Nog wakker ! ?
vrijdag 24 februari 2012 om 01:59
vrijdag 24 februari 2012 om 02:09
Ik heb de griepprik gehad dus de griep heb ik al jaren niet gehad. Wel vaak last van buikgriep, 1 of 2 dagen. Of het kan een combi van andere dingen zijn. Vandaag had ik ook zoiets raars, de hele nacht niet geslapen en was daar al niet lekker van.En ik moet wat pakken uit de box, kom weer binnen en moet een half uur lang overgeven. Geen idee waar het van kwam. Het was rond half 5 en de hele dag niets gegeten.
Nou ik hou mijn hart vast. Hoop dat ik volgende week zaterdag niet ziek ben en mijn vriendin ook niet en dan lekker genieten van de Beekse Bergen.
Nou ik hou mijn hart vast. Hoop dat ik volgende week zaterdag niet ziek ben en mijn vriendin ook niet en dan lekker genieten van de Beekse Bergen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 24 februari 2012 om 02:10
quote:mocy schreef op 24 februari 2012 @ 02:06:
Vind ik altijd zo'n grappige uitdrukking ''de sjaak zijn''
Die gebruikt niemand hier.
Hahahah, ik ken hem wel die uitdrukking.
Truste Moos.
Ik ga nog even een aflevering kijken van Plaats delict. Tot zo.
Vind ik altijd zo'n grappige uitdrukking ''de sjaak zijn''
Die gebruikt niemand hier.
Hahahah, ik ken hem wel die uitdrukking.
Truste Moos.
Ik ga nog even een aflevering kijken van Plaats delict. Tot zo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 24 februari 2012 om 02:11
Haha Moos. Grapjas. Trustuuuuuuh.
Getsiederrie Myleen. Hele dag niets gegeten en om half 5 vanmiddag over gegeven? Dan zit er toch niets in je maag, sowieso? Beterschap in ieder geval.
Ik ga ook naar bed, anders ben ik inderdaad ook de sjaak morgen ( ) en ik krijg honger, erg vervelend.
Slaaplekker ladies.
Getsiederrie Myleen. Hele dag niets gegeten en om half 5 vanmiddag over gegeven? Dan zit er toch niets in je maag, sowieso? Beterschap in ieder geval.
Ik ga ook naar bed, anders ben ik inderdaad ook de sjaak morgen ( ) en ik krijg honger, erg vervelend.
Slaaplekker ladies.