Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
[... waar ik studeer is helemaal onbelangrijk! ;-)]
Is goed Jo. Lijkt me echt leuk!
Leuk Unch, vind het daar erg gezellig!
Kom je ook uit die omgeving?
quote:Jonari schreef op 22 februari 2012 @ 02:18:

Zeg maar wanneer jij een avond kan en dan gaan we er voor zitten!

We mailen wel.Morgenavond vanaf een uur of 10 (en dan een uurtje of zo)? Als we het regelmatig een uurtje doen. Kom jij goed (hopelijk....) beslagen ten ijs later in het jaar.
Ja, mooie omgeving ook.
Ja prachtig die omgeving. Ik zei ooit eens, mocht ik nog eens ergens anders gaan wonen is het daar.
quote:mocy schreef op 22 februari 2012 @ 02:23:

[...]

Morgenavond vanaf een uur of 10 (en dan een uurtje of zo)? Als we het regelmatig een uurtje doen. Kom jij goed (hopelijk....) beslagen ten ijs later in het jaar.

Ja, is goed.

Ik weet gelukkig nog wel hoe ik heet daar

Maar ik ga nu naar bed. Trusten lieve meisjes!
Ja, het is heel gezellig daar! Vind het een heerlijke stad. Leuke mensen, erg gezellig.

Ik kom oorspronkelijk uit [...]
Trustuh Jo. Ik zak ook, moet morgen de hele dag.

Tustuh Unch.
Goodnight Joon! Ik ga ook zo.

En Moos dus ook.

En trusten aan mezelf.
Ben jouw naam trouwens alweer vergeten.

Maar ik had daar maar 1 vriend en dat was jij dus dat moet niet zo moeilijk zijn
quote:Jonari schreef op 22 februari 2012 @ 02:26:

Ben jouw naam trouwens alweer vergeten.

Maar ik had daar maar 1 vriend en dat was jij dus dat moet niet zo moeilijk zijn

Gelukkig dan zoek je mij op, de jouwe was ik nl. ook vergeten, haha.

Maar gaan we gewoon op 22.00 op msn toch!
Mogguh.

Interessante discussie met al die gewiste stukken.

Straks mijn laatste gesprek met mijn begeleider van de GGZ. Ik krijg een nieuwe wegens reorganisatie.

Nou ja in oktober was ik hem eigenlijk (voor het eerst) een beetje beu dus t is geen ramp. Maar toch wel raar dat ik m niet meer zal spreken.
zo hallo jullie hebben veel zitten kletsen de laatste dagen/nachten!
Hai IBI!

Ik schreef in het vorige topic al dat ik een chef voor je heb. Krijg hem vandaag of morgen en dan gaat hij op de post.

Hoe gaat het met je?
Hoi Ieb, hoe is het met je?
Ha Ieb

Ik had een goed gesprek en heb morgen al een gesprek met de nieuwe. Had er wel een brief over gehad maar had het verkeerd in mijn hoofd zitten.

Kan het ook niet meer verzetten nu dus het moet maar
Dat zijn de betere berichten Moon.

Mijn leven is momenteel weer volledig van de rails aan het lopen, pfff. Ik ga even een uur in een hoekje zitten huilen ofzo denk ik.
*
Uncharted, zo erg kan het toch niet zijn?

Meestal helpt het om de zaken op een rijtje te zetten, voor praktische problemen is vrijwel altijd een oplossing.
Het is helaas niet zo makkelijk als het lijkt en ook geen praktisch probleem Heleen. Van de week al een probleem en nu weer een ander erbij. Met levenslange consequenties nu.

Mijn emoties gaan even over mijn rationeel vermogen heen. :S Ouders weten ervan, maar kunnen niet helpen, want zij zijn nog minder objectief betrokken dan ik.

Maar weet even niet wie ik advies moet vragen. Vriend(inn)en genoeg, maar zelfs daarvoor is het best lastig, en voor mij moeilijk om over te praten. Beste vriendin weet niet wat te doen en beste vriend zit in het buitenland.

Misschien moet ik Bron maar even weer lastig vallen, als ze dat goed vindt. Die is toch al luisterend oor.
*
Ja ik ben vaag. Bang voor herkenning. :p

Dank.
Uncharted en sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven