Ik wil grotere borsten.

29-02-2012 16:17 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een tijdje na te denken over een borstvergroting maar weet het niet zeker!

Ik heb cupmaat 70D of 75C, is er iemand die er ervaring mee heeft of me advies kan geven?

Ik ben trouwens 20jr.
Ik denk dat je beter aan een zelfvertrouwen-vergroting kan werken.
En toch groter??? Wat wil je dan, dubbel GG??
Met Amand eens. Je hebt al een flinke cupmaat. Waarom moet dat nog groter? Is alleen maar onhandig.

Aan welke maat zit je te denken?
anoniem_84155 wijzigde dit bericht op 29-02-2012 16:20
Reden: Wel goede naam noemen.
% gewijzigd
Ruilen? Ik ben soms erg ongelukkig met mijn natuurlijke f75. Het is moeilijk om een bikini te vinden of een goed passende en leuke bh.

Waarom ben je niet blij met je huidige cupmaat als ik vragen mag?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Inderdaad, C is absoluut prima. De meeste vrouwen die een borstvergroting/verkleining laten doen, kiezen juist voor C!
Wil je een bijbaan als springkussen nemen ofzo?!
haha meen je die nou.
Hoe groter hoe slechter voor je rug.
Eensch met Armand (en dat gebeurt niet heel vaak)

Ik had op jouw leeftijd ook die maat, en geloof me, ze zijn door de jaren heen niet kleiner geworden.

Maar het belangrijkste is denk ik waarom je een borstvergroting wilt?

Dit is al een flinke maat en bij nog groter wordt je leven echt niet leuker of makkelijker dan het nu is.
quote:Stoeltie schreef op 29 februari 2012 @ 16:22:

Eensch met Armand (en dat gebeurt niet heel vaak)

zonder r
oeps
[img]http://www.google.nl/imgres?q=adriana+l ... nysuperaci ... 7/adriana-lima-bikini.jpg&w=424&h=572&ei=sUNOT5yQHc2aOpiyybMC&zoom=1&iact=hc&vpx=945&vpy=209&dur=73&hovh=261&hovw=193&tx=93&ty=133&sig=102361941995073459364&page=3&tbnh=152&tbnw=113&start=55&ndsp=31&ved=1t:429,r:5,s:55[/img]

Mijn borsten zijn nu ongeveer de grote van dit model.

Dus niet erg groot!
Niets mis mee.
Je kan tijdelijk geen plaatjes plakken, dus mss is het een optie om gewoon de link neer te zetten.
De mijne zijn op mijn 21e nog een cupmaat gegroeit.

Verder eens met amand
Kun je ook zeggen waarom je grotere borsten wil? Wat is er mis met het formaat 'Adriana Lima' ?
Troll?
quote:lavivaloca schreef op 29 februari 2012 @ 16:28:

http://seduccionysuperaci ... 7/adriana-lima-bikini.jpg

Mijn borsten zijn nu ongeveer de grote van dit model.

Dus niet erg groot!Dat is echt gewoon een mooie maat hoor! Niks mis mee. Een borstvergroting is een zware operatie en heel prijzig ook, heb je dat ervoor over?
Ik ben echt benieuwd wat de reden is. Ok ik bedoel als je kleine borsten hebt en je voelt je daardoor niet lekker in je vel, dan kan ik er in komen, maar als je toch prachtige borsten hebt, waarom dan een operatie. Of zijn de begrippen 'klein' en 'mooi' voor iedereen anders?
Ik zou ook wel zo'n cup willen, ipv mijn zware in de weg zittende e'tjes
had ik maar een C cup...
Ik heb ooit mijn F-jes (nouja, laat het -jes maar weg eigenlijk) laten verkleinen naar C en inmiddels zijn ze een keurige D, passend bij mijn figuur en gewicht.

Als je graag grotere borsten wilt, dan raad ik je aan om een dieet te volgen van slagroom, marsen en chips. Wat op je kont zit, zit ook op je tieten.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ik weeg 55 kilo en wil eigenlijk niet dikker worden haha.
Aandachttrekkerij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven