ik mee hardhandig gecancelled.

De volgende maffe dates zie ik mezelf wel doen:P:

- Cursus koe melken (met de hand natuurlijk)

- Mannelijke date een make over laten geven.

- Rodeo stier rijden

- Een dagje helpen op een boerderij

- Wijnproeverij

- Druiven stampen tot wijn
quote:Noeper schreef op 21 februari 2012 @ 14:10:

[...]

Dat is tot nu toe ook het vreemdste verzoek geweest van een man die een date met me wou dus dat heb ik mee hardhandig gecancelled.

De volgende maffe dates zie ik mezelf wel doen:P:

- Cursus koe melken (met de hand natuurlijk)

- Mannelijke date een make over laten geven.

Leuk. Ga ik jatten.

Trouwens, hoe zou een vrouw het vinden als een kerel dr op de eerste date een make over geeft. Gelijk een topic hier . WIE denkt ie wel dat ie niet is, kerels allemaal gek... vandaag.... de dag. Hij moet me maar nemen zoals ik ben...

Kanjertraining he.
Maar dus niet bij messen en nietpistolen... Mannen blijven toch altijd raadselachtig.

Geeft verder niets hoor. Ik heb ook een klopboor en draadloze boor/schroefmachiene, een ring/steeksleutelset, een decoupeerzaag, enz. You name it, baby!
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 14:12:

Maar dus niet bij messen en nietpistolen... Mannen blijven toch altijd raadselachtig.

Geeft verder niets hoor. Ik heb ook een klopboor en draadloze boor/schroefmachiene, een ring/steeksleutelset, een decoupeerzaag, enz. You name it, baby!

Nou als ik naakt voor je sta met een emmertje sop en een Mr Happy Happy en jij komt me tegemoet met een stanleymes, nietmachine en een veiligheidsbril... ja nou nee...

Glaswol daarentegen kan lekker kriebelen.

Trouwens echt gereedschap of van dat waaibomenspul? Vooralsnog maak je me helemaal gek trouwens.
Date een dakkapel laten plaatsen.

Tenminste iets waar je zelf wat aan hebt.

Een grote klus laten doen in ieder geval. Dakkapel, aanbouw, tuin onder architectuur laten aanleggen...

Zomaar wat kleine voorbeeldjes.
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 14:16:

Date een dakkapel laten plaatsen.

Tenminste iets waar je zelf wat aan hebt.

Een grote klus laten doen in ieder geval. Dakkapel, aanbouw, tuin onder architectuur laten aanleggen...

Zomaar wat kleine voorbeeldjes.Weet je dat zou ik niet eens erg vinden. Moet het wel een serieuze date zijn en niet om er gebruik van te maken. Zal wel komen omdat ik een maker ben of zo.
Samen behangen!
De dag is nog jong.

Woon je in de buurt?
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 14:18:

De dag is nog jong.

Woon je in de buurt?

Tering in echt 3 pagina's hebben vrouwen dit hele topic in hun voordeel weten te spinnen.

Ik woon in Oostzaan. Mn bus staat op de oprit. Geef maar een gil.
JOEHOOEEEEEEE!

Doe de tuin maar, en opschieten, want mn man is rond zessen thuis.
Het eerste uitje wat ik samen met mijn man (toen nog vriendje) zonder andere mensen erbij maakte was een bezoekje brengen aan mijn oma in het ziekenhuis op de afdeling psychiatrie. ( de zogenoemde paas afdeling) Ik had me wel een leukere eerste date kunnen bedenken maar goed. Het was nou eenmaal niet anders. Het had mij spannender geleken om eens samen te doen wat je wel eens ziet in stoere films en de coca cola zero reclame. Dat ze als spion of militair ofzo onderaan zo,n helikopter hangen aan een soort van touw of kabel of wat het ook is en dan zo omhoog gehesen worden terwijl ze hoog boven de grond vliegen Ik zeg er wel bij dat zo,n date me spannend lijkt .....Want het in het echt doen, durf ik misschien niet eens. Elastiek springen durf ik ook niet.
@ niek Gezellig, kan ik gelijk mee eten?
Ja, hoor. Erwtensoep.

Doe jij mn kinderen daarna ook in bad en naar bed?

Leuke date he? Heb dr nu al zinnin....
Ik heb ooit een date gehad met iemand die voorstelde naar schiphol te gaan en daar met een grote beker koffie te kijken naar mensen met vakantiestress (het was zwarte zaterdag). Heb me kostelijk geamuseerd om al die openklappende koffers, gillende moeders en woedende vaders - heelijk leedvermaak.
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 14:26:

Ja, hoor. Erwtensoep.

Doe jij mn kinderen daarna ook in bad en naar bed?

Leuke date he? Heb dr nu al zinnin....DIe man van jou heeft een goud leven dat hoor ik al. Zo maken ze ze niet meer
Klopt, alleen beseft hij dat zelf niet.

Hij mag zijn handen dichtknijpen met zo'n vrouw als ik. Zo vind je ze niet veel hoor.
Welverdorie! Ben ik even weg om de was op te hangen..
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 14:29:

Klopt, alleen beseft hij dat zelf niet.

Hij mag zijn handen dichtknijpen met zo'n vrouw als ik. Zo vind je ze niet veel hoor.Hij houd je scherp, messcherp.
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 14:31:

Welverdorie! Ben ik even weg om de was op te hangen..Ja ja jij ook topvrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven