TV op de slaapkamer
zondag 26 februari 2012 om 16:32
Mijn dochter heeft gisteren een LCD tv gekocht om te gamen op haar slaapkamer. Nu is het natuurlijk ook wel leuk als ze tv kan kijken. Nu heb ik een experia box van KPN, daar gaat een kabel naar de HD ontvanger en dan met een scartkabel naar mijn tv. Dus van de oude tv antenne word geen gebruik meer van gemaakt. Ik kan geen kabel in de experia box doen en dan boven in de tv want daar ben ik dan weer een HD ontvanger voor nodig. Of is er nog een andere manier, wie heeft er hier verstand van?
zondag 26 februari 2012 om 16:57
quote:Scarlet72 schreef op 26 februari 2012 @ 16:46:
Digitenne kastje bij KPN bestellen?
Wel iets mindere beeldkwaliteit/ontvangst maar kost maar een paar euro per maand.10 om precies te zijn.
Digitenne kastje bij KPN bestellen?
Wel iets mindere beeldkwaliteit/ontvangst maar kost maar een paar euro per maand.10 om precies te zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 26 februari 2012 om 17:19
zondag 26 februari 2012 om 18:20
Ik hoor ook veel klachten over Digitenne.
Mijn dochter heeft het boven, (wilde geen kabels aan haar mooie muren ), Maar heeft goede ontvangst.
Het kastje staat voor het raam.
Mijn dochter heeft het boven, (wilde geen kabels aan haar mooie muren ), Maar heeft goede ontvangst.
Het kastje staat voor het raam.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 26 februari 2012 om 18:21
quote:Prima69 schreef op 26 februari 2012 @ 17:20:
Wij hebben twee HD-ontvangers van de KPN. Wel hebben we een draadloze verbindingsset moeten aanschaffen voor de tv boven.
Aha, dus het is wel mogelijk.
Fijn Mika!
Wij hebben twee HD-ontvangers van de KPN. Wel hebben we een draadloze verbindingsset moeten aanschaffen voor de tv boven.
Aha, dus het is wel mogelijk.
Fijn Mika!
zondag 26 februari 2012 om 18:57
quote:Quinty schreef op 26 februari 2012 @ 17:13:
Je kunt beter een HDMI kabel gebruiken van je ontvanger naar de TV toe, veel betere beeldkwaliteit!
Misschien is het ook wel een HDMI kabel, het lijkt mij op een scartkabel. Maar zoals ik al zei ik heb er niet zo heel veel verstand van.
Ja en dan mis je wel een man in huis he. Soms zijn mannen toch een beetje nodig
Je kunt beter een HDMI kabel gebruiken van je ontvanger naar de TV toe, veel betere beeldkwaliteit!
Misschien is het ook wel een HDMI kabel, het lijkt mij op een scartkabel. Maar zoals ik al zei ik heb er niet zo heel veel verstand van.
Ja en dan mis je wel een man in huis he. Soms zijn mannen toch een beetje nodig
zondag 26 februari 2012 om 19:03
quote:Eindeloos schreef op 26 februari 2012 @ 18:20:
Het kastje staat voor het raam.Wij hebben toen elke plek in huis geprobeerd maar ik vond de verbinding erg slecht. De experia box bevalt me prima, ik ga achter de tip van Prima69 aan
Het kastje staat voor het raam.Wij hebben toen elke plek in huis geprobeerd maar ik vond de verbinding erg slecht. De experia box bevalt me prima, ik ga achter de tip van Prima69 aan
zondag 26 februari 2012 om 19:18
quote:mika65 schreef op 26 februari 2012 @ 19:01:
[...]
Moest je daar extra voor betalen?Wij hebben internet/tv/telefoon in één pakket en moeten voor de extra ontvanger 4 euro per maand betalen. Wij zijn juist blij die UPC de deur uit te hebben kunnen gooien, eerst telefoon en internet en sinds kort ook geen analoge tv meer van UPC(kostte hier 17 euro per maand).
[...]
Moest je daar extra voor betalen?Wij hebben internet/tv/telefoon in één pakket en moeten voor de extra ontvanger 4 euro per maand betalen. Wij zijn juist blij die UPC de deur uit te hebben kunnen gooien, eerst telefoon en internet en sinds kort ook geen analoge tv meer van UPC(kostte hier 17 euro per maand).
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
zondag 26 februari 2012 om 19:18