Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 22 februari 2012 om 21:55
quote:steph schreef op 22 februari 2012 @ 21:53:
Dat is wel moeilijk geen frisdrank of aanmaaklimonade ook al is het één keer per week.
Daar ben je met een week aan gewend!
OOK als je kind bent.
Toen ik begon met de WW heb ik ook besloten geen frisdrank meer in huis te halen
Nu ben ik sinds januari al niet meer aan het WWeren. maar frisdrank drink ik nog steeds niet
Ik vind het zo allejezus zoet!
Witte thee en water, meer niet
Dat is wel moeilijk geen frisdrank of aanmaaklimonade ook al is het één keer per week.
OOK als je kind bent.
Toen ik begon met de WW heb ik ook besloten geen frisdrank meer in huis te halen
Nu ben ik sinds januari al niet meer aan het WWeren. maar frisdrank drink ik nog steeds niet
Witte thee en water, meer niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 22 februari 2012 om 21:55
woensdag 22 februari 2012 om 21:56
quote:Summerdance schreef op 22 februari 2012 @ 21:55:
[...]
OOK als je kind bent.
Witte thee en water, meer nietIk drink één cola-light glas en de rest water en thee per dag.
[...]
OOK als je kind bent.
Witte thee en water, meer nietIk drink één cola-light glas en de rest water en thee per dag.
woensdag 22 februari 2012 om 21:58
quote:steph schreef op 22 februari 2012 @ 21:56:
[...]
Ik drink één cola-light glas en de rest water en thee per dag.
Ik weet dat het mag, maar tot op de dag van vandaag geloof ik niet zo in light frisdranken.
Jij bent ook aan het WWen toch? (of ben ik nou heel erg in de war?)
Gaat het een beetje?
O nee toch....boterletter, gebakken aardappels...
[...]
Ik drink één cola-light glas en de rest water en thee per dag.
Ik weet dat het mag, maar tot op de dag van vandaag geloof ik niet zo in light frisdranken.
Gaat het een beetje?
O nee toch....boterletter, gebakken aardappels...
woensdag 22 februari 2012 om 21:59
quote:Pippin schreef op 22 februari 2012 @ 21:58:
Ik drink het bij vlagen. Maar ja, ik kom nu veel aan. Kan ik ook ff niks aan doen. Irritant. Hopen maar dat het na de zwangerschap weer gauw verdwijnt.
Pip, heb je nog gekke dingen die je ineens eet nu van Velzen onder weg is?
Pinda's met slagroom of zo?
Ik drink het bij vlagen. Maar ja, ik kom nu veel aan. Kan ik ook ff niks aan doen. Irritant. Hopen maar dat het na de zwangerschap weer gauw verdwijnt.
Pip, heb je nog gekke dingen die je ineens eet nu van Velzen onder weg is?
Pinda's met slagroom of zo?
woensdag 22 februari 2012 om 22:00
quote:Summerdance schreef op 22 februari 2012 @ 21:58:
[...]
Gaat het een beetje?
O nee toch....boterletter, gebakken aardappels...Ik ben nog een beetje bezig, wil stabiel blijven nu de -20kg eraf is.
[...]
Gaat het een beetje?
O nee toch....boterletter, gebakken aardappels...Ik ben nog een beetje bezig, wil stabiel blijven nu de -20kg eraf is.