Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
*
Dames, mijn leven wordt er niet simpeler en leuker van kan ik jullie vertellen. :(

Zou erg op prijs stellen als jullie met een minuut of 10 alles verwijderd hebben, dan heb ik de boel wel bijgelezen.

Als iemand er verder nog iets over kwijt wil dan heb ik mail.
foetsie!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Lieve leentje, dankjewel voor je reactie. Wij 'kennen' elkaar inderdaad niet. Waardeer erg dat je even meeleest en meedenkt, dankjewel. Zou inderdaad graag willen dat ook jij het dadelijk even wist.
Moos, daar had ik niet echt last van.

Wat ik moeilijk vind is het 'praten'. Want je loopt met elkaar in the middle of nowhere. Je bent niet verplicht gesprekken te voeren, maar niks zeggen doe je ook niet.

Er was één dame die duidelijk haar ei kwijt wilde over haar problemen. Ze deed heel veel voorzetjes maar ik wilde t gewoon niet horen. (ik bedoel ik zag haar die dag, één keer)

Ik geloof dat dat me ook een beetje weerhouden heeft tot nu toe
Heb je het al gelezen van mij? dan ga ik het verwijderen,Unch..
Laat het je niet teveel beinvloeden Unch. Althans, probeer dat.

Even nadenken over wat te doen is normaal, maar ik hoop dat je er geen hele dagen over piekert.

Haal zo mijn tekst weg.
Moet toch ook maar eens een motto. Ben de enige zonder zie ik........
Dames ik ben klaar met lezen!
Moon, idd kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Zou ik ook niet hebben. Baal al als ik bijv. bij de kapper zit en ik moet ''leuk'' kletsen. Altijd van die stompzinnige gesprekjes.
Soms is de beste manier om dingen op een rijtje te krijgen die van er juist even niet over na te denken. Vooral als de gedachten en gevoelens allemaal over elkaar heen buitelen en je daar stress door krijgt.

Ik hoop dat die zinnen hierboven correct Nederlands zijn. Het is al laat, heb net wijntje 3 achterover geslagen en nip aan nummertje 4. En dat voor de open haard.
quote:Jonari schreef op 23 februari 2012 @ 00:47:

Moet toch ook maar eens een motto. Ben de enige zonder zie ik........

Ja je valt wel op zeg...:)

Waar is thee eigenlijk? Zal ze met de prosecco zitten huilen op de bank?
Ja, ik hou ook niet van die gesprekken met wildvreemden. Kan soms ook wel weer heel leuk en spontaan zijn, maar als ik bij de kapper zit hou ik ook liever m'n mond.
Leentjedb daar heb je helemaal gelijk in. Even helemaal blokken.
Oei, de kapper.

Ik heb pas per ongeluk mijn kapster afgebrand. Vraag altijd om een specifieke, afspraak gemaakt, en die was er niet. Wilde iemand die mij al eerder geknipt heeft het wel even doen. Moest gebeuren want moest 's avonds weg. Heb alleen wel even laten weten dat ik er de laatste keer dat zij mij geknipt heeft niet zo tevreden over was.
Ik ga slapen.. Welterusten iedereen..

En Unch, ik ben het eens met Leentje.. er even niet aandenken.
Trustuh Bron.
Trusten Bron!

Ja, ik mis Thee ook. Ze zal toch niet nog steeds verdrietig zijn om ATWT.
Trusten Bron! Bedankt voor het meedenken.

En mijn verstand gaat nu lekker even op nul.
Ipv een vette snack, waar ik enorme trek in had, heb ik weer yoghurt met honing en fruit op. Geloof dat ik een nieuwe verslaving aan het ontwikkelen ben. Wordt dan wel de eerste gezonde...haha
Moos, heb je al gesnackt vannacht? Ik heb echt onwijs veel trek grrr

Haha volgens mij dachten we aan hetzelfde!
Ik heb zelf een schaar gekocht

Vreselijk ja. 'heb je een dagje vrij?' 'ga je nog op vakantie?' altijd dezelfde vragen.

En ik vind het al erg, maar de hele dag dat getetter, vreselijk.

Ik schijn iets te hebben waardoor mensen me graag allemaal moeilijke dingen vertellen. Wat ze nooit aan iemand kwijt kunnen enzo.

Maar ik wil dat helemaal niet horen... Ik ben hard aan het oefenen te zorgen dat ze ook echt hun kop houden.

Bekenden is wat anders, maar onbekenden en zeer vage kennissen.... nee dank u.
Gisternacht wel, twee zakjes chips, kaas en komkommer.

Vandaag niks extra. Vind het echt heel goed van mezelf.
Komkommer...??? Hoe ik daar nou aan kom. Ik bedoel augurk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven