Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Voor de duidelijkheid: Nee, natuurlijk zal ik nooit op Martje stemmen voor FvdM!

Dat moet iemand zijn met humor, inlevingsvermogen, relativeringsvermogen.

Niet een of andere narcistische naargeestig rechts ambtenaartje die alleen op zoek is naar erkenning en aandacht van dames-die-niet-zijn-moeder-zijn.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:giuliettacapuletti schreef op 27 februari 2012 @ 09:04:

He het is nog steeds gezellig hier. Matth0 en Martin zijn wel een leuk setje overigens!Dit schreeuwt om cynthiao!
Ooh ja, ik zou CythiaO en Martin wel samen in een topic zien.

@EvyBlissy, jouw nick maakt me altijd blij, geen idee waarom hoor
quote:scamp schreef op 27 februari 2012 @ 10:42:

@EvyBlissy, jouw nick maakt me altijd blij, geen idee waarom hoor Eigenlijk lijken ze ook erg op elkaar. Allebei obsessieve topic starters, allebei de meest onnozele vragen op seksgebied, zelden of nooit ergens op reageren. Alleen is cynthiao veel minder dol op zichzelf dan Martje. Wel een stuk sympathieker (behalve als ze gaat schelden).
quote:scamp schreef op 27 februari 2012 @ 10:42:

Het nadeel van een dergelijke constructie is dat het wel een heel kort topic wordt
quote:groentsoep2 schreef op 27 februari 2012 @ 10:56:

[...]

Het nadeel van een dergelijke constructie is dat het wel een heel kort topic wordt Vraag, wedervraag, slotje
Waarschijnlijk krijgen ze eerst ruzie over wie het topic mag openen .
Als Martje wint, wordt de OP natuurlijk nog wolliger dan anders, want hij moet natuurlijk wel bewijzen dat hij slimmer is dan cynthiao.
quote:groentsoep2 schreef op 27 februari 2012 @ 11:06:

Waarschijnlijk krijgen ze eerst ruzie over wie het topic mag openen .En wordt er gevraagd wat het opleidingsniveau is
quote:martin81 schreef op 27 februari 2012 @ 09:11:

Wie is Matth0? hoe laat heeft die gepost?Wie?
Wen is FvdM geweest omdat ze zich hard maakte voor de Lijf en Lijn Pijler. Yammini van Yamuna is het bijna geworden omdat ze het forum zo lang in de greep hield rondom de bevalling. Het kon echter niet omdat ze geen forummer was, maar ze heeft wel een kleinigheid gekregen.

Volgens mij kwamen er daarna een hoop uit het emigratie topic. Die stemden en masse op dezelfde forummer, waardoor die FvdM werd.

Verder hebben we dan de meesten wel gehad dacht ik. Of nee, was Int het ook niet?
Ilske er dan ook bij? Gezellige boel!
quote:giuliettacapuletti schreef op 27 februari 2012 @ 12:26:

Volgens mij kwamen er daarna een hoop uit het emigratie topic. Die stemden en masse op dezelfde forummer, waardoor die FvdM werd.

Verder hebben we dan de meesten wel gehad dacht ik. Of nee, was Int het ook niet?O ja, dat is waar ook! Dus mocht je fvdm worden wil dat niet eens zeggen dat het een forumgedragen beslissing is.
quote:giuliettacapuletti schreef op 27 februari 2012 @ 12:28:

Ilske er dan ook bij? Gezellige boel!Ja waar is Ilske? Al een tijdje niet gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen idee. Na die uitbarsting (over alle simpele huisvrouwen hier) heb ik haar maar sporadisch nog eens gezien.
...
...
Je hebt echt een plaat voor je hoofd als je denkt dat de mensen op het forum hierop zitten te wachten. Maar als je bent wie ik denk dat je bent, weet ik genoeg. Niet doorheen te prikken.

Mijn tip: zoek een andere hobby dan mensen bekeren op een forum.
Ben ik blij dat ik niet geloof zeg. Moet best vermoeiedn zijn omdit op een forum te knallen en geen bevredigend antwoord of wat voor positief respons wat dan ook te krijgen.
quote:giuliettacapuletti schreef op 27 februari 2012 @ 12:56:

Je hebt echt een plaat voor je hoofd als je denkt dat de mensen op het forum hierop zitten te wachten. Maar als je bent wie ik denk dat je bent, weet ik genoeg. Niet doorheen te prikken.

Mijn tip: zoek een andere hobby dan mensen bekeren op een forum.Hij wil ons niet bekeren, hij wil trollen. De mods laten hem eventjes spelen, en dan is het alweer exit voor onze vrome troll.
Godsamme, vroegwegenzo. Er is een forum voor jouw soort hoor. Wij zijn n stel ongelovige heksen, dus laat ons maar met rust!
Is het Wereld Missionarissendag of zo? En hier op het topic verzamelen? Martje verzorgt onze intellectuele opvoeding en Mattje gaat voor het hogere. Mannen met een missie! Martje en Mattje, 't is net Peppie en Kokkie.
Sri!
quote:sri schreef op 27 februari 2012 @ 13:26:

Is het Wereld Missionarissendag of zo? En hier op het topic verzamelen? Martje verzorgt onze intellectuele opvoeding en Mattje gaat voor het hogere. Mannen met een missie! Martje en Mattje, 't is net Peppie en Kokkie.
quote:martin81 schreef op 27 februari 2012 @ 10:11:

Okee, ik ga weer aan het werk. Heb hier even geen zin in.

Dááág Martin.

Hilarisch, dit....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven