Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:Sunemom schreef op 29 februari 2012 @ 22:28:

[...]

Dan zeker wel!Nu nog achter de maat komen, hij schijnt een behoorlijke Bigfoot te ziin.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 29 februari 2012 @ 22:29:

[...]

Nu nog achter de maat komen, hij schijnt een behoorlijke Bigfoot te ziin. Maat even navragen. Dat verschilt zoveel. Zoon van 4 heeft maat 31 (en leeft op grote voet ), maar er zijn ook kinderen in zijn klas met maat 26.
Tot de volgende trash!
quote:Sunemom schreef op 29 februari 2012 @ 22:31:

[...]

Maat even navragen. Dat verschilt zoveel. Zoon van 4 heeft maat 31 (en leeft op grote voet ), maar er zijn ook kinderen in zijn klas met maat 26.Ga ik even doen. Deze schoenen gaan maar tot maat 30, maar zo te lezen is dat groot voor een 3-jarige.
Tot trash!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Tickel schreef op 29 februari 2012 @ 22:34:

[...]

Ga ik even doen. Deze schoenen gaan maar tot maat 30, maar zo te lezen is dat groot voor een 3-jarige.Ja dat is groot voor een 3-jarige. Ik ken zat 6/7 jarigen met maat 30
Ik heb dit programma vanmiddag voor het eerst gezien en ik mijn mond viel echt open. 2 jongens met ernstig overgewicht en de ouders blijven maar snoep en slecht eten kopen en ze gaan 2 keer per week naar de Mc donalds???? Hoe dom kun je zijn als ouders? Ik snap dit niet hoor. Vind het gewoon kindermishandeling eigenlijk. Misschien is dit al lang en breed uitgemeten hier en weet ook niet of dit een herhaling was maar ik ben echt kwaad op die ouders!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven