VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Oeh gezellig op de vroege ochtend hier! Hier ook flutweer en had gehoopt stukje te kunnen fietsen om de omgeving te verkennen, balen!
Hee, Japie ook goed getukt vannacht! Ze lopen synchroon nath, hij en schurk. Duimen dat het zo blijft he!

Jullie klinken druk zeg, met alle nieuwe-huis-beslommeringen. Maar lekker als het echt al een beetje echte stek wordt. Heb ik altijd wel nodig zelf.

Ik zit superrelaxed met een bak koffie achter mijn pc. Lijkt eeuwen geleden dat ik dat voor het laatst 's ochtends kon doen.
Ik dacht precies hetzelfde! Gek, misschien zit het wel in de lucht!

We zijn ook wel druk met het huis. Het resultaat is er wel naar dus dat is motiverend. Wanneer wordt Boef en Schurk hun keuken opgeleverd?
Hiep hiep hoera, voor doorslapende kindjes! Goed hoor.

En hulde voor Nathje met haar nuttige dag.

Dubbel hulde voor Morrie, met haar fotoboek.

Wind, welkom terug. Klinkt goed die vakantie.

Vrolijk, klinkt goed, avondje weg.

Ik heb gisteren ook zo genoten, van etentje met oudcollega/vriendin. Was zo gezellig, dat ik er ondanks oorpijn en keelpijn erg van genoten heb.

Resultaat is wel dat ik nu nog zieker ben, maar dat gaat vast gauw weer over.

Ga nu weer even op de bank liggen.
Auw, oorpijn is killing! Sterkte Elyane, kies een lekker plekje in de lappenmand en kom er snel weer uit.

Nath, de keuken vordert gestaag. Het ergste verfwerk is gebeurd (dat waren 44 plankjes die allemaal aan beide kanten gegrond en gelakt moesten worden). Nu de ombouw nog en dan kan 'ie in elkaar. Maar het zal nog wel een week of 2 duren, omdat die badkamer tussendoor komt.

Hebben jullie ook allemaal zo'n luie dag? Hier haalde vent Schurk om 10:30 (!!!) maar eens uit bed en die was eigenlijk niet eens uitgeslapen. Later toch de heren maar in regenpak + laarzen gehesen en een uurtje naar buiten geweest. En daarna heeft het hele spul weer uren liggen pitten. Boefje ligt er nu nog in. En ik denk dat we maar friet halen vanavond, heb geen zin meer om te koken . Echt een pyjamadag.
Het heeft hier werkelijk de he-le dag geregend. En nu regent het nog! Niet normaal. Maar het zal wel goed voor de plantjes zijn...

Wij hebben vanochtend eerst uitgeslapen, tot wel half 9..... Toen rustig ontbeten en toen is Harrie een garderobe kast voor Schorrie in elkaar gaan zetten. Ik heb even lekker gestreken. Ineens vond ik het wel gezellig, zo samen boven nuttige dingen doen. Jammer dat Harrie de hele straat bij elkaar vloekte en gezweerd heeft nooit meer zelf een kast in elkaar te zetten .

Eenmaal klaar met de klussen zijn we Schorrie gaan ophalen bij mijn ouders, die weer heerlijk genoten hadden van het kereltje. Hierna heb ik samen met Schorrie zijn kleren verhuisd van zijn oude naar zij nieuwe kamer, en mijn eigen kledingkast ingeruimd. Allemaal positiekleding erin en omdat het niet paste heb ik gelijk maar geruimd. Drie plasticzakken vol met kleding voor de kledingbak! Lekker even door de regen met Schorrie naar die bak gelopen en alles gedumpt. Natuurlijk ging meneer een paar keer midden in een diepe plas staan!

Er kwam ook nog even een vriend langs, ook gezellig. We hebben ook al gegeten en nu zijn Harrie en Schorrie aan het stoeien en ik even lekker achter de pc. Harrie moet zo nog optreden dus ik ga lekker bankhangen en Extreem Luid & Ongelooflijk Dichtbij lezen. Tot nu toe vind ik het een beetje een raar boek.....

Elyane, hoe is het met je pijnen? Oorpijn lijkt me zo'n ramp. Ik heb het nooit écht gehad, wel een klein beetje en dat vond ik al zo erg. Wel lekker gegeten dus gisteravond? Het was met-vriendinnen-uit-eten-avond zeker!

Athena, hebben jullie een beschrijving van het keukentje oid? Anders weet je toch niet hoe je het moet maken?
Als je ooit hele erge kiespijn hebt gehad, weet je hoe oorpijn kan zijn, heb ik me laten vertellen door mensen die het allebei weleens hebben gehad. Vandaar dat ik enorm met vent kan meevoelen als hij weer eens tegen de muren loopt van pijn in zijn mond en weet hij hoe het ongeveer voelt als Schurkje of ik oorpijn hebben. Gelukkig heb ik het tegenwoordig bijna nooit meer, maar als kind heb ik over de grond gekropen van de pijn en wist ik niet meer waar ik het zoeken moest. Ik hoop dan ook voor Ely dat ze er snel van af is.

Jullie hebben een lekker relaxed dagje gehad zo te lezen Morrie! En mannen en zelf-in-elkaar-zet-kasten zijn nou eenmaal geen goeie combi. Kan me levendig voorstellen hoe Harrie heeft lopen stieren .

Keukentje heeft geen beschrijving, want is zelf bedacht. We hebben samen wat tekeningen gemaakt van hoe we dachten dat hij moest gaan worden en ongeveer zo wordt ' ie uiteindelijk ook.
Ik heb 1 keer onwijs veel kiespijn gehad, een ontstoken verstandkies oid. Jemig, wat deed dat zeer. En dat gevoel dat de hele zijkant van je hoofd gloeit...

Knap hoor, dat jullie zelf een keuken ontwerpen en dat hij dan ook nog ongeveer zo wordt.
Ik vind dat zo knap... van die mensen die zelf iets ontwerpen en dan ook nog eens de tijd vinden om het werkelijk te maken. Hier ontwerpt GW heel veel op papier of 3D op de PC, maar van het écht doen komt niet veel. Jammer... want zo blijven het maar (mooie) ideeen.

Oorpijn. Oef!

Klinkt pijnlijk, maar kan gelukkig over zowel oor- als kiespijn niet meepraten. Wil niet zeggen dat ik hoop dat het snel weer over is!

Hier ook een luie dag. Vandaag meteen de foto's in een mooi digialbum geknipt en geplakt en is verstuurd naar Albumprinter.nl. Binnen 5 werkdagen thuis. Kijk er nu al naar uit. Leukste foto's heb ik ook in de ak en op Hyves gegooid.

En nu naar beneden want we hebben de finale van Wie is... de Mol? en Boer zoekt vrouw nog op dvd staan van vorige week. Ben vooral erg benieuwd wie de Mol nou is. Ik denk dat Edo verliezer is, Regina winnaar en hoe heet die gozer nou.... Dennis, ja Dennis de mol is. Wordt vervolgd
Bijna goed Wind.

En hulde voor het keukentje! Die van ons is ook zelf gemaakt, maar dat had wat minder voeten in de aarde want de basis was een Ikea-kastje. Dille en Kamille is inderdaad leuk voor de accessoires, maar de Hema heeft ook hele leuke betaalbare dingen.
quote:Morrie schreef op 07 maart 2008 @ 21:21:

[...]

Niemand hier heeft iets diks (behalve Lien en ik nu even ), en allemaal klagen we erover!En ik.
Zo, ik ben ook in het land der levenden. Vandaag schaamteloos tot 12.00 uitgeslapen en was eigenlijk wel lekker aantrutten zonder kinderen. Die hebben zich heerlijk vermaakt bij opa en oma, dus dat was ook afgedekt. Vandaag voelde het aan als een kinderloze dag 5 jaar terug in de tijd dat je helemaal niets hoeft te doen. Lekker! Hier heeft iedereen dus een PJ dag gehad ook :-)

Beterschap Ely! Oorpijn en kiespijn allebei naar, dus hoe je het ook wendt of keert, het is niet fijn. Sterkte meid, maar toch wel lekker dat je gister zo'n leuke avond heb gehad.

Nathje, vanmorgen kreeg ik je sms, maar was te duf om te reageren erop! Lagen pas rond 3 uur op bed, dus het was errug vroeg toen mijn telefoon piepte. Maar super dat Kleine Einsteins zo'n hit is. Ik vind het zelf ook echt heel leuk.

Ik ben ook echt benieuwd naar het keukentje van Athena.
quote:nippo schreef op 09 maart 2008 @ 20:46:

[...]

En ik.WOW, ik mis wat?
quote:vrolijk schreef op 09 maart 2008 @ 20:54:

[...]

WOW, ik mis wat? Morrie en Lien zijn zwanger, daarom hebben ze wat 'diks', maar wil jij ons ook boerenkool nieuws gaan brengen?
Hele verhaal toch maar niet. Ik voel me gewoon heel erg kut.
quote:Pebbles schreef op 09 maart 2008 @ 20:57:

Hele verhaal toch maar niet. Ik voel me gewoon heel erg kut.

Je weet dat je hier alles van jezelf mag afschrijven he?
quote:Pebbles schreef op 09 maart 2008 @ 20:57:

Hele verhaal toch maar niet. Ik voel me gewoon heel erg kut.Doe dan juist hele verhaal toch maar... Of in de ak anders?
quote:nippo schreef op 09 maart 2008 @ 20:46:

[...]

En ik.Ik meen laatst gelezen te hebben dat er geen 3e komt bij jullie, dus bedoel je nou dat je dik bent??????
Hele verhaal is dat ik me zo ontzettend ellendig voel, Ik ben zo misselijk van verdriet. Ik heb me nog niet zo slecht gevoeld als vandaag. Ik voel me leeg, eenzaam, verdrietig, misselijk... ik kan het niet eens omschrijven. Ik loop met mijn ziel onder mijn arm en zwijg. Want wat moet ik zeggen? Er is niets nieuws. Ik heb verdriet want mijn moeder is dood. En niemand kan iets voor me doen want ze komt nooit meer terug. Ik sluit me helemaal af voor Pebblo, wat kan hij doen? En wat kunnen jullie doen? Helemaal niets. Het moet slijten, maar voor nu zit ik er doorheen.
Wind, ik heb je foto's op hyves bekeken en ga dan hier reageren. Hoezo schizo ;). Maar wat is KW een grote kerel in die skikleren zeg. Hij is echt een bink! Het ziet er allemaal heel leuk uit. Fijn dat je genoten hebt, heb je verdiend!
quote:Pebbles schreef op 09 maart 2008 @ 21:16:

Hele verhaal is dat ik me zo ontzettend ellendig voel, Ik ben zo misselijk van verdriet. Ik heb me nog niet zo slecht gevoeld als vandaag. Ik voel me leeg, eenzaam, verdrietig, misselijk... ik kan het niet eens omschrijven. Ik loop met mijn ziel onder mijn arm en zwijg. Want wat moet ik zeggen? Er is niets nieuws. Ik heb verdriet want mijn moeder is dood. En niemand kan iets voor me doen want ze komt nooit meer terug. Ik sluit me helemaal af voor Pebblo, wat kan hij doen? En wat kunnen jullie doen? Helemaal niets. Het moet slijten, maar voor nu zit ik er doorheen.

Peb, weet je wat zo kut is? We kúnnen ook niets doen, hoe graag we het ook willen.

Je zit er doorheen, maar je moet er ook doorheen. Dat is nodig, zodat er een tijd komt dat de periodes dat je je beter voelt steeds langer aanhouden.

Je bent een lieverd.....
Morrie, zie berichtje 21:17. Even aanpassen.

Pebbles .
Nippo, heb je onze vraag nog gezien?
quote:nippo schreef op 09 maart 2008 @ 21:22:

Morrie, zie berichtje 21:17. Even aanpassen.

Pebbles .

Done. Dat krijg je er van als je hyves en forum door elkaar gaat gebruiken.

Thanks.
Ik ben gewoon blij dat het weekend voorbij is. Dat ik weer kan werken en mijn zinnen meer verzetten. Heb ook helemaal geen zin om mensen op te zoeken in het weekend, hoewel ik gisteren bij vrienden was die allebei hun vader hebben verloren en het ook wel fijn was dat zij weten wat ik voel.

En vanmorgen bij mijn vader geweest, weer staan strijken in mama's kamer. Nog steeds alsof ze elk moment kan terugkomen om het schilderij, dat onaf op de ezel staat, af te maken.

Pebblo is nu trouwens naar verjaardag. Ook heel lelijk gedaan, hij vroeg of het wel met me ging. En toen heb ik gezegd dat het helemaal niet ging, maar dat hij maar gewoon naar zijn vriend moest gaan want dat het toch niet uitmaakt of hij er wel of niet is. En dat meende ik wel, maar is natuurlijk vreselijk onaardig om tegen hem te zeggen. Hij voelt zich al zo machteloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven