Andrelon nachtwonder
woensdag 22 februari 2012 om 21:17
Ik vind het meer een feel good product dan dat ik er een fantastisch resultaat aan overhield. Het heeft een lekkere rozige geur die ik lekker vind om bij in slaap te vallen. En het geeft me wel een verzorgd gevoel als ik 's avonds crème op mijn gezicht heb gesmeerd en daarna nog even mijn haar verzorg met een cremepje.
Ik heb vrij dun en zacht haar, voor mij doet het niet veel. Maar misschien wel bij een droge dikke bos haar.
Ik heb vrij dun en zacht haar, voor mij doet het niet veel. Maar misschien wel bij een droge dikke bos haar.
woensdag 22 februari 2012 om 21:41
Hier een fan!
Ik heb echt heel droog en pluizig haar van mezelf, maar door regelmatig gebruik van dit goedje lijkt het steeds gezonder en voelt het wat gladder aan. Maar ja, mijn haar is dan ook in zo'n conditie dat het er eigenlijk ook alleen maar op vooruit kan gaan.
Zo eerlijk ben ik dan wel weer...
Ik heb echt heel droog en pluizig haar van mezelf, maar door regelmatig gebruik van dit goedje lijkt het steeds gezonder en voelt het wat gladder aan. Maar ja, mijn haar is dan ook in zo'n conditie dat het er eigenlijk ook alleen maar op vooruit kan gaan.
Zo eerlijk ben ik dan wel weer...
woensdag 22 februari 2012 om 21:56
Maar maaique, ik heb heel lang een steiltang gebruikt, en echt veel krullen (waar ik inmiddels heeeel blij mee ben), maar zeker voor krullend haar is een steiltang echt heel slecht. Er zit al minder vocht in krullend haar en dat gaat er nog meer uit met een steiltang... Kun je niet op zoek gaan naar iets waardoor je geen steiltang meer nodig hebt? (of dat heb je waarschijnlijk al heel lang geprobeerd haha)
woensdag 22 februari 2012 om 22:04
donderdag 23 februari 2012 om 00:20
Och,dat heb ik vorige week gekocht en nog steeds niet gebruikt. Door dit topic heb ik het voor de dag gehaald,maar het moet een half uur voordat je naar bed gaat al in je haar.
Dat red ik dus niet,want ik ga nu slapen,maar ga dat iig van de week wel doen.
Ik gebruik nooit geen fohn of stijltang,maar laat het gewoon opdrogen. Door dit middel is het haar niet zo droog meer,heb ik begrepen,nah dan moet ik het toch maar eens snel gaan gebruiken.
Welterusten!
Dat red ik dus niet,want ik ga nu slapen,maar ga dat iig van de week wel doen.
Ik gebruik nooit geen fohn of stijltang,maar laat het gewoon opdrogen. Door dit middel is het haar niet zo droog meer,heb ik begrepen,nah dan moet ik het toch maar eens snel gaan gebruiken.
Welterusten!
donderdag 23 februari 2012 om 00:38
Degenen met droge bossen, biosilk olie (verkrijgbaar bij kapper / groothandel ) is echt een wondermiddel! Ik smeer het na het afdrogen in m'n haar, dan een handdoekmutsje op, daarna makkelijk doorkambaar en goed beschermd tegen föhn / stijltang. Evt bij heel droog haar 's nachts nog je nachtwonder erin (of alleen voor de lekkere geur ) ik zweer echt bij de olie hoor (heb licht krullend, vaak gekleurd / ontkleurd halflang haar maar lijkt zeer gezond
donderdag 23 februari 2012 om 11:00
Maaique, ik had de eerste keer het nachtmasker van Andrelon in mijn haar gesmeerd, met het idee mijn haar de volgende ochtend te wassen. Maar na het opstaan zat het zo goed, dat ik mijn haar niet heb gewassen. Ik heb halflang sterk krullend haar dat heel droog is. Voorheen gebruikte ik Biosilk, maar mijn haar nam dat gewoon op en in de loop van de dag was het weer droog. Sinds kort gebruik ik argan olie in mijn haar en dat is voor mij echt een super ontdekking! Mijn krullen blijven lekker vettig i.p.v. droog en ook mijn droge hoofdhuid vindt het heerlijk!
zaterdag 25 februari 2012 om 22:13
Ik heb nachtwonder gebruikt en vind het een heerlijk middel. Mijn haar is lekker zacht en niet pluizig.
Ik heb het haar de volgende dag gewassen en er Berber Oil van de kapper in gedaan,dus dubbel zacht en voor mijn krullen is beiden heerlijk.Van de Oil heb ik maar een heel klein beetje nodig,het is roodachtig.
Ik heb het haar de volgende dag gewassen en er Berber Oil van de kapper in gedaan,dus dubbel zacht en voor mijn krullen is beiden heerlijk.Van de Oil heb ik maar een heel klein beetje nodig,het is roodachtig.