Wie is wat aan het haken?
zondag 18 september 2011 om 20:37
woensdag 22 februari 2012 om 06:57
Maylea, Gonzales is erg leuk geworden. Zie je dat engelse patronen best mee vallen? Die Moosjes zijn ook schattig. Waar komen die vandaan?
Peetje, jij schiet ook al lekker op hobbes. Hij is ook wel erg leuk!
Kaatje, gaaf zeg zo'n tattoo. Hoeveel uur heb je er al inzitten?
Ik lees trouwens ook mee op fok en die padma's (olifantjes) vind ik erg leuk. Ik ga die binnenkort maken van restjes. Maar ik ga eerst verder met mijn konijn (en mijn ripple).
Peetje, jij schiet ook al lekker op hobbes. Hij is ook wel erg leuk!
Kaatje, gaaf zeg zo'n tattoo. Hoeveel uur heb je er al inzitten?
Ik lees trouwens ook mee op fok en die padma's (olifantjes) vind ik erg leuk. Ik ga die binnenkort maken van restjes. Maar ik ga eerst verder met mijn konijn (en mijn ripple).
woensdag 22 februari 2012 om 09:03
Moosje is van Christel Krukkert, volgens mij in haar eerste boekje (met die roze kaft)
Tum, ik heb er nu een uur of 13 inzitten. Over 3 weken weer verder. Heb er al geweldige reacties op gehad, maar de meest voorkomende is toch wel: WOW, WAT GROOT!
Hier ligt het haken echt weer stil. Ik was bezig met de neushoorn maar ben nog letterlijk geen steek opgeschoten
Tum, ik heb er nu een uur of 13 inzitten. Over 3 weken weer verder. Heb er al geweldige reacties op gehad, maar de meest voorkomende is toch wel: WOW, WAT GROOT!
Hier ligt het haken echt weer stil. Ik was bezig met de neushoorn maar ben nog letterlijk geen steek opgeschoten
woensdag 22 februari 2012 om 11:29
Kaatje, ik had al zo'n vermoeden dat het haken geen steek opschiet
Welk boekje is het leukst van CK? Ik heb net even op internet gekeken, maar volgens mij heeft ieder boekje zijn leuke en minder leuke beestjes. *ik moet bekennen dat ik eigenlijk nog nooit goed naar haar boekjes heb gekeken
* Tot nu toe vind ik denk ik die met die koe het leukst. Ik ga vanmiddag even kijken of ze hem hier nog ergens verkopen of dat ik hem moet bestellen.
Welk boekje is het leukst van CK? Ik heb net even op internet gekeken, maar volgens mij heeft ieder boekje zijn leuke en minder leuke beestjes. *ik moet bekennen dat ik eigenlijk nog nooit goed naar haar boekjes heb gekeken
woensdag 22 februari 2012 om 11:40
Er staan inderdaad op de site van Christel ook leuke patronen ja! Ik heb zo'n vermoeden dat er binnenkort weer een nieuw boekje uit gaat komen, met al die aapjes erin
Ik heb alle 3 de boekjes, staan inderdaad in elk boekje leuke en minder leuke beestjes. Moosje staat inderdaad in het roze boekje. Maar je kunt natuurlijk ook de leuke los via haar site bestellen!
Tum, Hobbes schiet al lekker op ja. Had gisteravond verder willen gaan, maar m'n moeder kwam onverwacht ff op visite, dus ben geen steek opgeschoten (die gaan we erin houden ). Vanavond nieuwe poging!
Kaatje, hoeveel uur mag je nog voor je rug?
Ik heb alle 3 de boekjes, staan inderdaad in elk boekje leuke en minder leuke beestjes. Moosje staat inderdaad in het roze boekje. Maar je kunt natuurlijk ook de leuke los via haar site bestellen!
Tum, Hobbes schiet al lekker op ja. Had gisteravond verder willen gaan, maar m'n moeder kwam onverwacht ff op visite, dus ben geen steek opgeschoten (die gaan we erin houden ). Vanavond nieuwe poging!
Kaatje, hoeveel uur mag je nog voor je rug?
woensdag 22 februari 2012 om 11:50
woensdag 22 februari 2012 om 11:52
Peetje,
ik heb werkelijk geen idee. Eerst dacht ik dat ik met 15-20 uur een heel eind zou komen maar aangezien ik al rond de 13 zit, en het eind nog lang niet in zicht is, denk ik dat ik er nog wel 15 moet
Ik vond Karen de Kameleon van CK erg leuk om te maken. Ook wel heel lastig, maar wel de moeite waard.
ik heb werkelijk geen idee. Eerst dacht ik dat ik met 15-20 uur een heel eind zou komen maar aangezien ik al rond de 13 zit, en het eind nog lang niet in zicht is, denk ik dat ik er nog wel 15 moet
Ik vond Karen de Kameleon van CK erg leuk om te maken. Ook wel heel lastig, maar wel de moeite waard.
woensdag 22 februari 2012 om 11:56
woensdag 22 februari 2012 om 12:01
http://sarahlondon.wordpress.com/
Toffe site met haaksels! (jammer dat ze geld vraagt voor de patronen)
Toffe site met haaksels! (jammer dat ze geld vraagt voor de patronen)
woensdag 22 februari 2012 om 12:04
Oeh, misschien is dit een leuk volgend project voor mij: http://sarahlondon.files. ... 8/breaking-bad-afghan.pdf