Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Wijze woorden Joop!

(maak je notities Amand? )
Alle reacties Link kopieren
Zorg ook dat het 'voorwerp' niet te 'nerdy' is..

Ga dus niet pochen met de nieuwste phone of pad...

Het moet wel iets zijn waar vrouwen iets mee kunnen...
quote:isabellajosephine schreef op 26 februari 2012 @ 22:14:

[...]

HALLO?! Waar is het uitgebreide verslag? Hier doen we het niet voor hoor!

Maar ik begrijp dus dat je niet hebt geneuqt gisteren.

Nope. Maar het was wel net een sprookje hoor. In een volle kroeg was de enige lege barkruk die naast een uitzonderlijk fraaie juffrouw van 26 met de allermooiste blonde krullenbos die ik ooit gezien heb.

Ik heb geen enkele van de hier beschreven technieken gebruikt. We hebben wat zitten kletsen, ik heb geen drankje voor haar gekocht en veel rondgekeken en toch bleef ze tegen me praten ( ow w8, de Iris-techniek). Met een paar kernachtige observaties heb ik haar indirekt gecomplimenteerd met haar intelligentie (mooie vrouwen horen graag dat ze slim zijn). Ik heb haar zo goed als geen vragen gesteld.

Later ging ze naar het dans- gedeelte, waar ik me na ruim een half uur ook liet zien. Toen ben ik echt gaan sjanzen, ze reageerde er wel op maar hield de boot af.

Gewoon lekker onschuldig en leuk.

Hier heb je niets aan hè
quote:amand1969 schreef op 27 februari 2012 @ 00:42:

[...]

Hier heb je niets aan hè

Isabella says no

Maar de volgende kroegavond verwachten we natuurlijk weer een update. Misschien kunnen we ondertussen wat leuke ideeën plaatsen voor attributen?

Ik trap af.

[img]http://13551.static.securearea.eu/Globa ... 131765.jpg[/img]

Let's make the magic happen tonight!
quote:isabellajosephine schreef op 27 februari 2012 @ 02:17:

[...]

Isabella says no

Maar de volgende kroegavond verwachten we natuurlijk weer een update. Misschien kunnen we ondertussen wat leuke ideeën plaatsen voor attributen?

Ik trap af.

[img]http://13551.static.securearea.eu/Globa ... 131765.jpg[/img]

Let's make the magic happen tonight!

Een toverstaf heb ik zelf al

Dit misschien: http://bin.ilsemedia.nl/m/m1cypemwd5qb.jpg
Attentie Attentie

Ik heb de blonde krullenbol gevonden via Feestboek. Toevoegen, berichtje sturen? Negeren? Lastig hoor.
Toevoegen, accepteerd je toch wel.
quote:missy_acy schreef op 27 februari 2012 @ 10:30:

Toevoegen, accepteerd je toch wel.Het lijkt te gretig denk ik. Als mysterieuze veertiger kan ik natuurlijk niet laten blijken dat ik graag wil.
Alleen toevoegen, (nog) geen berichtje.
En een mooie foto van haar "leuk vinden".
Gewoon toevoegen, waarom niet?

Je ziet haar anders toch nooit meer en niet geschoten is altijd mis.
Dat 'like' is een goeie, Zammmmmmmmm, maar ik moet eerst vriendjes worden voordat ik haar foto's kan zien.

En ze woont hier in het dorp, lup.

OMG wat zit ik way out of my comfort zone zeg, 'Ik was 42, en zij was 26' Klinkt als een leuk liedje
Vergeef me mijn vooroordelen over dorpen, maar is het niet zo dat jouw missie daardoor een beetje bemoeilijkt wordt?

Over het algemeen voelen mensen zich in steden toch wat vrijer om dit soort dingen te doen omdat daar minder sociale controle is.
quote:_lupine_ schreef op 27 februari 2012 @ 12:26:

Vergeef me mijn vooroordelen over dorpen, maar is het niet zo dat jouw missie daardoor een beetje bemoeilijkt wordt?

Over het algemeen voelen mensen zich in steden toch wat vrijer om dit soort dingen te doen omdat daar minder sociale controle is.Bingo. U gaat door voor de koelkast.
quote:amand1969 schreef op 27 februari 2012 @ 12:30:

[...]

Bingo. U gaat door voor de koelkast.En U gaat de volgende keer stappen in de Grote Stad.
Dus Amand.. op naar de volgende catch.. maar dan wel een durp verderop!
quote:_lupine_ schreef op 27 februari 2012 @ 12:37:

[...]

En U gaat de volgende keer stappen in de Grote Stad.

Lijkt me een strak plan. Op die manier kan ik de aanwezigheid van die twee bloedjes van kinderen ook makkelijker wegmoffelen.

Nadeel is wel dat ik dan al heel snel moet gaan verklaren waarom ik in een stationwagon rij. Als ik al niet vergeten ben de kinderzitjes eruit te halen.

Lastig allemaal hoor. En een drankje tegen de zenuwen kan dan ook weer niet. Ik zou op de fiets kunnen. 10 km. Of met de trein, maar dan moet ik alweer zo vroeg weg.

Potverdikkie zeg. Het gaat allemaal niet vanzelf, dat binnenhalen van zo'n bloempje!
Taxi?
Het is ook allemaal niet makkelijk, hè.

En dan moet het bloempje zodra ze gevonden is ook nog eens mooi bloeien.

Maar heen met de trein, terug met de taxi?
Trein is zo'n afknapper
Onder jonge blaadjes is de trein wel algemeen geaccepteerd hoor.

En hij hoeft toch ook niet te vertellen dat hij met de trein is gekomen?
Das waar..
quote:_lupine_ schreef op 27 februari 2012 @ 12:51:

Het is ook allemaal niet makkelijk, hè.

En dan moet het bloempje zodra ze gevonden is ook nog eens mooi bloeien.

Maar heen met de trein, terug met de taxi?Oh ik ben ook el cheapo, ben ik bang. 2 kinderen, 2x gescheiden.
Uhm....wat is el cheapo?
quote:_lupine_ schreef op 27 februari 2012 @ 13:25:

Uhm....wat is el cheapo?Dat ik een sloeber niet zo heel rijk ben. Ik moet het echt van m'n blauwe ogen en die 20cm hebben.

En die kale kop. Die werkt wel goed, moet ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven