Trio?

29-02-2012 02:55 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik kon nog niks vinden, maar moet ook eerlijk zijn, echt gezocht heb ik niet.

Ik zou graag een trio willen met een vrouw erbij. Mijn vriend ziet dit ook wel zitten, alleen zit ik nu met de vraag, waar vind ik die vrouw. Zomaar tegen het lijf lopen lijkt mij niet, omdat we vrij weinig ondernemen.

X
Bij www.ikbeneenvrouwenwilgra ... eurigsteleentriohebben.nl
Mac123, 4 minuten geleden

Bij www.ikbeneenvrouwenwilgra ... eurigsteleentriohebben.nl

Ik klikte ook nog gewoon!
En mag je man er dan ook overheen of is het alleen voor jou?
Parenclub
begin eens te googlen,op internet zo moeilijk is dat toch niet
Maar ze is gewoon niet zo van het zoeken ...
Dan moet je via www.triopartner.nl een sticker bestellen. Die plak je dan op je voordeur en dan bellen ze vanzelf aan.

Let wel op; een sticker met een geel randje is voor een blondine, een sticker met een rood randje voor een redhead en met die met een bruin randje krijg je een brunette.
Marktplaats, Speurders, fotootje, adres erbij en dan afwachten.
Ik haal ze altijd bij de Appie, liggen gewoon in het sletjesschap, naast de kerelkoeling.
Ik heb al zoveel gezocht, advertenties achtergelaten. Zonder adres, ik ben niet helemaal achterlijk

Ik wil een blondie
quote:spectral schreef op 29 februari 2012 @ 08:15:

En mag je man er dan ook overheen of is het alleen voor jou?Ik denk dat ik het een beetje heel sadistisch vind als hij niet mag. Maar ik doe het wel voor mezelf
Waarom dan een trio als t voor jou is? Of mag je anders niet?
Anders mag het inderdaad niet. Dat is vreemdgaan. Heeft hij ook wel gelijk in.
Ik zal eens in de schuur kijken voor je
quote:cyn_isch schreef op 29 februari 2012 @ 10:27:

Anders mag het inderdaad niet. Dat is vreemdgaan. Heeft hij ook wel gelijk in.Maar als je toch bezig bent wil hij ook wel even vreemdgaan over die vrouw heen?
Gezamenlijk vreemdgaan is geen vreemdgaan, zoiets?
quote:stout1975 schreef op 29 februari 2012 @ 10:10:

Ik haal ze altijd bij de Appie, liggen gewoon in het sletjesschap, naast de kerelkoeling.Das zeker alleen bij de AH XL want hier heb ik ze nog niet gezien.
quote:bergkristal schreef op 29 februari 2012 @ 09:36:

Dan moet je via www.triopartner.nl een sticker bestellen. Die plak je dan op je voordeur en dan bellen ze vanzelf aan.

Let wel op; een sticker met een geel randje is voor een blondine, een sticker met een rood randje voor een redhead en met die met een bruin randje krijg je een brunette.

Oh, ik dacht dat die met een bruin randje poepseks betekende..... *peutert sticker van de deur*

quote:datdus schreef op 29 februari 2012 @ 12:49:

[...]

Das zeker alleen bij de AH XL want hier heb ik ze nog niet gezien.Bij de AH to go verkopen ze wel mini's. Maar daar moet je maar net van houden. En veel keuze is er niet
quote:chyou schreef op 29 februari 2012 @ 13:04:

[...]

Bij de AH to go verkopen ze wel mini's. Maar daar moet je maar net van houden. En veel keuze is er nietMaar ja, dat heb je al snel als je ze in de koeling legt natuurlijk, die kerels.
Ik heb hier exact hetzelde " probleem"! Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?
quote:cyn_isch schreef op 29 februari 2012 @ 10:27:

Anders mag het inderdaad niet. Dat is vreemdgaan. Heeft hij ook wel gelijk in.Dus als jij vreemd gaat met een vrouw is dat minder vreemdgaan dan wanneer je man/partner dat doet met diezelfde vrouw...??? Bijzonder...!
quote:melissa2411 schreef op 01 maart 2012 @ 00:51:

Ik heb hier exact hetzelde " probleem"! Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen?Jaaaa, hengelpoging geslaagd! Slotje dan maar?
quote:Mac123 schreef op 29 februari 2012 @ 08:07:

Bij www.ikbeneenvrouwenwilgra ... eurigsteleentriohebben.nlWaarom klikte ik daar nou op? Ik zou toch beter moeten weten dat het zo niet werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven