Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.

Dimphyne, let's hope so. Matth0 bleef ook maar terugkeren, helaas.
quote:sri schreef op 27 februari 2012 @ 13:26:

Martje en Mattje, 't is net Peppie en Kokkie.

Het komische duo van het Viva-forum.
quote:giuliettacapuletti schreef op 27 februari 2012 @ 13:36:

Dimphyne, let's hope so. Matth0 bleef ook maar terugkeren, helaas.Waarvan akte.
Ik gaf gewoon antwoord op een reactie die op mij werd gegeven.
Uh-uh.
Ja hoor Matje. Tuurlijk Matje. Dàààààg Matje. Hopelijk tot nooit weer ziens.
...
Verder maar negeren. Plaat voor z'n kop ter dikte van de statenbijbel.
Wat doe je dan op ren forum vol mensen, ga god

zoeken dan! 2e regenboog naar rechts rn in de bocht naar links, dan alsmaar rechtdoor! Doei!!!
Is Sri een man of vrouw?
Wat maakt het uit?
Omdat zij/hij altijd reageert als ik iets zeg, vanuit het niets. Vroeg ik het me af?
quote:vroegoplaatslapen schreef op 27 februari 2012 @ 14:59:

Omdat zij/hij altijd reageert als ik iets zeg, vanuit het niets. Vroeg ik het me af?En dan nog? Er mag toch op je gereageerd worden?
Jezus is liefde, rechtvaardig, goed, zondeloos, nederig.
Ja en jij bent irritant.
quote:vroegoplaatslapen schreef op 27 februari 2012 @ 15:28:

Jezus is liefde, rechtvaardig, goed, zondeloos, nederig.Oh vast. Ik scoor geen punten op al deze kwalificaties, maar jij ook niet!
Ik heb een gruwelijke hekel aan huichelaars, hypocrieten en enge mannetjes met valse streken. En aan Matth in het bijzonder. En dat weet Matth allang. Hè Matth?
quote:vroegoplaatslapen schreef op 27 februari 2012 @ 15:28:

Jezus is liefde, rechtvaardig, goed, zondeloos, nederig.Ga jij ons het geloof aan praten? Dan moet ik echt een sticker op je mond plakken net zo als op mijn voordeur.Echt brutaal dit.
Sri wie ben je dan en vanuit het niets komt er steeds een reactie op mij?
Vroegop, ik vraag me eerder af wie jij bent. Jij probeert ons steeds vanuit het niets te bekeren, terwijl niemand daar behoefte aan heeft. Dat mensen daar vervolgens op reageren lijkt me niet zo gek.

En nou wegwezen, je gaat off-topic.
quote:vroegoplaatslapen schreef op 27 februari 2012 @ 15:50:

Sri wie ben je dan en vanuit het niets komt er steeds een reactie op mij?Dat is op een forum. Jij reageert ook op anderen. Dat heet een gesprek of conversatie.
.
Nerd, ik ben hier nooit populair geweest, wat zoiezo niet kan als je serieus gelooft.
Kan zijn Nerd, maar ik word niet graag ongevraagd keek op keer bekeerd. Nou ja poging toe dan.

Ik ken die andere topics ook niet.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven