Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
quote:mocy schreef op 24 februari 2012 @ 00:12:

Hé Ans je bent goed bezig, las ik. Gaat het je makkelijk af?

Ja! Best wel eigenlijk. Ben nu gewoon echt moe omdat ik vanmorgen vroeg op was en uitgerust. Veel gedaan vandaag dus ik ga nu maar naar bed. Het is al weer laat haha..

Trusten meisjes!
quote:andersnogiets schreef op 24 februari 2012 @ 00:18:

[...]

Als je het zo doet moet het toch lukken?

Ik vind het toch een vreemd idee dat nu hij weggaat. Maar ik zal flink zijn hoor. Ga niet janken ofzo Moet het nog steeds aan dochter vertellen..oepsJe mag van mij gerust een traantje wegpinken hoor.. Ik huil ook altijd/overal en om alles.. dus schaam je niet, Ans ..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik ga ook slapen,moet morgen rond half acht mijn bed uit. Zoon ophalen van kamp..

Die is kapot hoogstwaarschijnlijk..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Slaap lekker allemaal!

Tot morgen misschien.
Trustuh Bron en Ans.
Slaap lekker Bron en Ans. En Moon zie ik nu.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Welterusten voor wie gaat slapen.
Leuk filmpje, dit doen Bo en Floyd ook altijd bij mij, Kane gaat (de rest ook trouwens) op zijn achterpootjes staan.

Jammer dat er bij staat dat het een boze kat is, dat is het niet, het is een speciaal ras die zo gefokt wordt met die oren naar achter/plat. Laatst een docu over gezien.

De avatOr van Biol is ook van dat ras.

http://www.telegraaf.nl/v ... _Poes_wil_aandacht__.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
eerst hier even bijgelezen, en Ieb, ik snap je motiviatie maar ik hoop dat je na even wat bezinktijd blijft!!

Allen bedankt voor de 'fijn weekend' wensen maar ben nog net weg hoor, morgnmddag pas, al is het waarschijnlijk wat vroeger dan gepland maar dan hoef ik niet met trein.

En schoonzus verft morgen of zaterdmiddag m'n haar

Moet ook nog tussendoor even op mod topic bijlezen.
Nou, dan ben je nog wel even bezig!
Leuk fimpje he, Myleen. Ik had het al een keer gezien. Vind het helemaal geen boze kat, juist lief. En die oren vind ik lelijk.
hoef nog maar 20 pagina's daar Jo
Schiet al lekker op dan
Ik vind die oren ook niet mooi. Ik word ook triest bij het zien van Biol haar Ava. Die kat kijkt zo zielig. Maar is niet boos. Die op het filmpje ook niet. Zo zie je maar wat een onkunde van het ras.

Wat fijn Thee dat je haar nog geverfd kan worden.
Thee, welke kleur gaat je haar worden?

Ik moet ook nodig weer. Het wordt nu echt té grijs.
Ik ook wel en zij heeft ervaring zat,heeft zelf steeds een andere kleur en doet dat ook zelf.
Jeetje, arme Ibi... Het is toch te erg voor woorden weer.
@Thee, fijn dat je haar toch nog geverfd kan worden. En zelf verven is echt niet zo moeilijk hoor. Mocht je het een keer willen proberen dan wil ik wel een stap voor stap beschrijving maken en je een paar linkjes geven naar duidelijke Youtube filmpjes.

@MV: Wat lief die poes. Met dat pootje op die arm om aandacht te vragen. Lijkt net een mens zo. Ik vind die oortjes naar achter eigenlijk wel schattig. En eerder een beetje zielig dan boos.

Ik ga nu echt naar bed. Om 6u wil Hollands Glorie (dochter van 8 maanden die groeit als kool) weer een flesje.

Zit nog een beetje in het Italiaanse taal standje na dat topic van daarstraks dus dormire bene!
Ik ben pas geweest om te verven. Grijs ben ik nog (steeds) niet maar dat zou ook wel TE zijn want moet het al doen met een zielig bossie. Als dat dan ook nog grijs zou zijn. Alhoewel dat maakt ook eigenlijk niet uit want ik verf het toch....wat ziet ik eigenlijk te ...
Trustuh leentje.
Dr heeft nu ook weer een onzeker meiske foto's op het forum gezet. :(

Ik houd m'n hart alweer vast voor een of andere debiel die daarmee aan de haal gaat.
Ja, ik zag het ook. Niet zo slim van dat meisje
En haar vriendin (die van niets weet) staat er ook op!
Foto's zijn weg.
Ja ik zie het, had al gereageerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven