Allemaal zwaar, broertje ook.Broertje lust schijnbaar alleen maar patat met frikadellen. En twee flinke scheppen mayo. Wat is er toch overgebleven van de mentaliteit: "je eet maar wat er op je bord ligt, evt. met een lepel appelmoes erbij, en eet je het niet, dan eet je maar niets" ??
quote:Sabeltandcavia schreef op 22 februari 2012 @ 21:34:
Volgens mij bedoelde Nicolette, 'Wat heb je al gedaan om het probleem van je KIND te verhelpen'. Niet wat moeder voor lijngeschiedenis heeft.Haha, ja, mams praat graag over dr eigen sores.. Nu ik dit tik, doet ze het trouwens wéér!
quote:rosanna08 schreef op 22 februari 2012 @ 21:35:
een gewone maaltijd is toch net zo snel klaar als de frietpan aanzetten en opwarmen? Van te voren snijden zet het in de koelkast en dan als je thuiskwam opwarmen.
En dan is het al erg....laa staan op breedbeeld...Zo'n hele oude, zonder breedbeeld (alleen analoge zenders)
Anoniem_6491926aadf04
woensdag 22 februari 2012 om 21:37
moeder ziet er een beetje uti als een wasbeertje
Anoniem_6478ad5e7d9bc
Hallo, ik zet in een half uur een 3 gangen menu op tafel! Kwestie van oefenen. Maar als je nooit verder komt dan de frituurpan aanzetten dan leer je dat natuurlijk nooit.
Anoniem_6491926aadf04
Van te voren snijden zet het in de koelkast en dan als je thuiskwam opwarmen.Nah Steph kom op....groenten snijden, aardappels schillen...15 minuten hooguit!!!
quote:leentjedb schreef op 22 februari 2012 @ 21:37:
Hallo, ik zet in een half uur een 3 gangen menu op tafel! Kwestie van oefenen. Maar als je nooit verder komt dan de frituurpan aanzetten dan leer je dat natuurlijk nooit.Doet Jamie Oliver ook, makkelijk.
Anoniem_6478ad5e7d9bc
woensdag 22 februari 2012 om 21:38
Ik zie een rode draad door die afleveringen lopen. Eenzaamheid. Die kinderen hebben of geen ouders thuis na school of ze zitten achter de computer zoals die van 2 afleveringen geleden. Zit je daar moederziel alleen met kasten vol meuk om op te eten.
Anoniem_6491926aadf04
woensdag 22 februari 2012 om 21:39
quote:Tickel schreef op 22 februari 2012 @ 21:38:
Ik snap niet dat géén van de families bedenkt om dan maar geen snoep meer in huis te halen.
Tot nu toe hadden ze, zonder uitzondering, allemaal veel snoep in huis.maar maar maar anders zijn de kinderen (of de andere kinderen of de ouders zelf) zo sielug.