Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 februari 2012 @ 13:19:

[...]

Ik denk dat je Sanoma kan raken op hun zwakke plek, door massaal weg te blijven. Door hun bezoekersaantallen zijn ze interessant voor adverteerders, blijven de bezoekers weg willen de adverteerders dat ook.

Dus eigenlijk moeten we massaal verhuizen.

Ik wil Sanoma helemaal niet raken. Ik zie niet in waarom mensen dat wel zouden willen. Natuurlijk, het loopt niet allemaal even lekker hier. Toch is dat in mijn ogen geen reden om ze 'te willen raken'. En ik zou er ook niet voor zijn om mee te werken aan het om zeep helpen van een forum waar ik al sinds eind '99 kom.

Ik ga ook niet 'verhuizen' en ik zie dat ook niet gebeuren dat we dat massaal gaan doen naar een andere plek. Dat is al eerder geopperd en dat heeft ook helemaal niet gewerkt.

Als mensen weg willen, moeten ze dat niet laten maar ik denk niet dat we nu moeten gaan oproepen om massaal iets 'tegen' Sanoma te ondernemen o.i.d.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:Artemis schreef op 23 februari 2012 @ 13:27:

Mocht je DeWaarheid onder de negeerknop willen zetten zonder geconfronteerd te worden met zijn/haar plaatjes: op het topic van MariaMena (De Waarheid) heeft hij/zij ook gereageerd op de eerste pagina, zonder plaatjes.Dank je.
quote:helene31 schreef op 23 februari 2012 @ 13:27:

Dames, het zou denk ik handig zijn om het gespeculeer iets minder opvallend te doen.

Ik zou het jammer vinden als jullie hier een ban voor zouden ontvangen.

Goed dat je waarschuwt, maar is er dan wel een legale mogelijkheid om je ongenoegen te uitten?

Trouwens, op een dag als vandaag is een ban niet het ergste dat er bestaat...
Ook ik wil dringend verzoek doen om posts van de waarheid te verwijderen!! Het is te walgelijk voor woorden, zeker vanuit de titels waaruit hij werkt (o.a. dochter overleden).

Verwijder deze topics direct!
Shala, ik wil Sanoma niet om zeep helpen, niemand hier volgens mij. Het gaat erom om gehoord te worden, om te laten zien dat er klachten zijn, dat de veiligheid en privacy weg is.
En wat ik helemaal erg vind, is dat iemand echt hulp / een schouder nodig heeft ("Ik ga mijn moeder verliezen") en dat ik die bijna niet durf aan te klikken.
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 13:32:

Shala, ik wil Sanoma niet om zeep helpen, niemand hier volgens mij. Het gaat erom om gehoord te worden, om te laten zien dat er klachten zijn, dat de veiligheid en privacy weg is. Bijval!
Shahla, het is nu al maanden aan de gang. Soms is het weken rustig, om dan ineens weer elke dag geconfronteerd te worden met de ranzigheid van de foto's. Als daar niks in veranderd gaan mensen het forum steeds minder leuk vinden.

Ik heb gewoon zo'n idee dat het Sanoma niet interesseert wat er hier gebeurt, als ze maar genoeg bezoekers houden. Mogelijk dat ze daardoor niet zoveel geld steken in moderatie. Terwijl dit toch het grootste vrouwenforum is van Nederland.

Daarom mijn idee wat ik eerder noemde.
quote:dewaarheid schreef op 23 februari 2012 @ 13:30:

[...]

je hebt gelijk.

zal de volgende keer anderen doen.

nog een voorkeur?zoiets als deze:

Shala, ik wil Sanoma niet om zeep helpen, niemand hier volgens mij. Het gaat erom om gehoord te worden, om te laten zien dat er klachten zijn, dat de veiligheid en privacy weg is.Ook eens dus.
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 13:25:

[...]

Dank je. Maar ik zet 'm voorlopig ook niet. Hoop nog steeds op een snelle (?) en serieuze reactie, waarin een constructieve oplossing aangedragen én uitgevoerd wordt. Ben niet zo'n heel fel persoon die meteen zulke dingen doet, heb best geduld in zulke gevallen en ben heel begripvol over het algemeen.

Ik ben er ook wel voor dat ze op de technische afdeling iets gaan bedenken om dit soort excessen uit te bannen of tot een absoluut minimum te beperken. Op zich is het heel goed dat je het aankaart. Echter, heb je er al een consequentie met termijn aangeplakt. Het is hetzelfde als met kinderen opvoeden. Als je ergens mee 'dreigt', moet je het ook uitvoeren, anders nemen ze je al snel niet meer serieus.

Dus wat is nu wijsheid. Je voornemen qua termijn aanpassen?

Je aanzet tot actie vind ik prima.
Eerlijk gezegd zag ik gisteren nog niet zo heel veel been in Jaap's theorie dat de plaatjesplakkert(s?) dezelfde is/zijn als zijn haters, maar vandaag lijkt dat dan toch bevestigd te worden (of spring xangel hier slim op in?). Hoe het ook zij: iets in mij denkt dat de redactie een goed idee heeft van wie er achter xangel zit. Eeder wilden jullie daar geen stappen op ondernemen (zo leek het in ieder geval?), maar is het dan nú niet mogelijk (en tijd?) om deze persoon juridisch aan te pakken?
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 februari 2012 @ 13:29:

[...]

Lief dat je waarschuwt, maar volgens mij zijn er amper bannen uitgedeeld de laatste tijd. Er is ineens heel veel toegestaan.Ik waar hier lang genoeg rond om te weten dat dit zo weer kan veranderen. Als 'men' gaat vinden dat we ons weer teveel vrijheden veroorloven, is de strengheid zo weer terug. ;)
quote:Artemis schreef op 23 februari 2012 @ 13:33:

En wat ik helemaal erg vind, is dat iemand echt hulp / een schouder nodig heeft ("Ik ga mijn moeder verliezen") en dat ik die bijna niet durf aan te klikken.Dank je dat je het meldde! De pervert heeft er ook al gepost, maar daarvoor is de negeerknop.

Shala, ik wil Sanoma niet om zeep helpen, niemand hier volgens mij. Het gaat erom om gehoord te worden, om te laten zien dat er klachten zijn, dat de veiligheid en privacy weg is.Hoezo, sta jij op die plaatjes?
quote:MissMartine schreef op 23 februari 2012 @ 13:39:

[...]

Dank je dat je het meldde! De pervert heeft er ook al gepost, maar daarvoor is de negeerknop.Bah bah...

Shala, ik wil Sanoma niet om zeep helpen, niemand hier volgens mij. Het gaat erom om gehoord te worden, om te laten zien dat er klachten zijn, dat de veiligheid en privacy weg is.Eens hoor. Maar hoewel ik het zeer kwalijk vindt dat er nog steeds geen mods aanwezig zijn op cruciale momenten en het aan meer kanten rammelt, moeten we niet vergeten dat de vieze-plaatjes-plakkert de echte schuldige is en niet Sanoma.
quote:shahla schreef op 23 februari 2012 @ 13:38:

[...]

Ik waar hier lang genoeg rond om te weten dat dit zo weer kan veranderen. Als 'men' gaat vinden dat we ons weer teveel vrijheden veroorloven, is de strengheid zo weer terug. ;)Ik weet het, waar hier ook al heel wat jaren rond. Maar toch heb ik een goed gevoel bij alles van laatst. Ze zouden er ook nog op terug komen, ben benieuwd.

Shala, ik wil Sanoma niet om zeep helpen, niemand hier volgens mij. Het gaat erom om gehoord te worden, om te laten zien dat er klachten zijn, dat de veiligheid en privacy weg is.Dat denk ik ook niet. Het was echt een reactie op degene die ik heb gequote en wat die persoon schreef.
quote:shahla schreef op 23 februari 2012 @ 13:36:

[...]

Ik ben er ook wel voor dat ze op de technische afdeling iets gaan bedenken om dit soort excessen uit te bannen of tot een absoluut minimum te beperken. Op zich is het heel goed dat je het aankaart. Echter, heb je er al een consequentie met termijn aangeplakt. Het is hetzelfde als met kinderen opvoeden. Als je ergens mee 'dreigt', moet je het ook uitvoeren, anders nemen ze je al snel niet meer serieus.

Dus wat is nu wijsheid. Je voornemen qua termijn aanpassen?

Je aanzet tot actie vind ik prima.Heb je gelijk in. Over die termijn moet ik nog even nadenken. Meedenken is trouwens ook wenselijk. Dus iemand een idee?
quote:shahla schreef op 23 februari 2012 @ 13:43:

[...]

Dat denk ik ook niet. Het was echt een reactie op degene die ik heb gequote en wat die persoon schreef.
Is het niet wat, dat ieder forummer de keuze krijgt of hij of zij wel plaatjes kan zien.

En dat je dit zelf aan en uit kan zetten.

Geen idee of dat mogelijk is.
Kusunum: heb jij hem niet op negeer staan? Nu zien we alsnog een reactie van hem en weet ie dat ie gelezen (=gezien) wordt.
quote:giuliettacapuletti schreef op 23 februari 2012 @ 13:35:

[...]

Ook eens dus.

Dat schrijf je nou wel en dat zeg je nou wel maar als je aanhaalt dat we eigenlijk massaal zouden moeten verkassen dan blijft er natuurlijk weinig tot niks van dit forum over.

Dan help je het eigenlijk wel om zeep.
Ik vind het maar een rare hobby, die plaatjesplakkerij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven