Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
hond uit laten en kippenpoten eten bij ons mam.

sieejoeleeter
@mika77 je kan maar beter deze volgorde aanhouden

niet dat je de kippenpoten uitlaat en de hond op eet ....
Voor alle duidelijkheid, vooraf: ik keur elke vorm van vreemdgaan af, echt 100%. Ik ben een man trouwens. Vreemdgaan maakt alles kapot en op den duur jezelf. Ik zou het ook nooit kunnen. Wel kan ik iets aandragen als reden. Deze reden is niet goed te praten maar is er wel, dus verzoek aan de dames: niet over mij heen gaan vallen...

Probleem bij veel mannen: sex

Net als financiën een enorm struikelblok. Erg jammer. Ik zeg niet dat het de schuld van de vrouwen is of van de man. Deze bijdrage is niet meer dan een constatering.

Ik constateer dat veel vrouwen in het begin enorm veel sex bedrijven; het begin van een relatie is dus happy voor beiden. Na verloop van tijd komt dan de klad erin en wordt de man gefrustreerd. Zij bepaalt even dat er geen sex meer is. Veel mannen worden hier een emotionele tijdbom door: ze worden mokkerig en chago. Ook niet leuk maar een gevolg. De vrouw gaat alleen maar meer op slot: die voelt zich bij elke poging tot praten (en veel mannen doen dat vaak erg fout) onder druk gezet, enfin: padstelling. En dan komt de vraag: hoe sterk is de relatie. Ga nu niet allemaal zeggen, sex is een bijzaak. Onzin. Mannen en vrouwen beleven sex gewoon anders maar ze zijn wel op elkaar aangewezen (!!!) voor een succesvolle verhouding/relatie dus laten we nu niet net doen alsof het niet bestaat.

En dan komt er een mooi lekker jong blaadje. Hoe sterk ben je dan als man? Hij geniet van de aandacht en is deze man zwak, dan gebeurt het dus...ergo: het rommelen met een vreemd blaadje is een symptoom dat de man tekort heeft, dat de relatie niet goed zit, dat een van beiden of beiden iets fout doen, waaruit mopperigheid voortkomt, ontevredenheid en helaas ook vreemdgaan.

Advies: goed praten, elkaar respecteren en opofferen voor elkaar. Voor de man: niet altijd meer willen, niet zo vreselijk sex gericht zijn en niet bij een lekkere zoen van je vrouw meteen geil zijn en het bed willen induiken - vrouwen voelen bij sex een band, zijn er emotioneel erg nauw bij betrokken ipv een kwakkie dumpen. Voor de vrouw: zorg tegelijkertijd dat je man wel aan zijn trekken komt, anders wordt het er niet gezelliger op.
hellas4ever:

geen enkele man of vrouw moet het pikken dat het met de sex slecht gaat in de relatie.

dan ga je maar in therapie ofzo.

Maar: voordat je hem ergens anders in hangt is het wel zo netjes om dit te vermelden aan je partner.

Gewoon snoeihard: lieverd ik hou van je maar ik wil neuken en als jij de moeite gvd niet neemt om het tussen ons fijn te hebben dan ga ik naar een ander.

en dan gaan die wijven janken janken janken.

NIET TOEGEVEN!!

Verdomme wij denken dat we overal mee weg kunnen komen!

Liever iets vaker nee zeggen tegen de kinderen (Die ik niet heb) vrienden en op het werk dan NEE zeggen tegen je partner.

Maar wij vrouwen willen alles en ook alles heel goed doen, zijn we altijd ontevreden want we doen uiteindelijk alles half.

als man kun je wel 1 ding doen voordat het uit de klauwen loopt: zorg dat je vrouw rust inbouwt in haar leven. Help haar daarmee.

Vrouwen: je weet dat je vent sex nodig heeft. Net als jij. Het helpt je om je sterker te voelen binnen je relatie en daarbuiten. Juist sex (vrijen als je het zo wil noemen) is een middel om te relaxen en verbintenis te voelen. En dat is wat we willen.

Sex belangrijk maken en houden.

En mannen: ga dan ajb naar de hoeren ipv dat ene kantoorsletje die je je vrouw/vriendin ook kent. Dat is zo pijnlijk achteraf.

ik zie het gesprek al voor mij:

lieverd ik wil graag 200 euro van het huishoudgeld.

waarom?

nou schatje; ik zeg al 2 maanden dat ik graag met je wil vrijen en jij investeert er niet in. Dus wilde ik vanavond maar eens lekker naar de hoeren.

Yessssssssss.
Eigenlijk gaan we geheel off topic, maar Hellas4ever, je generaliseerd best wel.... Het komt ook vaak genoeg voor dat het de man is die geen seks meer wil, geen zin meer heeft, laag libido heeft..

Check de sekspijler maar eens om te zien hoevaak vrouwen zo'n topic openen.. 'mijn man heeft geen zin meer'

@ mika Denk je echt dat het de man puur alleen om seks te doen is? En dat het neuken met een hoertje dezelfde bevrediging geeft dan iemand waar je een klik mee hebt?
quote:Sensual_D schreef op 28 februari 2012 @ 10:15:

@ mika Denk je echt dat het de man puur alleen om seks te doen is? En dat het neuken met een hoertje dezelfde bevrediging geeft dan iemand waar je een klik mee hebt?Zeker niet, en dat zeg ik ook helemaal niet.
quote:aviv72 schreef op 27 februari 2012 @ 15:48:

@mika77 je kan maar beter deze volgorde aanhouden

niet dat je de kippenpoten uitlaat en de hond op eet ....

Het is goed gegaan!

Kiepepoten waren erg lekker!
Ehh, ja dat schreef je net:quote:mika77 schreef op 28 februari 2012 @ 10:02:

En mannen: ga dan ajb naar de hoeren ipv dat ene kantoorsletje die je je vrouw/vriendin ook kent. Dat is zo pijnlijk achteraf.

quote:Sensual_D schreef op 28 februari 2012 @ 10:15:

@ mika Denk je echt dat het de man puur alleen om seks te doen is? En dat het neuken met een hoertje dezelfde bevrediging geeft dan iemand waar je een klik mee hebt?Nee, maar wel meer bevrediging dan helemaal geen seks (het lot wat sommigen nu ten deel valt onder het juk van die absurde opgelegde monogamie).
quote:joop_2000 schreef op 28 februari 2012 @ 11:04:

[...]

Nee, maar wel meer bevrediging dan helemaal geen seks (het lot wat sommigen nu ten deel valt onder het juk van die absurde opgelegde monogamie).Degene die ik ken, koos dan toch voor geen seks..

*Voelt zich een kantoorslet nu
quote:Sensual_D schreef op 28 februari 2012 @ 10:36:

Ehh, ja dat schreef je net:

[...]

Daarmee moet je je vrouw "chanteren".

De intimiteit moet je uit je relatie halen.

de fake-initimiteit die met een fling te halen is is fake.
quote:Sensual_D schreef op 28 februari 2012 @ 11:05:

Degene die ik ken, koos dan toch voor geen seks..

Dat vind ik dan dom van hem/haar.

Komt waarschijnlijk doordat diegene is aangepraat dat monogamie en seksuele trouw oh zo belangrijk is, en op een keer buiten de deur neuken (wat echt niet zo'n big deal is, kom op zeg) rust nu een groter taboe dan een seksloos bestaan leiden (wat WEL een big deal is).

Ik word soms een beetje sip van mensen die hun basale verlangens (wat hele gezonde, normale behoeftes zijn) de kop in drukken, en zich aan één of andere culturele norm onderwerpen. Ik zeg niet dat je bij het minste geringste maar alles moet neuken wat los en vast zit. Maar als seks er met je vaste partner niet meer in zit (of veel te weinig of altijd moeilijk en gedoe en nooit eens lekker wild en geil), ook niet na gesprekken en moeite doen, dan ben je toch knettergek als je je eigen verlangens negeert en je een celibaat laat opleggen?
quote:joop_2000 schreef op 28 februari 2012 @ 11:13:

[...]

Maar als seks er met je vaste partner niet meer in zit (of veel te weinig of altijd moeilijk en gedoe en nooit eens lekker wild en geil), ook niet na gesprekken en moeite doen, dan ben je toch knettergek als je je eigen verlangens negeert en je een celibaat laat opleggen?Als zij het thuis weet: ja waarom niet?
quote:joop_2000 schreef op 28 februari 2012 @ 11:13:

[...]

Dat vind ik dan dom van hem/haar.

Komt waarschijnlijk doordat diegene is aangepraat dat monogamie en seksuele trouw oh zo belangrijk is, en op een keer buiten de deur neuken (wat echt niet zo'n big deal is, kom op zeg) rust nu een groter taboe dan een seksloos bestaan leiden (wat WEL een big deal is).

Ik word soms een beetje sip van mensen die hun basale verlangens (wat hele gezonde, normale behoeftes zijn) de kop in drukken, en zich aan één of andere culturele norm onderwerpen. Ik zeg niet dat je bij het minste geringste maar alles moet neuken wat los en vast zit. Maar als seks er met je vaste partner niet meer in zit (of veel te weinig of altijd moeilijk en gedoe en nooit eens lekker wild en geil), ook niet na gesprekken en moeite doen, dan ben je toch knettergek als je je eigen verlangens negeert en je een celibaat laat opleggen?Uhm, nu haal je 2 dingen door elkaar, ik zeg nergens dat degene in kwestie voor celibaat koos. Degene zou in het geval van geen 'kantoorsletje' zoals mika het noemde, niet kiezen voor een prostituee, en als ik naar mezelf zou kijken.. kies ik ook niet voor een gigolo, als ik geen minnaar zou hebben zou ik voor celibaat kiezen.
@Mika77 Je geeft een enorm eerlijk beeld van de vrouwen in het algemeen, dat waardeer ik. Wel wil ik aanvullen: naar de hoeren gaan zie ik niet als een alternatief. Dat de relatie op den duur over gaat wel. Het fijn maken voor elkaar heb je allebei verantwoordelijkheid in. Nee mensen, ik generaliseer niets. Ook mannen zijn soms de frigide koelkast in een relatie. Klopt helemaal maar het zijn vooral de vrouwen die daar last van hebben. Geeft niet, is ook hormonaal, een vrouw zit anders in elkaar maar je KUNT ER WEL SAMEN AAN WERKEN. Dus laten we niet afdwalen, ik constateer gewoon deze dingen. Klopt trouwens, dat veel vrouwen altijd maar ontevreden zijn, hopeloos is dat...
Als ik niet aan mijn trekken kom bij een vrouw betekent dit dat ik dus geen sex heb, helemaal niet. Maar de relatie is dan wel snel over hoor.
quote:hellas4ever schreef op 28 februari 2012 @ 11:32:

Als ik niet aan mijn trekken kom bij een vrouw betekent dit dat ik dus geen sex heb, helemaal niet. Maar de relatie is dan wel snel over hoor.

En dat ... is dus niet in alle gevallen zo..

Een relatie behelst meer dan alleen seks...
quote:hellas4ever schreef op 27 februari 2012 @ 21:48:

Ik constateer dat veel vrouwen in het begin enorm veel sex bedrijven; het begin van een relatie is dus happy voor beiden. Na verloop van tijd komt dan de klad erin en wordt de man gefrustreerd. Zij bepaalt even dat er geen sex meer is. Veel mannen worden hier een emotionele tijdbom door: ze worden mokkerig en chago.

(....)

En dan komt er een mooi lekker jong blaadje. Hoe sterk ben je dan als man? Hij geniet van de aandacht en is deze man zwak, dan gebeurt het dus...

Als jij dit probleem in jouw huwelijk ervaart dan kun je daar eerlijk over zijn en dan willen we hier best met je meedenken, maar de manier waarop jij het nu opschrijft slaat echt helemaal nergens op.

Kom op zeg. Jij bent het slachtoffer van het lage libido van je vrouw en dus is het gerechtvaardigd je over te geven aan een jong blaadje. Want tja...de man kan er niks aan doen, want hij is zwak.

Ergens gaat er hier dan toch iets fout in je redenering hoor.
quote:mika77 schreef op 28 februari 2012 @ 11:08:

[...]

de fake-initimiteit die met een fling te halen is is fake.Maar chantage binnen je relatie is wel ok? Huh?
quote:mika77 schreef op 28 februari 2012 @ 11:08:

[...]

de fake-initimiteit die met een fling te halen is is fake.

Dat chanteren klinkt als een vrouwentrucje. Erg bedenkelijk, hoor.

Imo als je zo ver bent in een relatie dat je van mening bent om te gaan 'dreigen' en/of 'chanteren' dan zit iets fundamenteels helemaal verkeerd.
quote:Sensual_D schreef op 28 februari 2012 @ 11:05:

[...]

Degene die ik ken, koos dan toch voor geen seks..

*Voelt zich een kantoorslet nu Idem.
quote:_lupine_ schreef op 28 februari 2012 @ 12:17:

[...]

Als jij dit probleem in jouw huwelijk ervaart dan kun je daar eerlijk over zijn en dan willen we hier best met je meedenken, maar de manier waarop jij het nu opschrijft slaat echt helemaal nergens op.

Kom op zeg. Jij bent het slachtoffer van het lage libido van je vrouw en dus is het gerechtvaardigd je over te geven aan een jong blaadje. Want tja...de man kan er niks aan doen, want hij is zwak.

Ergens gaat er hier dan toch iets fout in je redenering hoor.Ik vraag me af of de gemiddelde man zich wel eens afvraagt waarom hun vrouw na een tijdje zo'n laag libido heeft.. ik denk dat ze in veel gevallen wel eens bij zichzelf te raden mogen gaan en zich afvragen wat ze daar zelf voor rol in spelen.
quote:Sensual_D schreef op 28 februari 2012 @ 11:21:

Uhm, nu haal je 2 dingen door elkaar, ik zeg nergens dat degene in kwestie voor celibaat koos. Degene zou in het geval van geen 'kantoorsletje' zoals mika het noemde, niet kiezen voor een prostituee, en als ik naar mezelf zou kijken.. kies ik ook niet voor een gigolo, als ik geen minnaar zou hebben zou ik voor celibaat kiezen.

Eh ja klopt, ik interpreteerde dat anders dan jij bedoelde (zie ik nu).

quote:Sensual_D schreef op 28 februari 2012 @ 11:36:

En dat ... is dus niet in alle gevallen zo..

Een relatie behelst meer dan alleen seks...

Zeker, maar seks is (mijns inziens) wel een essentiële factor. Dus niet voldoende, wel noodzakelijk. Wat mij betreft dan. Het zal inderdaad niet in alle gevallen zo zijn, maar voor de meesten toch wel denk ik.

Natuurlijk is er meer dan alleen seks, maar als ik 3 maanden droog sta zou ik aan weinig anders kunnen denken hoor.
quote:zammm schreef op 28 februari 2012 @ 13:04:

[...]

Idem.High five!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven