Gezondheid alle pijlers

Lies

22-02-2012 19:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit al paar weken last van pijn in me liezen. Dit is niet helemaal onbekend voor mij, want half jaar geleden had ik het in 1 lies. Dit was overbelasting vd aanhechtingen.

Maar nu zit het niet alleen in me lies, maar ook meer aan de zijkant van de heup, en achterkant van me onderrug links. Hou er niet van om langs de dokter te gaan of fysio.

Heb tevens een nieuw matras, zal het daar aan liggen?

Iemand zelfde ervaren of tips?
Tja, als je niet langs de dokter of de fysio wil, dan moet je maar gewoon een beetje zo doorgaan en hopen dat het overgaat.
Heb hier ook last van. Ik ga wel naar fysio en naar een osteopaat, omdat het bij mij veroorzaakt wordt door een scheefstand van mijn bekken.
Okeee! Dat heb ik inderdaad wel eens vaker gehoord. En wat doe je dan bij de fysio? Houding veranderen of?

Heb af en toe ook last van me knieen e.d.. voornamelijk links ook.
Waarom wil je hiermee niet naar je huisarts?
Ik denk niet dat je op een forum de verlossende diagnose inclusief behandelingswijze gaat vinden, daarvoor zul je toch echt eerst even naar de huisarts moeten.

Overigens herken ik de klachten wel: overblijfseltje van twee zwangerschappen en goed te 'behandelen' met Midalgan of iets dergelijks. Maar van jouw klachten kan ik hiervandaan dus niks zeggen, en ik vrees met groten vreze dat niemand hier dat kan.
quote:danivo schreef op 22 februari 2012 @ 19:51:

Tja, als je niet langs de dokter of de fysio wil, dan moet je maar gewoon een beetje zo doorgaan en hopen dat het overgaat.Dit dus.
quote:inge_1992 schreef op 22 februari 2012 @ 19:58:

Okeee! Dat heb ik inderdaad wel eens vaker gehoord. En wat doe je dan bij de fysio? Houding veranderen of?

Heb af en toe ook last van me knieen e.d.. voornamelijk links ook.De spieren in mijn bovenbeen zijn constant aangespannen, de fysio zorgt ervoor dat de spieren wat losser gemaakt worden.
quote:groentsoep2 schreef op 22 februari 2012 @ 20:08:

Ik denk niet dat je op een forum de verlossende diagnose inclusief behandelingswijze gaat vinden, daarvoor zul je toch echt eerst even naar de huisarts moeten.

Overigens herken ik de klachten wel: overblijfseltje van twee zwangerschappen en goed te 'behandelen' met Midalgan of iets dergelijks. Maar van jouw klachten kan ik hiervandaan dus niks zeggen, en ik vrees met groten vreze dat niemand hier dat kan.Midalgan?? Smeer je dat in je lies? Lijkt me niet zo fijn...dat brand toch enorm?
Heb ook een keertje een ontsteking op mijn rechterheup gehad. De oorzaak niet kunnen achterhalen (wellicht overbelast tijdens fietsen met zware boodschappentassen achterop).

Was best pijnlijk en heb ontstekingsremmers moeten slikken en veel platte rust genomen. Best toch een arts consulteren ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven