TV op de slaapkamer

26-02-2012 16:32 23 berichten
Mijn dochter heeft gisteren een LCD tv gekocht om te gamen op haar slaapkamer. Nu is het natuurlijk ook wel leuk als ze tv kan kijken. Nu heb ik een experia box van KPN, daar gaat een kabel naar de HD ontvanger en dan met een scartkabel naar mijn tv. Dus van de oude tv antenne word geen gebruik meer van gemaakt. Ik kan geen kabel in de experia box doen en dan boven in de tv want daar ben ik dan weer een HD ontvanger voor nodig. Of is er nog een andere manier, wie heeft er hier verstand van?
Alle reacties Link kopieren
Digitenne kastje bij KPN bestellen?

Wel iets mindere beeldkwaliteit/ontvangst maar kost maar een paar euro per maand.
quote:Scarlet72 schreef op 26 februari 2012 @ 16:46:

Digitenne kastje bij KPN bestellen?

Wel iets mindere beeldkwaliteit/ontvangst maar kost maar een paar euro per maand.10 om precies te zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kun je geen extra experia box er bij nemen.?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Digitenne heb ik gehad, echt 10x niks

Ik zal de mogelijkheid van een extra experia box nakijken bij de KPN
Nee ik bedenk me nu opeens dat een extra experia box niet uitmaakt. Het zal dan een extra HD ontvanger moeten zijn.

Ik ga eens kijken op de website van KPN
Kan het niet via een extra kaartje en CAM module?
Wat is dat Gravinnetje, ik heb er niet zo heel veel verstand van
Je kunt beter een HDMI kabel gebruiken van je ontvanger naar de TV toe, veel betere beeldkwaliteit!
Ik heb mijn tv's boven gewoon op de oude aansluiting, dat werkt.

Heb je dat al geprobeerd?
quote:mika65 schreef op 26 februari 2012 @ 17:01:

Digitenne heb ik gehad, echt 10x niks

Waarom vond je het niks?

Voor Digitenne is het namelijk heel belangrijk waar je de 'antenne' neerzet.
quote:Quinty schreef op 26 februari 2012 @ 17:13:

Je kunt beter een HDMI kabel gebruiken van je ontvanger naar de TV toe, veel betere beeldkwaliteit!haha dat was ook het eerste wat ik las.HD ontvanger en scart kabel in 1 zin, is echt een zware no-go
Wij hebben twee HD-ontvangers van de KPN. Wel hebben we een draadloze verbindingsset moeten aanschaffen voor de tv boven.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
En dat van die HDMI kabel klopt helemaal !
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
En daarom zit ik ouderwets op UPC

Werkt heel makkelijk dan met 3 tv's in huis, internet voor iedereen en bellen.

Lekker makkelijk op deze manier.
Ik hoor ook veel klachten over Digitenne.

Mijn dochter heeft het boven, (wilde geen kabels aan haar mooie muren ), Maar heeft goede ontvangst.

Het kastje staat voor het raam.
quote:Prima69 schreef op 26 februari 2012 @ 17:20:

Wij hebben twee HD-ontvangers van de KPN. Wel hebben we een draadloze verbindingsset moeten aanschaffen voor de tv boven.

Aha, dus het is wel mogelijk.

Fijn Mika!
quote:Quinty schreef op 26 februari 2012 @ 17:13:

Je kunt beter een HDMI kabel gebruiken van je ontvanger naar de TV toe, veel betere beeldkwaliteit!

Misschien is het ook wel een HDMI kabel, het lijkt mij op een scartkabel. Maar zoals ik al zei ik heb er niet zo heel veel verstand van.

Ja en dan mis je wel een man in huis he. Soms zijn mannen toch een beetje nodig
quote:Prima69 schreef op 26 februari 2012 @ 17:20:

Wij hebben twee HD-ontvangers van de KPN. Wel hebben we een draadloze verbindingsset moeten aanschaffen voor de tv boven.Moest je daar extra voor betalen?
quote:Eindeloos schreef op 26 februari 2012 @ 18:20:

Ik hoor ook veel klachten over Digitenne.

Mijn dochter heeft het boven, (wilde geen kabels aan haar mooie muren ), Maar heeft goede ontvangst.

Het kastje staat voor het raam.Wij hebben toen elke plek in huis geprobeerd maar ik vond de verbinding erg slecht. De experia box bevalt me prima, ik ga achter de tip van Prima69 aan
quote:mika65 schreef op 26 februari 2012 @ 19:01:

[...]

Moest je daar extra voor betalen?Wij hebben internet/tv/telefoon in één pakket en moeten voor de extra ontvanger 4 euro per maand betalen. Wij zijn juist blij die UPC de deur uit te hebben kunnen gooien, eerst telefoon en internet en sinds kort ook geen analoge tv meer van UPC(kostte hier 17 euro per maand).
Let wel, een draadloze verbindingsset kost eenmalig 50 euro, of je moet met een lange ethernetkabel gaan werken, maar is niet handig als de tv boven staat.
Oke bedenkt Prima69 ik ga er maandag achteraan.

Bedankt allemaal voor het meedenken, dikke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven