Lekker jong blaadje
vrijdag 24 februari 2012 om 13:03
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.
Ik keur vreemdgaan af.
Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?
Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Ik keur vreemdgaan af.
Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?
Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
vrijdag 24 februari 2012 om 15:59
quote:Sensual_D schreef op 24 februari 2012 @ 15:53:
[...]
Duidelijk een ego ding dus...
Mijn grootste leeftijdsverschil is 6 jaar ouder geweest..
Momenteel met minnaar is hij jonger.. volgens hem een jaar of 15 maar in werkelijkheid maar 1 jaar Mijn vriend nu is 7 jaar ouder, maar gevoelsmatig is ie jonger dan ik .
[...]
Duidelijk een ego ding dus...
Mijn grootste leeftijdsverschil is 6 jaar ouder geweest..
Momenteel met minnaar is hij jonger.. volgens hem een jaar of 15 maar in werkelijkheid maar 1 jaar Mijn vriend nu is 7 jaar ouder, maar gevoelsmatig is ie jonger dan ik .
vrijdag 24 februari 2012 om 16:21
Ik ben weliswaar een vrouw, maar voor mij ook geen mannen van mijn eigen leeftijd! Heb vrijwel alleen maar relaties gehad met jongere kerels: ik ben nu getrouwd met een 12 jaar jongere partner. Ik zocht hier niet bewust naar, maar het gebeurde steeds zo. Mannen van mijn eigen leeftijd wilde altijd gelijk trouwen, kinderen, samen één auto... Bleegh ik moet er niet aan denken. En ook nu weer een partner getroffen die graag wilde trouwen. Wat is dat toch met mannen? Kinderen krijgen en trouwen waren altijd issues..
vrijdag 24 februari 2012 om 16:23
Vergeleken bij mijn lief ben ik een jong blaadje (hij 58 en ik 37), maar zo voelt het niet. Ok, ik moet hem helpen met zijn smartphone en hij legt mij uit wie The Doors zijn, maar voor de rest zijn we gewoon hij en ik. Hij is lief, leuk en in mijn ogen knap, hij valt op mij vanwege wie ik ben, hoe ik in het leven sta en mijn enthousiasme en openheid. Ik ben allang niet meer strak, maar dat zal hem een worst zijn. Het gaat gewoon allemaal vanzelf. Zonder trucjes. En dan komt dat bed vanzelf.
vrijdag 24 februari 2012 om 20:00
vrijdag 24 februari 2012 om 20:35
quote:oogappeltje schreef op 24 februari 2012 @ 20:03:
Ik ben 18 en heb momenteel een vriend maar anders zou ik (eenmalig waarschijnlijk) ook best geïnteresseerd zijn in oude(re) man hoor! Vooral omdat ze goed in ben schijnen te zijn...oogappeltje, jij snapt het ....
Ik ben 18 en heb momenteel een vriend maar anders zou ik (eenmalig waarschijnlijk) ook best geïnteresseerd zijn in oude(re) man hoor! Vooral omdat ze goed in ben schijnen te zijn...oogappeltje, jij snapt het ....
Not a day goes by I don t think about you.
vrijdag 24 februari 2012 om 20:43
Dat goed in bed schijnen te zijn, zijn hier nogal wat gemixte verhalen over...En misschien waren die oude mannen al goed in hun jongere jaren? Vriendinnen van mij die er mee experimenteren merken ook weinig verschil. Eentje zegt zelfs dat haar wat oudere minnaar nogal vastgeroest zit in wat hij 'gewend' is en hij daar niet echt van af wil wijken.
Kortom, ik denk dat het aan karakter ligt of iemand gul in bed is en anderen probeert aan te voelen.
Ik snap dat een maagd van 17 niet het toppunt van geduld en uithoudingsvermogen zal zijn, maar mannen van in de 20 hoeven heus niet slecht in bed te zijn.
Anyway, ik ben zelf een jonge meid...en ik heb ik mijn hele leven nog maar een stuk of 4 aantrekkelijke mannen boven de 35/40 gezien in real life. En dat ligt overduidelijk aan mijn eigen smaak die ongeveer een paar jaar onder en boven mijn leeftijd ligt. Tis echt niet zo dat iedere jonge dame over een oudere man fantaseert...
Oh en daarnaast lijkt het me nogal vernederend om als een soort trofee behandeld te worden. Alsjeblieft zeg, alsof ik minder waard ben als ik ouder word! Ik zou me zeer beledigd voelen.
Kortom, ik denk dat het aan karakter ligt of iemand gul in bed is en anderen probeert aan te voelen.
Ik snap dat een maagd van 17 niet het toppunt van geduld en uithoudingsvermogen zal zijn, maar mannen van in de 20 hoeven heus niet slecht in bed te zijn.
Anyway, ik ben zelf een jonge meid...en ik heb ik mijn hele leven nog maar een stuk of 4 aantrekkelijke mannen boven de 35/40 gezien in real life. En dat ligt overduidelijk aan mijn eigen smaak die ongeveer een paar jaar onder en boven mijn leeftijd ligt. Tis echt niet zo dat iedere jonge dame over een oudere man fantaseert...
Oh en daarnaast lijkt het me nogal vernederend om als een soort trofee behandeld te worden. Alsjeblieft zeg, alsof ik minder waard ben als ik ouder word! Ik zou me zeer beledigd voelen.
vrijdag 24 februari 2012 om 20:49
quote:amand1969 schreef op 24 februari 2012 @ 13:03:
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.
Ik keur vreemdgaan af.
Je leeft maar zo kort en bent zo lang dood
Ik keur vreemdgaan af.
Je leeft maar zo kort en bent zo lang dood