Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:steph schreef op 22 februari 2012 @ 21:40:

[...]

Je mag slaan en schoppen.Fijn Steph! Geloof dat er nog 3 wachtende voor me waren? Gottegottegot... Ik denk dat ik mijn agressie maar ga uitleven op een appeltje!
quote:bankje schreef op 22 februari 2012 @ 21:43:

Ik vraag me vaak af hoe het met het meisje uit de eerste uitzending gaat.Wie was dat ook alweer?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Pippin schreef op 22 februari 2012 @ 21:42:

[...]

Mind you, mijn moeder maakte griesmeelpap als toetje. Héérlijk! Met bitterkoekjes er in! Mmmmm
Ik vind hier dingen van.
Volgens mij heeft dit gezin met andere keuzes qua voeding al de helft van de strijd gewonnen.
quote:Summerdance schreef op 22 februari 2012 @ 21:45:

Ik sta ook elke keer werkelijk paf als ik zie wat daar voor zoetigheid in huis gehaald wordt

Wat daar voor een week in de kast ligt aten wij thuis nog niet in een maand...

Moet wel zeggen, dat kan ik nu ook niet meer

Sommige dingen MOETEN op als ik ze heb:

Roze koeken

Repen chocolade

Zak chips

Bakje Cashew noten

En precies daarom haal ik altijd alleen maar iets lekkers in het weekend

Bij mij gaat dat altijd in vlagen...ik kan soms maanden geen chocola aanraken, en dan mis ik het ook niet. En dan ineens...eet ik me er helemaal klem aan. Zit nu weer in zo'n periode....

En Engels drop....dat moet ik gewoon nooit in huis hebben. Zo'n zak gaat leeg.
quote:Summerdance schreef op 22 februari 2012 @ 21:46:

[...]

Wie was dat ook alweer?Dat meisje dat altijd in een leeg huis thuis kwam, vol verleidingen. En die moeder was haar lijnpogingen aan het saboteren met bitterballen. "Lekker he! Jammer hoor, dat jij dat niet mag. Ik neem er nog een paar"
Ik vind hier dingen van.
Dat meisje dat steeds alleen thuis was omdat moeder moest werken. Moeder bestelde in het cafe bitterballen en zei tegen dochter dat ze als de camera uit stond ze gewoon ook moest pakken.
de hoeveelheid verbaast me, maar ook dat er zelden iets gezonds op staat, ook vorige week niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Arm meissie...
quote:Sabeltandcavia schreef op 22 februari 2012 @ 21:49:

[...]

Dat meisje dat altijd in een leeg huis thuis kwam, vol verleidingen. En die moeder was haar lijnpogingen aan het saboteren met bitterballen. "Lekker he! Jammer hoor, dat jij dat niet mag. Ik neem er nog een paar"Dat was tevens de moeder met maagband volgens mij.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Nou, de ouders doen in ieder geval mee.
Je bent net een kliko
quote:Sabeltandcavia schreef op 22 februari 2012 @ 21:49:

[...]

Dat meisje dat altijd in een leeg huis thuis kwam, vol verleidingen. En die moeder was haar lijnpogingen aan het saboteren met bitterballen. "Lekker he! Jammer hoor, dat jij dat niet mag. Ik neem er nog een paar"

Owww schijnend vond ik die aflevering

Dat die moeder ook een nachtje weg bleef

Ik wilde haar geloof ik adopteren (en ik hou niet eens van kinderen)
Ik vind het zo sneu voor alle kinderen met/of zonder overgewicht als hun ouders niet thuis zijn als ze uit school komen.
Tick, volgens mij loop je een beetje achter
quote:Tickel schreef op 22 februari 2012 @ 21:50:

[...]

Dat was tevens de moeder met maagband volgens mij.Nee, dat was die moeder die zoveel reistijd had dat ze pas rond 20u thuis was. En dat kind, meisje met bruin haar en boblijn, van 14 zat dan vanaf na school tot 20u zichzelf thuis vol te proppen met de troep die moeder ook at. Die was ook te zwaar. Later zijn ze van hun appartement naar een huis in de buurt bij oma gaan wonen.
...en toen kwam ik erachter dat ik veel te weinig patat at..

(toen Herman Finkers zei dat er in 1 zak patat net zo veel vitamines zaten als in 60 zakken patat)
quote:steph schreef op 22 februari 2012 @ 21:51:

Ik vind het zo sneu voor alle kinderen met/of zonder overgewicht als hun ouders niet thuis zijn als ze uit school komen.

Ja dat herken ik ook niet

Mijn moeder zat altijd thuis met thee en een kaakje...
quote:leentjedb schreef op 22 februari 2012 @ 21:52:

[...]

Nee, dat was die moeder die zoveel reistijd had dat ze pas rond 20u thuis was. En dat kind, meisje met bruin haar en boblijn, van 14 zat dan vanaf na school tot 20u zichzelf thuis vol te proppen met de troep die moeder ook at. Die was ook te zwaar. Later zijn ze van hun appartement naar een huis in de buurt bij oma gaan wonen.Dat was toch de eerste? Toch? Niet?
quote:rosanna08 schreef op 22 februari 2012 @ 21:51:

Tick, volgens mij loop je een beetje achter De moeder zei het net weer hoor! In de auto.
nu krijg ik ook zin in chips en bitterballen. Grom.
quote:Summerdance schreef op 22 februari 2012 @ 21:51:

[...]

Ik wilde haar geloof ik adopteren (en ik hou niet eens van kinderen)Ik zou in staat zijn zo'n kind dagelijks bij het ophalen van mijn eigen kinderen mee naar huis te nemen. Maar ja, dan moet je wel eerst weten dat het in zo'n situatie zit.
Dat is wel moeilijk geen frisdrank of aanmaaklimonade ook al is het één keer per week.
quote:Tickel schreef op 22 februari 2012 @ 21:53:

[...]

De moeder zei het net weer hoor! In de auto. oh die had ik ff gemist
quote:Tickel schreef op 22 februari 2012 @ 21:52:

[...]

Dat was toch de eerste? Toch? Niet?Volgens mij wel, ja. Die met die maagband was met een jongetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven