Wintersporttopic 2011/2012
maandag 27 februari 2012 om 20:12
maandag 27 februari 2012 om 21:20
woensdag 29 februari 2012 om 14:32
Zo, nog een paar dagen en het zit er hier ook alweer op. Wat is solden toch een prachtig gebied!
Heerlijk weer, lekker eten, fantastische pistes en erg uitgestrekt.
Saalbach is een super gebied! Gaan wij volgend jaar weer naartoe. Mooi aaneengesloten gebied met leogang en hinterglemm.
Nog even genieten hier van het zonnetje ( de weg naar ons dorp is afgesloten i.v.m. Schuivende sneeuw door de warmte. Dat is het enige minpuntje op dit moment!
Heerlijk weer, lekker eten, fantastische pistes en erg uitgestrekt.
Saalbach is een super gebied! Gaan wij volgend jaar weer naartoe. Mooi aaneengesloten gebied met leogang en hinterglemm.
Nog even genieten hier van het zonnetje ( de weg naar ons dorp is afgesloten i.v.m. Schuivende sneeuw door de warmte. Dat is het enige minpuntje op dit moment!
zondag 18 maart 2012 om 11:33
Wij zijn gisteren weer thuis gekomen vanuit Ischgl. Het was echt geweldig! We waren van te voren "bang" gemaakt met verhalen over dat het er heel duur zou zijn en dat je last van de Russen hebt maar dat is allemaal grote onzin.
Het weertje was ook top, lekker zonnetje maar toch nog redelijke kwaliteit sneeuw (aan het einde van de week werd het wel een stuk papperiger).
Oftewel, we hebben er weer goed van genoten....
Het weertje was ook top, lekker zonnetje maar toch nog redelijke kwaliteit sneeuw (aan het einde van de week werd het wel een stuk papperiger).
Oftewel, we hebben er weer goed van genoten....
zondag 18 maart 2012 om 17:52
Mooi gebied ischgl hè?
Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk ook weer die richting op.
De Russen zijn er vaak in februari en dan is de sfeer wel anders (jammer genoeg). Fijn dat het allemaal zo is meegevallen!
Ik verheug me nu al op volgend seizoen.. Eerst de zomer n dan direct de wintersport weer-;)
Wij gaan volgend jaar waarschijnlijk ook weer die richting op.
De Russen zijn er vaak in februari en dan is de sfeer wel anders (jammer genoeg). Fijn dat het allemaal zo is meegevallen!
Ik verheug me nu al op volgend seizoen.. Eerst de zomer n dan direct de wintersport weer-;)