Mannen ontmoeten

21-02-2012 23:19 29 berichten
Het is nooit zo'n bewuste keuze geweest maar op een of andere manier heb ik altijd in omgevingen verkeerd met vrijwel uitsluitend mannen. Dat begon al op de middelbare school met een beta richting, toen de universiteit, militaire dienst en later mijn werk.

Zo nu en dan lees ik hier verhalen van vrouwen die zeggen eigenlijk bijna nooit leuke mannen tegen te komen terwijl ze dat verder best leuk zouden vinden. Als dat voor jou nou ook geldt hier een paar tips over plekken met een schrijnend gebrek aan vrouwen.

Je zou je eigenlijk rond moeten kijken bijvoorbeeld in steden waar Technische Universiteiten zijn (Eindhoven, Delft en Enschede). Ik herinner me daar tientallen kroegen uitpuilend van mannen rondom een enkel nuffig meisje met een brilletje dat klaagde zich steeds zo'n 'lustobject' te voelen. Veel faculteiten daar gaven daar soms enorme feesten waar je als vrouw (als je zou willen) kon kiezen uit honderden single mannen. Frisse opgeruimde jongens, allemaal met goede carrière-perspectieven. Check de krantjes van de natuurkunde-, wiskunde- of scheikundefaculteit in plaats van de uitgaansblaadjes in Amsterdam of Utrecht. Ook open feestjes van studentenverenigingen zijn voor vrouwen echt een 'turkey shoot'. Je kan eens naar een feestje van de Hogere Zeevaartschool of Hogere Militaire Luchtvaartschool of een willekeurige event van de marine moeten gaan. Meeste mannen werken volgens mij in de industrie en in iedere branche zijn er netwerkbijeenkomsten of zoiets. Op zich slaapverwekkend maar waar je met een seconde oogcontact en een glimlach volgens alles en iedereen versiert.

En denk niet dat mannen in typische 'mannen'-omgevingen niet leuk zijn want als er een op de twintig van de 2000 mannen op het delftse Corps Lustrum er mee door kan zijn dat er nog altijd honderd (!), en je hebt geen enkele concurrentie. Ik zou niet blijven tobben in het Amsterdamse uitgaansleven of op internet tussen getrouwde vijftigers met een kaalgeschoren lul. Als je deze tips volgt kan het niet meer fout gaan..
Alle reacties Link kopieren
Aangezien we momenteel geen plaatjes kunnen plakken verwijs ik voor plaatjes van bovengenoemde exemplaren naar de televisieserie BigBangTheory.

Vast wel te zien op youtube.

Zonder bril vind ik Leonard best wel een lekker ding.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb echt nix tegen een beetje leuke nerd... Maar heb je ook tips voor dames boven de 35?
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 23:33:

Ik heb echt nix tegen een beetje leuke nerd... Maar heb je ook tips voor dames boven de 35?

Gelet op het feit dat de TO zijn diensttijd vermeld denk ik dat die nerds na hun afstuderen gewoon gaan werken op de TU.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
1 aanvullende tip; de mannen van het DSC zitten niet te wachten op knorren. Een vent van het DSC wil een meisje van Minerva of UVSV.
Nou ik zeg komop, laten we met een groepje naar zo'n feestje gaan! Vort met de geit. Daar gebeurt het und wir sind dabei!
quote:hipslala schreef op 21 februari 2012 @ 23:42:

1 aanvullende tip; de mannen van het DSC zitten niet te wachten op knorren. Een vent van het DSC wil een meisje van Minerva of UVSV.Ja maar de echte leuke nerds zitten toch helemaal niet bij een koor?
Ik zoek ook een leuke Nerd met toekomstperspectief!

Meld je dan meteen bij mij op mijn meel.
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 23:33:

Ik heb echt nix tegen een beetje leuke nerd... Maar heb je ook tips voor dames boven de 35? Vergeet die kinderwens.
Dames..... jullie kunnen toch wel een leuke kerel scoren. Zo moeilijk is dat toch niet.

Ik begin jullie er een beetje van te verdenken dat jullie eigenlijk helemaal geen man willen maar vooral lekker klagen.

Maar zo zijn vrouwen niet ;).
Ik begin jullie er een beetje van te verdenken dat jullie eigenlijk helemaal geen man willen...

Je hebt helemaal gelijk...
Oeh, ik heb er al een, een hele leuke!
quote:xalliewallie schreef op 22 februari 2012 @ 00:02:

Ik begin jullie er een beetje van te verdenken dat jullie eigenlijk helemaal geen man willen...

Je hebt helemaal gelijk...

wel alles quoten he!

maar vooral lekker klagen.

;)
Kwoot jij maar waar ik klaag, mop...
quote:xalliewallie schreef op 22 februari 2012 @ 00:07:

Kwoot jij maar waar ik klaag, mop...

mop... die heb ik al jaren niet meer gehoord

maar hier heb ik de energie niet meer voor, sorry, had graag ff met je gebattled maar te moe
Een koor of een corps?

Echte leuke nerds zitten wel bij een koor, maar niet bij het corps.

Het corps heeft niet zoveel nerds. Nerds doen niet aan sociale activiteiten.
Naja er valt niet veel te battlen, want ik klaag dus nergens

Ik ben superpos. zelfs over de Nerds en de feestjes waar je ze kan ontmoeten... dusse.
*
quote:xalliewallie schreef op 22 februari 2012 @ 00:22:

Naja er valt niet veel te battlen, want ik klaag dus nergens

Ik ben superpos. zelfs over de Nerds en de feestjes waar je ze kan ontmoeten... dusse.bazinga
quote:h_l_g schreef op 22 februari 2012 @ 00:35:

[...]

bazinga
Zouden ze ook met dertigers aanpappen?!
Even een upje?
Wat is er mis met een kaalgeschoren lul?
quote:alfa-man schreef op 22 februari 2012 @ 10:11:

Wat is er mis met een kaalgeschoren lul?Oh, ben jij dat?
Beter te laat dan over tijd.
quote:amand1969 schreef op 21 februari 2012 @ 23:54:

[...]

Vergeet die kinderwens.Hu? Wat heeft dat er nou mee te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven