Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Hee Matth! Jij ook weer es hier!

Het feest is toch nooit helemaal compleet zonder jou, hè
Ik zeg proberen, want probeer wel eerlijk te blijven.
Geen zin om terug te lezen. Maar Martje komt hier ook nog steeds heb ik begrepen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:piratorart schreef op 27 februari 2012 @ 17:15:

Marrrrrtin gaat zeker geen top 10 maken?He jij had toch eerst een andere nick?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zou Martin anders geen top 3 willen maken?
Martin, is er al ren winnaar bekent?
Ik ben eigenlijk helemaal niet voor competitie, je kunt ook iedereen de forummer van de maand noemen of iedereen de verliezer.
quote:vroegoplaatslapen schreef op 27 februari 2012 @ 22:37:

Ik ben eigenlijk helemaal niet voor competitie, je kunt ook iedereen de forummer van de maand noemen of iedereen de verliezer.Ok, dan is iedereen de verliezer, op eentje na (ik).
Molly, alleen al vanwege je schrijfster keuze mag je van mij winnen!
Vrouwen zijn trouwens uitgesloten om forummer van de maand te worden.
.
Missy: ah wat lief!

VOLS: zeg je dat omdat je dan zelf meer kans maakt? Of omdat je een echte reden hebt?
Dat klopt vroegop, want anders had er forumster gestaan
Hij is vast SGP'er.
.
ook raar op een vrouwenfotum
.
Hoop t nerd, en de rest van t jaar ook
.
Jij bent toch een man nerd? en ik ben een man
.
quote:nerd_ schreef op 27 februari 2012 @ 22:46:

Eh, Mattie...hier zijn alleén maar vrouwenDes te meer kans dat ik maak om te winnen dan.
.
.
Er zijn wel meer mannen op het forum

Frappant feitje dat de meesten zich op de seks pijler begeven. Behalve Jaap, hij is erg actueel.

En een paar die tussendoor fladderen, zoals nerd. Woordstrooiend, forum poëetisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven