Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Wow dat is een (gezellige) boel Leentje.
Nou zie je wel, daar pas ik als forumpleeg prima bij

alhoewel.... forum'oma' is dan waarschijnlijk toepasselijker!
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 februari 2012 @ 23:37:

Jammer Jo dat ik geen plaatjes kan plakken van een quiche

"Elk nadeel hep se foordeel" om met onze filosoof Cruijff te spreken
Wow Leen, lijkt me erg druk, maar ook wel heel leuk zoveel kinderen om je heen.
leentje, al verstouw ik voornamelijk kleine porties, jullie maaltijden in Barca klonken wel erg lekker.

Hoe kom je trouwens als Franse dame met een Amerikaan in Nld terecht?
Idd. Complimenten voor je Nederlands, hoe lang woon je hier al? En spreken je kinderen alle talen?
Unch, gaat het? Je laat je toch niet wegjagen he?

Gelukkig niet dus
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 februari 2012 @ 23:32:

Leentje, je hebt tegenwoordig van die hippe tassen op wielen. Reuze handig kunnen een paar je beamen. Veul lekkerder winkelen.De volgende keer ga ik er daar eerst maar een paar van scoren dan. Oudste kan zo'n ding ook al wel hanteren. Scheelt een hoop gesjouw.
het was maar een half muurtje.. zaten koffievlekken op en zwarte strepen.

Keertje koffie omgevallen op mijn computertafel,tegen de muur natuurlijk. Hoop dat het geholpen heeft.

Straks nog even door de douche poetsen. en de rest doe ik morgenvroeg. boodschappen enzo.. stofzuigen.

W.c. heb ik vandaag gedaan. die twee dingen moeten wel spic en span zijn..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Mijne, knalrood lak, is van Marskramer en 10 euro, ze hadden ook nog donkerblauw met witte stippen voor 12,50.

Die laatste was tot 15 kg belastbaar, mijne denk ik 10 kg.

edit:sloeg op de tassen met wieltjes
Nee hoor, still hanging in there. Forum mobiel dus het duurt iets langer dan jullie van me gewend zijn.

Wel gezellig samen met Koettie tussen de oude mutsen... Proost!
Bron, relax. Ga ff lekker zitten. Wijntje?
quote:lichtbron schreef op 24 februari 2012 @ 23:44:

het was maar een half muurtje.. zaten koffievlekken op en zwarte strepen.

Keertje koffie omgevallen op mijn computertafel,tegen de muur natuurlijk. Hoop dat het geholpen heeft.

Straks nog even door de douche poetsen. en de rest doe ik morgenvroeg. boodschappen enzo.. stofzuigen.

W.c. heb ik vandaag gedaan. die twee dingen moeten wel spic en span zijn..Je bent toch wel lekker! Relax meid. De douche loopt niet weg hoor!
gelijk heb je leentje die tassen zijn zeker niet meer saai bruin of geblokt. Leuke met i harte shopping of leuke bloemen erop enzo. lekker handig voor de oudste dus om mee op pad te gaan. En met zo'n groot gezin zal er vast wel regelmatig nog wat gehaald moeten worden lijkt me.
Volgens mij zijn bron en passie de enige 2 zoete wijn drinkers toch? MV halfzoet en de rest droog?
Bron ben je aan het opknappen voor Jonas ?
Gewoon nat en rood thee.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 februari 2012 @ 23:46:

gelijk heb je leentje die tassen zijn zeker niet meer saai bruin of geblokt. Leuke met i harte shopping of leuke bloemen erop enzo. lekker handig voor de oudste dus om mee op pad te gaan. En met zo'n groot gezin zal er vast wel regelmatig nog wat gehaald moeten worden lijkt me.JA! Vast veul meer boodschappen dan jij en ik samen
die douche kan vast ook wel wachten tot morgenochtend bron dat is het verdorrie al bijna. Lekker gaan zitten, ontspannen en een beetje kletsen hier.
Moos, alle afl inmiddels gezien?
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 februari 2012 @ 23:30:

[...]

Krijg je net als bij Passie die de ramen ging lappen dat je de volgende dag de strepen ziet Ik hoop van niet!!
quote:thee schreef op 24 februari 2012 @ 23:47:

[...]

JA! Vast veul meer boodschappen dan jij en ik samen dat lijkt me ook
Vol maar lijkt mij wel leuk een boerderij, veel katten. Hoewel ik ook graag knuffeltjes wil hebben.

Mazzelen, waar bent u?

Ben je het hek van het gesticht van je werk aan het sluiten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 24 februari 2012 @ 23:46:

Volgens mij zijn bron en passie de enige 2 zoete wijn drinkers toch? MV halfzoet en de rest droog?ik drink idd. droge witte wijn althans dat dronk ik. Nu vanwege de combinatie van lijnen en medicatie drink ik momenteel geen alcohol. Iets wat best lastig is hier want oom en tante nemen in de avond wel een lekker wijntje. Gelukkig nemen ze vaak rood en dat drink ik niet dus is het dan niet zo verleidelijk.
quote:mocy schreef op 24 februari 2012 @ 23:46:

Bron ben je aan het opknappen voor Jonas ?

Nee,maar ik heb al een aantal weken niet zoveel gedaan.. Was heel fanatiek begonnen de ene week boven poetsen en de andere week beneden.. maar druk,druk en toen heb ik het een beetje laten versloffen.

De berging heb ik vandaag ook een beetje opgeruimd. de dozen papier staan klaar om woensdag opgehaald te worden. is samen met de contaieners legen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven