Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Mijn eerste reactie is: wel doen, Unch.
..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Unch. Wel doen denk ik. Kijken hoe het gaat en aan de hand daarvan bepalen of je meer/verder contact wil.
quote:lichtbron schreef op 23 februari 2012 @ 00:17:

[...]

Yep!! ik voel me net n klein kind.. Leuk hoor Bron!!!
Ik heb Ans al een tijdje niet meer gezien.
Allereerst dank voor jullie objectieve reactie dames.

Ga het ietsje uitbreiden en toelichten. Lezen jullie mee? Dan gooi ik het zo weer hier onder neer.

En weg, denk dat iedereen het wel gelezen heeft.
@Bron, het is inderdaad weer een lastig iets. Het zit niet mee de laatste tijd. En het is niet een keuze die je even gauw maakt, het gaat een behoorlijke impact hebben op je leven en ik wil eerst alles goed kunnen overzien voor ik stappen zet.

En Ans is inderdaad al een tijdje foetsie!
*
Wat spannend zaterdag van Jonas. Het lijkt me een heerlijke kater.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja waar is Ans?
Graag de boel wat inkorten inderdaad straks, Moon, Bron en MV. Wel bedankt voor de reactie.

Ga nu mijn toelichting even zetten in die post hierboven, kijken wat jullie gevoel dan zegt.
Even een nutteloze mededeling maar ik heb vanmiddag wandelschoenen gekocht. 25 euro

Stond al een tijd op het lijstje van dingen die ik nog nodig had, maar ging uit van een bedrag rond de 100 euro en dat kan ik ook altijd wel voor wat anders gebruiken.

Maar ik had geluk vanmiddag, trok ze aan en ze zaten heerlijk.

Vorig jaar ben ik eens met een club via internet wezen wandelen. Was leuk. Maar het oa het feit dat ik eigenlijk geen goede schoenen had en geen geschikte rugzak (ook meteen maar gekocht, ook afgeprijsd ) maakte de drempel wat hoger om vaak te gaan.

Moet ze trouwens wel gaan inlopen dan
25 euro Moon dat is een lekker bedrag voor goede wandelschoenen.
*
Of ze goed zijn weet ik nog niet Moos. Maar van ANWB en die verkoopt toch ook geen bagger dacht ik.

Mocht ik nou naar de bergen willen kan ik altijd nog een grotere investering doen. Kan met deze prima door de polder banjeren.
Altijd leuk zulke koopjes Moon. En als je veel wandelt moet je echt goede schoenen hebben. Is zo belangrijk.
Ja,inderdaad.. zo ben ik nog steeds erg in mijn nopjes met mijn sloffen van één euro bij scapino..
Ga je de vierdaagse lopen Moon?
En daar istie, hierboven. Ben benieuwd wat jullie nu denken.
Foetsie!
@Moon,[...]

Ik wil overal héél goed over nadenken. Ik analyseer sowieso veel, soms teveel.
Hahaha vierdaagse. Nee hoor, zo sportief ben ik niet.

Via die site kun je afstanden vanaf ong 20 km lopen. Soms wat korter. Best leuk.

Eén keer gedaan, op sportschoenen. t Ging goed maar had wel steeds het idee: als ik maar geen blaren krijg.

Wel leuk dat ze zeiden dat ik 'vast niet echt ongetraind was', aan het einde. Was ik dus wel, alleen fiets ik wel bijna dagelijks, dat scheelt wel. Maar stukken lopen vrijwel nooit.
Unch, laat het allemaal rustig bezinken. Geef aan dat je het nu druk hebt en er t.z.t. op terugkomt.
en knip..
Moon, het lijkt mij moeilijk met een groep te lopen ivm variatie in loopsnelheden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven